You could have seen it coming...........quote:
een vriendin... is een beetje moeilijk qua context.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Drugshond, heb jij een vriendin?
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
een vriendin... is een beetje moeilijk qua context.
Het is nu weer een ex.. en onze samenhang is redelijk losjes. Vaak uit-en-aan (ik tel het niet eens meer) Maar om te zeggen dat het de vriendin is..... nou nee.
Verschil in lichamelijke aantrekking en geestelijke afstoting.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoe komt dat?
Wie neemt de lichamelijke aantrekking en geestelijke afstoting voor rekening?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Verschil in lichamelijke aantrekking en geestelijke afstoting.
Klinkt raar, maar korter kan ik het niet omschrijven.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wie neemt de lichamelijke aantrekking en geestelijke afstoting voor rekening?
Raar, jij hebt er toch ook geen moeite mee om dat met vrouwen te doen op fok! ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:23 schreef Drugshond het volgende:
Hey...ander onderwerp : Ik heb geen zin om mijn personalia hier te posten.
Rare vergelijking.... alle geposte dames zijn geen vriendinnen van mij (stel je eens voorquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Raar, jij hebt er toch ook geen moeite mee om dat met vrouwen te doen op fok! ?
Rare vergelijking, juist omdat het geen vriendinnen van je zijn, heb je denk ik niet echt het recht om ze hier te posten, alleen maar om reakties uit te lokken. Ik denk dat je een beetje zielig bent.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Rare vergelijking.... alle geposte dames zijn geen vriendinnen van mij (stel je eens voor).
Als het gaat over verantwoordelijkheid van de content.... het alle gevallen was het al een internet babe/slut whatever... alleen ik doe een kopieslag naar een Fok!forum. Om een reaktie van mezelf of van iemand anders te onderstrepen of uit te lokken.
Om 20.30? Dan zorg ik dat ik er bij ben, al kom ik niet uit Gouda.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:39 schreef sizzler het volgende:
Vanavond bij Peter R de Vries.
Als er hier mensen meelurken uit Gouda: KIJKEN!
Yes.quote:
Dan kun je je alvast aanmelden bij Peter als mogelijke verdachte, of moet ik het doen voor je?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:48 schreef sizzler het volgende:
[..]
Yes.
Ze was die avond uitgeweest naar een tent waar ik bijna elke week zit.
Ik heb een alibi.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan kun je je alvast aanmelden bij Peter als mogelijke verdachte, of moet ik het doen voor je?![]()
Ja, je kloon misschien.quote:
Lekker simplistische gedachte, zo'n reaktie zou ik alleen verwachten als je afkomstig bent van een zwarte kous gemeente ala Staphost.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Rare vergelijking, juist omdat het geen vriendinnen van je zijn, heb je denk ik niet echt het recht om ze hier te posten, alleen maar om reakties uit te lokken. Ik denk dat je een beetje zielig bent.
Denken helemaal!quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:02 schreef Monidique het volgende:
Doen is voor allochtonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |