Hij ervaart het echt als straf he?quote:
Niet vreemd. Hij is genaaid en nu wordt die stelselmatig weggehouden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:20 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hij ervaart het echt als straf he?
De economie draait door he?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet vreemd. Hij is genaaid en nu wordt die stelselmatig weggehouden.
Dat dan weer wel, maar dat is ook omdat veel fokkers weinig bijdragen aan de economie.quote:
Hij zit nog in de ontkenningsfase.quote:P.S. Als ik niet gelezen had dat aan andere gebruikers werd toegeschreven klonen van Sjun te zijn dan had ik niets van me laten horen. Ik vind het echter sneu voor deze mensen dat hen postgelegenheid op FOK! ontnomen wordt op basis van een mogelijk respect voor wat wel sjunniaanse retoriek genoemd wordt.
Je zou Cohen inderdaad bevoogdend kunnen noemen. Maar het lijkt alleen een beetje lullig als dat door sjun gezegd wordt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Cohen is een bevoogdend persoon. Sjun heeft gelijk, altijd!
Ondoorgrondelijk. Dat is wat in me opkwam toen ik jouw reaktie las. Daarna zag ik een skull en de dood. En iets met Tien.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je zou Cohen inderdaad bevoogdend kunnen noemen. Maar het lijkt alleen een beetje lullig als dat door sjun gezegd wordt.
Alsof Michiel Smit Geert Wilders een racist zou noemen.
Nymphetamine overdose?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ondoorgrondelijk. Dat is wat in me opkwam toen ik jouw reaktie las. Daarna zag ik een skull en de dood. En iets met Tien.
Jomanda is de undercoverpastoor?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ondoorgrondelijk. Dat is wat in me opkwam toen ik jouw reaktie las. Daarna zag ik een skull en de dood. En iets met Tien.
U zegt?quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:05 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gaat onder andere over skulls en death..............
Dat komt door de smeuige details die er na zijn ban zijn langsgekomen. Zoals dat hij geil tegen lucida zou hebben gepraat als kloon enzoquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:40 schreef Sidekick het volgende:
Ach, sjun die Ryan3 van een slachtofferrol beticht is hetzelfde als sjun die Cohen een bevoogder noemt. Of Wouter Bos bekritiseert omdat hij met veel woorden weinig zou zeggen. Of het heeft over een gemanipuleede werkelijkheidsbeleving.
[..]
Hij zit nog in de ontkenningsfase.
Die SP-spot er achteraan was vast geen toevalquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zembla, goed programma op de publieke.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat komt door de smeuige details die er na zijn ban zijn langsgekomen. Zoals dat hij geil tegen lucida zou hebben gepraat als kloon enzo
Ik zou me kapot schamenquote:
Ik vind het maar een zielige vertoning worden. Als de dames/heren mods gewoon de boel de boel hadden gelaten, dan was het probleem er nooit geweest in de eerste plaats. Hysterisch reageren omdat iemand een mening heeft die ze niet aanstaat: Wat een kneuzenkermis.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat komt door de smeuige details die er na zijn ban zijn langsgekomen. Zoals dat hij geil tegen lucida zou hebben gepraat als kloon enzo
schrijf een lief briefje in feedback ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik vind het maar een zielige vertoning worden. Als de dames/heren mods gewoon de boel de boel hadden gelaten, dan was het probleem er nooit geweest in de eerste plaats. Hysterisch reageren omdat iemand een mening heeft die ze niet aanstaat: Wat een kneuzenkermis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |