quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:01 schreef peaceman het volgende:
t-rex
die dus GLO +1quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:02 schreef GLO het volgende:
Tyrannosaurus Rex - My People Were Fair And Had Sky In Their Hair, But Now They're Content To Wear Stars On Their Brows
Mijn hoop was al op jou gevestigd, helaas was je net te laat.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:02 schreef GLO het volgende:
Tyrannosaurus Rex - My People Were Fair And Had Sky In Their Hair, But Now They're Content To Wear Stars On Their Brows
Ja eigenlijk wel he? doen we.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:03 schreef peaceman het volgende:
van mij mag je het punt ook aan GLO geven hoor....die wist m echt!
Ook nog. maar ik was eigenlijk geneigd om T-Rex ook al goed te keurenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:05 schreef GLO het volgende:
Ho ho. T.Rex is de band van Marc Bolan ná Tyrannosaurus Rex... met hele andere muziek
Toch een collector's item. Maar wel cult, ja. Wil 'm zelf ook nog steeds 's hebben. Heb indertijd wel 'Unicorn' gekocht, de opvolger. Hippiemuziek pur sang.quote:
D'r zat er nog één tussen, Prophets, Seers, and Sages, The Angels of the Ages.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Toch een collector's item. Maar wel cult, ja. Wil 'm zelf ook nog steeds 's hebben. Heb indertijd wel 'Unicorn' gekocht, de opvolger. Hippiemuziek pur sang.
Jimi Hendrix - Axis Bold as love?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef GLO het volgende:
Ook uit die tijd, maar minder moeilijk. Als je 't niet meteen weet: goed kijken
Welk album van wie?
[afbeelding]
Nee, in die tijd maakte Winwood nog geen soloplaten...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:18 schreef peaceman het volgende:
oei zeer bekende hoes...maar van wie ook alweer... wordt een oh ja... Steve Winwood kan dat?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:20 schreef cafca het volgende:
Boudewijn de Groot, Testament?
't Is idd Boudewijn (staat gewoon op de hoesquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:22 schreef peaceman het volgende:
Boudewijn de groot is het denk ik wel... maar heet ie niet anders... Meneer de president
Ja, gezellig!quote:
O ja, da's waar ook. Moet ik ook nog hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef cafca het volgende:
[..]
D'r zat er nog één tussen, Prophets, Seers, and Sages, The Angels of the Ages.
Bijna (je hebt er 2 omgedraaid)quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Zoiets dacht ik:
A Pagan Place
This is the Sea
Fisherman's Blues
Rock in the Weary Land
Dream Harder
Universal Hall
Dat issie DaisyDuke +1quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:36 schreef DaisyDuke het volgende:
A Pagan Place 1984
This is the Sea 1985
Fisherman's Blues 1988
Dream Harder 1993
Rock in the Weary Land 2000
Universal Hall 2003
glo+1quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:48 schreef GLO het volgende:
Charlie Watts?
Da's toch een violiste?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:05 schreef peaceman het volgende:
vanessa mae (zal niet zo zijn, maar dan loopt het misschien weer)
ik had het al gepost toen ik je hint zag.... nog steeds geen idee trouwensquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef GLO het volgende:
[..]
Da's toch een violiste?
Maar idd, zo krigen we het topic misschien toch nog vol vanavond
Inmiddels zijn we drie albums verder (de meest recente stamt van februari jl.), die net als bovengenoemde twee -op één na- allerwege bejubeld zijn.quote:A classically trained vocalist,began writing songs while a student at Yale University. Her debut album, The Ewe and the Eye, was released on Xmas records in 1997. Come Out of Your Mine followed in 1999 on the Communion Label. With only sparse guitar accompaniment,
's soaring, operatic vocals command attention on both albums. Her highly wrought lyrics, with a nod toward the tradition of romantic poetry, employ puns, homonyms and many other verbal experiments.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze komt me erg bekend voor. Heet ze Mia met haar voornaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |