Thanx!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weet je wat, je bent nu al zo ver , ik laat het punt niet afpakken, ik reken 'die knakker van TYA' goed.
Hij heet Alvin Lee
peaceman + 1
Is mijn vraag eerder gevraagd? Tis net vandaag bekendquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:28 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Yessss mn eerste (schaam) puntje!!
![]()
Is volgens mij al eerder gevraagd.... Oef nu moet ik een vraag bedenken...
Volgens mij was het gister al bekend (en volgens festivalinfo.nl ook)quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:29 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Is mijn vraag eerder gevraagd? Tis net vandaag bekend![]()
Ach, met behulp van allmusic kun je heel ver komen met een vraag![]()
Vanochtend ja. Door belsen geloof ik.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:29 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ook dat ja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij was het gister al bekend (en volgens festivalinfo.nl ook)
Geen mooie blote vrouwen boven je bed GLO?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:31 schreef GLO het volgende:
Ben ik weer
Wat zie ik, Alvin Lee gevraagd?! O, nostalgie. Die hing vroeger boven m'n bed. Z'n foto dan.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:29 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ach, met behulp van allmusic kun je heel ver komen met een vraag![]()
Haha, you're welcomequote:Op woensdag 25 mei 2005 18:37 schreef Diaan73 het volgende:
Nopetenminste titel niet goed, uitvoerende wel.
Trouwens Prep2fight bedankt voor de makkelijke vraag, zo scoor ik nog een keer een puntje. Vanmiddag ook al helaas 2 misgelopen.![]()
Nee, die hingen in m'n bedquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Geen mooie blote vrouwen boven je bed GLO?![]()
Is wel wat warmer maar nog niet goed.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Geen idee van de titel. Gokje op Love songs
Nee niet goed... die heb ik echter wel!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef Prep2Fight het volgende:
Is het Home?
Is het enige album dat ik van hem heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |