Nee, het was inderdaad geen buitenspel. Daar komt Liverpool goed weg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Géén buitenspel !!! (volgens mij)
Ah,jij kent mijn aanvallende kwaliteiten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:15 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Tegen dit Liverpool had zelfs een delegatie van FOK de Europacup gepakt...
Zelfs Feyenoord zou er een verlenging uit slepen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:15 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Het spel van The Reds is wel erbarmelijk slecht, maar zagen we dit vorige week ook niet...
Ja, ach 0-3 of 0-4 maakt op het einde weinig uit.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef DutchGooner het volgende:
Ik denk dat Milan bestolen is nu
Eindelijk erkenningquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:15 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Het spel van The Reds is wel erbarmelijk slecht, maar zagen we dit vorige week ook niet...
Ze mogen het nog wel ff een keer laten zien, groot twijfelgeval maar niet zeker in mijn ogen dat het geen buitenspel was.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, het was inderdaad geen buitenspel. Daar komt Liverpool goed weg.
Dat is ook weer zo,laten we het althans hopenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ach 0-3 of 0-4 maakt op het einde weinig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |