Mia Doi Toddquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik weet de achternaam niet precies, iets met Toi Dodd of Doi Todd ofzo.
...And Oceansquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Over onmogelijke namen gesproken. Schrijf de volgende bandnamen met de juiste leestekens:
therapy
rinocerose
motorhead
motley crue
and oceans
dat is m! daisy duke +1quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Rinôçérôse
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Popa Chubby?
Klopt. "Frank Black met pratende k*t" had ik overigens ook goed gerekend.....quote:
quote:Al sinds jaar en dag ishet gezelligste festival van Nederland. Met een frisse, brede en bij tijden gewaagde programmering heeft elk van de zes podia zijn eigen entourage. Dit komt mede door de aankleding van het festival waar extra veel aandacht aan wordt besteed. Dus niet alleen ga je van tent naar tent en van band naar band, maar ook van sfeer naar sfeer en van verwondering naar verwondering.
Laat je dus theatraal verwennen in de Theatertent, wordt verrast in de Restolounge en scheur met je luchtgitaar bij de Masters of Rock. Of haal de voetjes van de vloer bij de Dance-area van gastheer Extrema en ga uit je plaat bij de nationale en internationale toppers op het Hoofdpodium.
Metweet je het nooit en dat is alles wat je moet weten; dat twee dagen lang al je zintuigen verwend worden op het kleurrijkste en sfeervolste festival van Nederland.
Ik dacht dan wel te weten van niet..quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:09 schreef Berkery het volgende:
Appelpop?
Idd. Dit festival is ook veel kleiner. Maar iedereen kent het, al is het maar van naam.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:08 schreef peaceman het volgende:
lowlands is het niet...toch? die heeft een andere opstelling...
Klopt. Geen Appelpop. Groter.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik dacht dan wel te weten van niet..
Wow, jij hebt helemaal geen Triviapunten meer nodig!quote:Het is trouwens wel mijn geluksweek!Gisteren een auto gewonnen, en net een vakantie! Kijk maar:
[afbeelding]
Ik ben een bofffert!
quote:
Oh? Een radio-dj dan? Of een tekstschrijver? Producer zal wel niet, daar hebben we niemand voor die voor zo'n award in aanmerking komt.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:35 schreef peaceman het volgende:
Bij de uitreiking van de Nationale Evenementenprijzen in Den Haag heeftuit handen van Hans van Driem, directeur van het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen, de Lifetime Achievement Award ontvangen
klopt helemaal!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat zou Jan Smeets kunnen zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |