Over wie gaat het bovenstaande?quote:One of the most talented and recognized producers and songwriters within the British electronic and fusion music scene,is also a respected actor, writer, and scriptwriter. Conceiving daring theme combinations of electronica-style beats with gleaming pieces of Asian inspirations driven within the trip-hop and jazzy styles,
delivers exclusive and overwhelming sound pieces, enlightened by his indubitable creative insight.
Nee, meneer heeft wel een iets exotischere naam ook dan dat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef GLO het volgende:
Craig Armstrong?
ik weet, maar vond t netter dan gewoon tvpquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat was al een topic geleden opgelost...
Da's de bekende edit-bug bij grote posts met veel links...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Grobbel het volgende:
Ik zag net dat er nog geen link was naar topic CDXIX, maar ik krijg de openingspost op de een of andere manier niet meer ge-edit. Krijg steeds een server-error.
Ah okay, ik was er nog niet bekend mee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:42 schreef Z het volgende:
Dat is een bekende bug Grobbel.
Nitin Sawhney?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nee, meneer heeft wel een iets exotischere naam ook dan dat.
Tikkie terugquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:52 schreef Grobbel het volgende:
Tasha's World
Moet je bij 't editten 't hele invoerveld leeg maken. En dan vanuit kladblok/notepad de complete nieuwe post erin copy-pasten. Dat werkt op de een of andere manier welquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Grobbel het volgende:
Ik zag net dat er nog geen link was naar topic CDXIX, maar ik krijg de openingspost op de een of andere manier niet meer ge-edit. Krijg steeds een server-error.
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:20 schreef Z het volgende:
Di-rect ja!
Red Snapper - Keeping pigs togetherquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tja, ik ken mijn klassiekers wel hoor!
Omdat ik zo het oude brood naar de kinderboerderij ga brengen (of zoals ze dat hier zo mooi noemen: stadsboerderij -proest-), graag een nummer over de volgende dieren:
-Varkentjes
-Geitjes
-Ezeltjes
-Hertjes
-Konijntjes
-Schaapjes
-Kipjes
7 liedjes dus, over dieren die zojuist door mij gevoerd gaan worden!
Sorry, maar op de kinderboerderij hier lopen geen serveersters rond!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:39 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Red Snapper - Keeping pigs together
Belle & Sebastian - Dear catastrophe waitress
Jefferson Airplane - White rabbit
Okkervil river - Black sheep boy
The bees - Chicken payback
LL cool J - G.O.A.T.
geen ezeltje![]()
Oke.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Prima, het punt gaat naar Neleos!
NELEOS + 1 !
Hee! Eendjes voeren jij!quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Rory Gallagher?
En wat een slowchatquote:
Ben je bang dat ze opraken?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:06 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
En wat een slowchat![]()
Vind je het gek dat die topics zo hard gaan![]()
dat is niet te hopen, dan krijgen we allemaal ontwenningsverschijnselenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:50 schreef Neleos het volgende:
REM - E-Donkey The Letter
Sorry, dat is niet het juiste antwoordquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:13 schreef DaisyDuke het volgende:
tvp
Was ook maar een gok!quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sorry, dat is niet het juiste antwoord
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]zie nu pas dat Neleos een onzin-antwoord gaf...
Stoute Neleos!!
Nee hoor, had ik maar beter moeten opletten. Heb hier tenslotte een hele rij R.E.M. cd's...quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Van mij mag je het punt ook wel weer weghalen.
Had je er een uitvoerende bij moeten zettenquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:27 schreef peaceman het volgende:
Overigens is het door mij gegokte Donkey een nummer van Armand van Helden.... maar dat wist ik ook niet![]()
Maar De Neel mag van mij het punt gewoon houden hoor! Vind het wel een goeie eigenlijk!![]()
Bij deze:quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:20 schreef DaisyDuke het volgende:
Prep2Fight, ik krijg nog 1 puntje van je uit het vorige topic!
precies, maar die wist ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Had je er een uitvoerende bij moeten zetten
het ziet eruit als een draaiorgeltjequote:Op woensdag 25 mei 2005 17:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kuikentjes! Die hebben ze ook!![]()
Nog maar even een vraagje dan.
Welk instrument zien jullie hieronder? Let wel; ik wil het exacte woord!
[afbeelding]
half goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:33 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
het ziet eruit als een draaiorgeltje
jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
draailier
Wat hij zegtquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
draailier
Yepquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of Mother's finest. Dat zou ook nog wel eens kunnen.
Thanx!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weet je wat, je bent nu al zo ver , ik laat het punt niet afpakken, ik reken 'die knakker van TYA' goed.
Hij heet Alvin Lee
peaceman + 1
Is mijn vraag eerder gevraagd? Tis net vandaag bekendquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:28 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Yessss mn eerste (schaam) puntje!!
![]()
Is volgens mij al eerder gevraagd.... Oef nu moet ik een vraag bedenken...
Volgens mij was het gister al bekend (en volgens festivalinfo.nl ook)quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:29 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Is mijn vraag eerder gevraagd? Tis net vandaag bekend![]()
Ach, met behulp van allmusic kun je heel ver komen met een vraag![]()
Vanochtend ja. Door belsen geloof ik.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:29 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ook dat ja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij was het gister al bekend (en volgens festivalinfo.nl ook)
Geen mooie blote vrouwen boven je bed GLO?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:31 schreef GLO het volgende:
Ben ik weer
Wat zie ik, Alvin Lee gevraagd?! O, nostalgie. Die hing vroeger boven m'n bed. Z'n foto dan.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:29 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ach, met behulp van allmusic kun je heel ver komen met een vraag![]()
Haha, you're welcomequote:Op woensdag 25 mei 2005 18:37 schreef Diaan73 het volgende:
Nopetenminste titel niet goed, uitvoerende wel.
Trouwens Prep2fight bedankt voor de makkelijke vraag, zo scoor ik nog een keer een puntje. Vanmiddag ook al helaas 2 misgelopen.![]()
Nee, die hingen in m'n bedquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Geen mooie blote vrouwen boven je bed GLO?![]()
Is wel wat warmer maar nog niet goed.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Geen idee van de titel. Gokje op Love songs
Nee niet goed... die heb ik echter wel!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef Prep2Fight het volgende:
Is het Home?
Is het enige album dat ik van hem heb
GLO, ik ben wel benieuwd wat je van de Jesse harris cd's vind, do you like them?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, die hingen in m'n bed
on topic: Picture Book?
edit: oh, alleen de ballads...
hem? hen, zul je bedoelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef Prep2Fight het volgende:
Is het Home?
Is het enige album dat ik van hem heb
I don't know, ik dacht dat het de zanger alleen was (want op Home staat alleen hij afgebeeld), heb het album ooit gekregen niet echt veel naar geluisterd, maar dan weet ik dat ook weerquote:
Weet ik eigenlijk niet, maar wel dat ze in december in Nederland optreden... wil ik graag heen, maar Peacemanquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik geloof dat het tegenwoordig idd alleen hem is.
Tsssk..hij kan toch op zijn minst kaartjes kopen en er een weekendje aan vastplakken?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar wel dat ze in december in Nederland optreden... wil ik graag heen, maar Peacemanziet het niet zo zitten.
![]()
het geld groeit niet op zijn rugquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Tsssk..hij kan toch op zijn minst kaartjes kopen en er een weekendje aan vastplakken?
Op Home is van een echte band idd geen sprake meer, maar op het podium nog wel (touring band). Waar het om gaat is dat Simply Red een bandnaam is. De zanger heet Mick Hucknall. Dat zijn twee verschillende dingen. Het is vergelijkbaar met Blondie, ook niet een alias van Debbie Harry, maar haar band.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:45 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
I don't know, ik dacht dat het de zanger alleen was (want op Home staat alleen hij afgebeeld), heb het album ooit gekregen niet echt veel naar geluisterd, maar dan weet ik dat ook weer![]()
Ja klopt bij Blondie, veel mensen denken dat alleen Debbie Blondy was ja..quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Op Home is van een echte band idd geen sprake meer, maar op het podium nog wel (touring band). Waar het om gaat is dat Simply Red een bandnaam is. De zanger heet Mick Hucknall. Dat zijn twee verschillende dingen. Het is vergelijkbaar met Blondie, ook niet een alias van Debbie Harry, maar haar band.
Hij hoeft niet eens te betalen... ik betaal het wel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:48 schreef Prep2Fight het volgende:
Hintje misschienRebus ofzo
[..]
het geld groeit niet op zijn rug
haha, dan had ik het wel gewetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij hoeft niet eens te betalen... ik betaal het wel.
??? sorryquote:
Ik heb ze nog geen van drieën gedraaid (de stapel 'nog te draaien' is hoog, de tijd schaars). En wat Mario betreft: waarom zou dat niet kunnen? Bij mij kan alles, of ik 'm goed vind weet ik nog niet natuurlijk (ken alleen de hit, maar dat was al reden genoeg voor mij om de cd te kopenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:43 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
GLO, ik ben wel benieuwd wat je van de Jesse harris cd's vind, do you like them?
En Mario, dat kan toch niet![]()
maar dat is smaak natuurlijk![]()
Jesse Harris moet je gaan luisteren en wel heel snelquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb ze nog geen van drieën gedraaid (de stapel 'nog te draaien' is hoog, de tijd schaars). En wat Mario betreft: waarom zou dat niet kunnen? Bij mij kan alles, of ik 'm goed vind weet ik nog niet natuurlijk (ken alleen de hit, maar dat was al reden genoeg voor mij om de cd te kopen).
It's Only Love?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
??? sorrymaar wat is dat?
Nog maar een hintje.... de titel van het album is ook de titel van 1 van de liedjes die erop staat.
Geweldig nummer, vooral live, maar niet goed.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Holding back the years?
OK baas, While The Music Lasts staat nu opquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:58 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Jesse Harris moet je gaan luisteren en wel heel snel![]()
Ik heb al vaker gemerkt dat je die zinsconstructie gebruikte. Eerst begreep ik niet wat je bedoelde, maar inmiddels zie ik dat het structureel is. Wat jij wilt zeggen is:quote:al zie ik zo'n Mario op een TMFawards
al hou je ervan![]()
al vond je zijn hitje leuk
Dankje voor je Nederlandse lesquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:03 schreef GLO het volgende:
[..]
OK baas, While The Music Lasts staat nu op
[..]
Ik heb al vaker gemerkt dat je die zinsconstructie gebruikte. Eerst begreep ik niet wat je bedoelde, maar inmiddels zie ik dat het structureel is. Wat jij wilt zeggen is:
als ik zo'n Mario zie
als je ervan houdt
als je zijn hitje leuk vond
Zoals jij het formuleert, betekenen die zinnen iets heel anders
Tot zover de Nederlandse les
O ja, wat die commercie betreft: weerzin tegen commercie koesteren en muziek al of niet goed vinden heeft voor mij niets met elkaar te maken.
Oh ja, zou ik bijna vergetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:07 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dankje voor je Nederlandse les![]()
![]()
Ik zal er opletten... En ben ook nog maar 15 hoor![]()
Nopequote:Op woensdag 25 mei 2005 19:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
David Gray - Songs?
Wat een inkoppertjequote:Op woensdag 25 mei 2005 19:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Makkie....even broeden op een nieuwe vraag..
Michael Franti - Songs from the front porch = GOEDquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Micheal Franti - Songs from the front porch
Songs & a bit preachy...
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
David Grohl
wiequote:Op woensdag 25 mei 2005 19:40 schreef DaisyDuke het volgende:
Jesse Malin
Voor Daisy Duke is het dus ook een inkoppertjequote:Op woensdag 25 mei 2005 19:40 schreef DaisyDuke het volgende:
Jesse Malin
je denkwijze is in elk geval goed!quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:12 schreef Prep2Fight het volgende:
Tons of Time = Golden Earring, maar welk album..
Cafca +1quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:14 schreef cafca het volgende:
Golden Earring....switch
die heb ik echt al 20 jaar niet meer gedraaid denk ik
Dat kan ook nogquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:14 schreef cafca het volgende:
Golden Earring....switch
die heb ik echt al 20 jaar niet meer gedraaid denk ik
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
More People Want Fast And Hard Sex If they Had Been Naughty, Nasty, Tossy And Cocky. Thus, What Sex Ought To Be.
Oke, grammaticaal gezien niet helemaal correct, maar kan er niet meer van maken
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:01 schreef peaceman het volgende:
t-rex
die dus GLO +1quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:02 schreef GLO het volgende:
Tyrannosaurus Rex - My People Were Fair And Had Sky In Their Hair, But Now They're Content To Wear Stars On Their Brows
Mijn hoop was al op jou gevestigd, helaas was je net te laat.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:02 schreef GLO het volgende:
Tyrannosaurus Rex - My People Were Fair And Had Sky In Their Hair, But Now They're Content To Wear Stars On Their Brows
Ja eigenlijk wel he? doen we.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:03 schreef peaceman het volgende:
van mij mag je het punt ook aan GLO geven hoor....die wist m echt!
Ook nog. maar ik was eigenlijk geneigd om T-Rex ook al goed te keurenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:05 schreef GLO het volgende:
Ho ho. T.Rex is de band van Marc Bolan ná Tyrannosaurus Rex... met hele andere muziek
Toch een collector's item. Maar wel cult, ja. Wil 'm zelf ook nog steeds 's hebben. Heb indertijd wel 'Unicorn' gekocht, de opvolger. Hippiemuziek pur sang.quote:
D'r zat er nog één tussen, Prophets, Seers, and Sages, The Angels of the Ages.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Toch een collector's item. Maar wel cult, ja. Wil 'm zelf ook nog steeds 's hebben. Heb indertijd wel 'Unicorn' gekocht, de opvolger. Hippiemuziek pur sang.
Jimi Hendrix - Axis Bold as love?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef GLO het volgende:
Ook uit die tijd, maar minder moeilijk. Als je 't niet meteen weet: goed kijken
Welk album van wie?
[afbeelding]
Nee, in die tijd maakte Winwood nog geen soloplaten...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:18 schreef peaceman het volgende:
oei zeer bekende hoes...maar van wie ook alweer... wordt een oh ja... Steve Winwood kan dat?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:20 schreef cafca het volgende:
Boudewijn de Groot, Testament?
't Is idd Boudewijn (staat gewoon op de hoesquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:22 schreef peaceman het volgende:
Boudewijn de groot is het denk ik wel... maar heet ie niet anders... Meneer de president
Ja, gezellig!quote:
O ja, da's waar ook. Moet ik ook nog hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef cafca het volgende:
[..]
D'r zat er nog één tussen, Prophets, Seers, and Sages, The Angels of the Ages.
Bijna (je hebt er 2 omgedraaid)quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Zoiets dacht ik:
A Pagan Place
This is the Sea
Fisherman's Blues
Rock in the Weary Land
Dream Harder
Universal Hall
Dat issie DaisyDuke +1quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:36 schreef DaisyDuke het volgende:
A Pagan Place 1984
This is the Sea 1985
Fisherman's Blues 1988
Dream Harder 1993
Rock in the Weary Land 2000
Universal Hall 2003
glo+1quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:48 schreef GLO het volgende:
Charlie Watts?
Da's toch een violiste?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:05 schreef peaceman het volgende:
vanessa mae (zal niet zo zijn, maar dan loopt het misschien weer)
ik had het al gepost toen ik je hint zag.... nog steeds geen idee trouwensquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef GLO het volgende:
[..]
Da's toch een violiste?
Maar idd, zo krigen we het topic misschien toch nog vol vanavond
Inmiddels zijn we drie albums verder (de meest recente stamt van februari jl.), die net als bovengenoemde twee -op één na- allerwege bejubeld zijn.quote:A classically trained vocalist,began writing songs while a student at Yale University. Her debut album, The Ewe and the Eye, was released on Xmas records in 1997. Come Out of Your Mine followed in 1999 on the Communion Label. With only sparse guitar accompaniment,
's soaring, operatic vocals command attention on both albums. Her highly wrought lyrics, with a nod toward the tradition of romantic poetry, employ puns, homonyms and many other verbal experiments.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze komt me erg bekend voor. Heet ze Mia met haar voornaam?
Mia Doi Toddquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik weet de achternaam niet precies, iets met Toi Dodd of Doi Todd ofzo.
...And Oceansquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Over onmogelijke namen gesproken. Schrijf de volgende bandnamen met de juiste leestekens:
therapy
rinocerose
motorhead
motley crue
and oceans
dat is m! daisy duke +1quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Rinôçérôse
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Popa Chubby?
Klopt. "Frank Black met pratende k*t" had ik overigens ook goed gerekend.....quote:
quote:Al sinds jaar en dag ishet gezelligste festival van Nederland. Met een frisse, brede en bij tijden gewaagde programmering heeft elk van de zes podia zijn eigen entourage. Dit komt mede door de aankleding van het festival waar extra veel aandacht aan wordt besteed. Dus niet alleen ga je van tent naar tent en van band naar band, maar ook van sfeer naar sfeer en van verwondering naar verwondering.
Laat je dus theatraal verwennen in de Theatertent, wordt verrast in de Restolounge en scheur met je luchtgitaar bij de Masters of Rock. Of haal de voetjes van de vloer bij de Dance-area van gastheer Extrema en ga uit je plaat bij de nationale en internationale toppers op het Hoofdpodium.
Metweet je het nooit en dat is alles wat je moet weten; dat twee dagen lang al je zintuigen verwend worden op het kleurrijkste en sfeervolste festival van Nederland.
Ik dacht dan wel te weten van niet..quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:09 schreef Berkery het volgende:
Appelpop?
Idd. Dit festival is ook veel kleiner. Maar iedereen kent het, al is het maar van naam.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:08 schreef peaceman het volgende:
lowlands is het niet...toch? die heeft een andere opstelling...
Klopt. Geen Appelpop. Groter.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik dacht dan wel te weten van niet..
Wow, jij hebt helemaal geen Triviapunten meer nodig!quote:Het is trouwens wel mijn geluksweek!Gisteren een auto gewonnen, en net een vakantie! Kijk maar:
[afbeelding]
Ik ben een bofffert!
quote:
Oh? Een radio-dj dan? Of een tekstschrijver? Producer zal wel niet, daar hebben we niemand voor die voor zo'n award in aanmerking komt.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:35 schreef peaceman het volgende:
Bij de uitreiking van de Nationale Evenementenprijzen in Den Haag heeftuit handen van Hans van Driem, directeur van het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen, de Lifetime Achievement Award ontvangen
klopt helemaal!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat zou Jan Smeets kunnen zijn..
Ja, dat zou kunnen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat zou Jan Smeets kunnen zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |