Kijk dat jij als een bekrompen lul alleen maar kijkt naar die 2 penalties die hij ooit heeft gemist betekent niet dat hij geen geweldige speler is.quote:
Crespo vind ik op zich ook niet ze denderend.... Hoewel hij dit fraai afmaakte.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kijk, daar is er eentje die ze bij Chelsea niet meer nodig hadden ...
Joh Lquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:31 schreef appelsientje het volgende:
Ik denk dat Liverpool het niet meer gaat halen...
Dan hadden ze niet moeten staan te slapen op het eind en jij verwachtte dat PSV Liverpool ook zou oprollen?quote:
Ja dat riep ik ook niet... tja als als als...quote:
PSV had Liverpool opgerold.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan hadden ze niet moeten staan te slapen op het eind en jij verwachtte dat PSV Liverpool ook zou oprollen?
Yeah right.
Wellicht hadden ze dan ook afgegaan tegen dit Milan. Want die zijn toch stukken sterker dan tegen PSV hoor ... ( Dr. Meersschemann van hun medische staf zei het al, ze pieken al maanden richting vandaag ... )quote:
Liverpool speelt echt heel zwak. Zelfs PSV zou van dit Liverpool winnen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan hadden ze niet moeten staan te slapen op het eind en jij verwachtte dat PSV Liverpool ook zou oprollen?
Yeah right.
ook al examensquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga zometeen maar leren want dit noem ik geen finale![]()
Dat ligt niet aan de vorm van AC Milan, maar aan de kracht van PSV; De enige ploeg die het Milan lastig maakte in de CL.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wellicht hadden ze dan ook afgegaan tegen dit Milan. Want die zijn toch stukken sterker dan tegen PSV hoor ... ( Dr. Meersschemann van hun medische staf zei het al, ze pieken al maanden richting vandaag ... )
Triest jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:33 schreef Suijk het volgende:
Kunnen die frusti psv'ers ergens anders heen gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |