Thanx!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weet je wat, je bent nu al zo ver , ik laat het punt niet afpakken, ik reken 'die knakker van TYA' goed.
Hij heet Alvin Lee
peaceman + 1
Is mijn vraag eerder gevraagd? Tis net vandaag bekendquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:28 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Yessss mn eerste (schaam) puntje!!
![]()
Is volgens mij al eerder gevraagd.... Oef nu moet ik een vraag bedenken...
Volgens mij was het gister al bekend (en volgens festivalinfo.nl ook)quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:29 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Is mijn vraag eerder gevraagd? Tis net vandaag bekend![]()
Ach, met behulp van allmusic kun je heel ver komen met een vraag![]()
Vanochtend ja. Door belsen geloof ik.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:29 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ook dat ja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij was het gister al bekend (en volgens festivalinfo.nl ook)
Geen mooie blote vrouwen boven je bed GLO?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:31 schreef GLO het volgende:
Ben ik weer
Wat zie ik, Alvin Lee gevraagd?! O, nostalgie. Die hing vroeger boven m'n bed. Z'n foto dan.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:29 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ach, met behulp van allmusic kun je heel ver komen met een vraag![]()
Haha, you're welcomequote:Op woensdag 25 mei 2005 18:37 schreef Diaan73 het volgende:
Nopetenminste titel niet goed, uitvoerende wel.
Trouwens Prep2fight bedankt voor de makkelijke vraag, zo scoor ik nog een keer een puntje. Vanmiddag ook al helaas 2 misgelopen.![]()
Nee, die hingen in m'n bedquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Geen mooie blote vrouwen boven je bed GLO?![]()
Is wel wat warmer maar nog niet goed.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Geen idee van de titel. Gokje op Love songs
Nee niet goed... die heb ik echter wel!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef Prep2Fight het volgende:
Is het Home?
Is het enige album dat ik van hem heb
GLO, ik ben wel benieuwd wat je van de Jesse harris cd's vind, do you like them?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, die hingen in m'n bed
on topic: Picture Book?
edit: oh, alleen de ballads...
hem? hen, zul je bedoelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef Prep2Fight het volgende:
Is het Home?
Is het enige album dat ik van hem heb
I don't know, ik dacht dat het de zanger alleen was (want op Home staat alleen hij afgebeeld), heb het album ooit gekregen niet echt veel naar geluisterd, maar dan weet ik dat ook weerquote:
Weet ik eigenlijk niet, maar wel dat ze in december in Nederland optreden... wil ik graag heen, maar Peacemanquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik geloof dat het tegenwoordig idd alleen hem is.
Tsssk..hij kan toch op zijn minst kaartjes kopen en er een weekendje aan vastplakken?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar wel dat ze in december in Nederland optreden... wil ik graag heen, maar Peacemanziet het niet zo zitten.
![]()
het geld groeit niet op zijn rugquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Tsssk..hij kan toch op zijn minst kaartjes kopen en er een weekendje aan vastplakken?
Op Home is van een echte band idd geen sprake meer, maar op het podium nog wel (touring band). Waar het om gaat is dat Simply Red een bandnaam is. De zanger heet Mick Hucknall. Dat zijn twee verschillende dingen. Het is vergelijkbaar met Blondie, ook niet een alias van Debbie Harry, maar haar band.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:45 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
I don't know, ik dacht dat het de zanger alleen was (want op Home staat alleen hij afgebeeld), heb het album ooit gekregen niet echt veel naar geluisterd, maar dan weet ik dat ook weer![]()
Ja klopt bij Blondie, veel mensen denken dat alleen Debbie Blondy was ja..quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Op Home is van een echte band idd geen sprake meer, maar op het podium nog wel (touring band). Waar het om gaat is dat Simply Red een bandnaam is. De zanger heet Mick Hucknall. Dat zijn twee verschillende dingen. Het is vergelijkbaar met Blondie, ook niet een alias van Debbie Harry, maar haar band.
Hij hoeft niet eens te betalen... ik betaal het wel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:48 schreef Prep2Fight het volgende:
Hintje misschienRebus ofzo
[..]
het geld groeit niet op zijn rug
haha, dan had ik het wel gewetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij hoeft niet eens te betalen... ik betaal het wel.
??? sorryquote:
Ik heb ze nog geen van drieën gedraaid (de stapel 'nog te draaien' is hoog, de tijd schaars). En wat Mario betreft: waarom zou dat niet kunnen? Bij mij kan alles, of ik 'm goed vind weet ik nog niet natuurlijk (ken alleen de hit, maar dat was al reden genoeg voor mij om de cd te kopenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:43 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
GLO, ik ben wel benieuwd wat je van de Jesse harris cd's vind, do you like them?
En Mario, dat kan toch niet![]()
maar dat is smaak natuurlijk![]()
Jesse Harris moet je gaan luisteren en wel heel snelquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb ze nog geen van drieën gedraaid (de stapel 'nog te draaien' is hoog, de tijd schaars). En wat Mario betreft: waarom zou dat niet kunnen? Bij mij kan alles, of ik 'm goed vind weet ik nog niet natuurlijk (ken alleen de hit, maar dat was al reden genoeg voor mij om de cd te kopen).
It's Only Love?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
??? sorrymaar wat is dat?
Nog maar een hintje.... de titel van het album is ook de titel van 1 van de liedjes die erop staat.
Geweldig nummer, vooral live, maar niet goed.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Holding back the years?
OK baas, While The Music Lasts staat nu opquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:58 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Jesse Harris moet je gaan luisteren en wel heel snel![]()
Ik heb al vaker gemerkt dat je die zinsconstructie gebruikte. Eerst begreep ik niet wat je bedoelde, maar inmiddels zie ik dat het structureel is. Wat jij wilt zeggen is:quote:al zie ik zo'n Mario op een TMFawards
al hou je ervan![]()
al vond je zijn hitje leuk
Dankje voor je Nederlandse lesquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:03 schreef GLO het volgende:
[..]
OK baas, While The Music Lasts staat nu op
[..]
Ik heb al vaker gemerkt dat je die zinsconstructie gebruikte. Eerst begreep ik niet wat je bedoelde, maar inmiddels zie ik dat het structureel is. Wat jij wilt zeggen is:
als ik zo'n Mario zie
als je ervan houdt
als je zijn hitje leuk vond
Zoals jij het formuleert, betekenen die zinnen iets heel anders
Tot zover de Nederlandse les
O ja, wat die commercie betreft: weerzin tegen commercie koesteren en muziek al of niet goed vinden heeft voor mij niets met elkaar te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |