Nog niet, en ik was nog te snel ook...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
FIRE
Allemaal het pand verlaten!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
FIRE
Wat zou jij wel in je buik willenquote:Jongetje heeft twee embryo's in zijn buik
Een negen maanden oud jongetje uit de Chinese provincie Hunan bleek twee embryo's in zijn buik te hebben. Artsen hebben deze verwijderd. De embryo's ieder de omvang van een kippenei en parasiteerden op het voedsel dat het kindje binnenkreeg.
Het jongetje was vorige week doodziek opgenomen in een kinderziekenhuis. De doktoren dachten aanvankelijk dat hij een mysterieuze tumor in zijn maag had. De kleine ligt na de operatie nog in kritieke toestand.
Waarschijnlijk was de moeder aanvankelijk zwanger van een drieling, maar is alleen het jongentje ontwikkeld. Artsen denken dat de moeder ondervoed was en dat de embryo's zich daarom in hun broertje genesteld hebben.
ja, stil nou. Dan heeft niemand het doorquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Nog niet, en ik was nog te snel ook...![]()
Doe mij maar Tquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
* jitzzzze deelt koffie uit aan iedereen
Latente homoquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:09 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ok ik heb nu dus een rokje aan....
En jitzzzze staart naar me met een stijve ..........anili(banan)aan
Maar laat dit nu de pret niet bederven...
Ik wil echt eerst ff bijkomen.,...
want ik lig op sterven....
Oeps te laat....
een ampllitude die op lijntje gaat _____________________________________
Doe mij maar zwartquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
* jitzzzze deelt koffie uit aan iedereen
Ik ben zo trots op mijn topicquote:
Waar staat de top 1000 ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:11 schreef snellejelle het volgende:
Mede stagiairs, het is me gelukt, ik sta in de top 1000 van Fok
Bier!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:11 schreef snellejelle het volgende:
Mede stagiairs, het is me gelukt, ik sta in de top 1000 van Fok
Je bent koffiejongen dusquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:11 schreef Ballicious het volgende:
Papier buiten gebracht, ik ben ook het manusje van alles.
waarom doe je niet mee met hun dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
WTF is er aan de hand vandaag... gaan alle homo's rijmen ineens
Oude koeien in een sloot gooienquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik, iets met oude koeien en een sloot enzo![]()
Als de koe van huis is dansen de boeren op tafelquote:
neequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en? is het bij jullie al 24 graden?
Na-aperquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:11 schreef Ballicious het volgende:
Papier buiten gebracht, ik ben ook het manusje van alles.
't Is geen Nederlands hequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef Oviedeee het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer
Ik ga zo maar eens in de leer
Ik heb vanmiddag een examen
Die doe je echt niet samen
Dus de boeken gaan zo weer open
Om mijn hersenen nog verder te slopen
Maar ik mag hopen dat ik er wat van leer
Dan hoef ik in juni tenminstse niet nog een keer
Gewoon bewolkt hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar wel warm toch?quote:
Als jij nou even hier bij mij op kantoor komt weet ik zeker dat het heel heet gaat worden hierzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Tear's Here!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als jij nou even hier bij mij op kantoor komt weet ik zeker dat het heel heet gaat worden hierzo![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Succes dan Ovie!
Denk aan alle dingen die je hier geleerd hebt![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als jij nou even hier bij mij op kantoor komt weet ik zeker dat het heel heet gaat worden hierzo![]()
Denk maar aan baba_ zijn boer dan komt het vanzelf goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Succes dan Ovie!
Whehe. Dan zien we hem volgend jaar weer hier terug omdat hij zn jaar over moet doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Succes dan Ovie!
Wellicht van die jongen uit Chinaquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dr zit een soort embryo in mn glas water
sunnyquote:
Zolang de goede antwoorden er staanquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk niet dat je smilies moet tekenen op je examen![]()
Ja danku.. het gaat alleen over wiskundequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Succes dan Ovie!
Ook niet echt warm nog, komt vanmiddag welquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar wel warm toch?
ik heb vandaag een hemdje aan en ben vanochtend met een spijkerjasje aan naar mn stage gefietst
Aaahww wat schattig... wordt het een jongen of een meisje ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dr zit een soort embryo in mn glas waterff nieuw pakken...
is t een opgelosde M&M???quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Is dat van die jongen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Dr heeft zeker een chinees in je water gezeikt danquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
In je broek ja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eitje toch?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:17 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ja danku.. het gaat alleen over wiskunde![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Da's voor de verkoeling tussendoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het kan alleen zijn dat ik je wel helemaal onder nies
Neuj ik hoef t geeneens tehalen.. maar staat wel leuk om mn cvquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:17 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Whehe. Dan zien we hem volgend jaar weer hier terug omdat hij zn jaar over moet doen
Is dat een nieuwe vorm van sexquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Altijd lekker.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Dat heeft dus een maat van me gedaan op examen nederlands en engelsquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk niet dat je smilies moet tekenen op je examen![]()
dan koelt hij ook weer meteen afquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Maak me geeeeeeeeeeeeeeek !!!!!quote:
Ligt eraan wat je gaat doen laterquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:18 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Neuj ik hoef t geeneens tehalen.. maar staat wel leuk om mn cv![]()
hopquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:20 schreef Ballicious het volgende:
hip
Geilquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mn collega is op volume 10 een verhaal aan het vertellen.....
Toch wel een leuk verhaal he ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
volume 12 terugschreeuwenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
"HEY WIL JE FF JE KOP HOUDEN"quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
"HEY WIL JE FF JE KOP HOUDEN"
"IK KAN MN VRIENDJES OP FOK! NIET VERSTAAN ! "
![]()
wat zeggiequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
the first, the last, eternity
waren wij niet d'r entertainers tijden stage?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Is ze aan het vertellen over haar ontmaagding van haar 43e leefjaar?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mwah niet echt. ze vindt het zelf nogal spannend.....
come and spank mequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
waren wij niet d'r entertainers tijden stage?
Mja geloof het wel he , en ik was ook nog dr masseur geloof ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
waren wij niet d'r entertainers tijden stage?
je hebt het er maar druk meequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mja geloof het wel he , en ik was ook nog dr masseur geloof ik![]()
Wat weet jij dat wij niet weten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:22 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Is ze aan het vertellen over haar ontmaagding van haar 43e leefjaar?
Mag toch al die opleiding gaan doen die ik wilquote:
Ben je via de achterdeur binnengekomen ? kun je dan alsjeblieft direct door de voordeur weer oprottenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:23 schreef achterdeur het volgende:
Goedemorgen!!
Ik kan je wel wat anders laten voelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
aaahaaahaaahaa wanna feel the music take me away
Ah, jij kwam zeker via de achterdeur binnen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:23 schreef achterdeur het volgende:
Goedemorgen!!
Maar het rondje mag je wel achterlatenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben je via de achterdeur binnengekomen ? kun je dan alsjeblieft direct door de voordeur weer oprotten
stoer hoor...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben je via de achterdeur binnengekomen ? kun je dan alsjeblieft direct door de voordeur weer oprotten
over kinderkleertjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:22 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Is ze aan het vertellen over haar ontmaagding van haar 43e leefjaar?
Heb je een rol ducktape op dr smoel geplakt ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
over kinderkleertjesmaar ze is nu stil
ik ben alleen maar aan het meezingenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat anders laten voelen![]()
JA IK KWAM VIA DE ACHTERDEUR BINNEN! EN NEE IK ROT NIET GELIJK WEER OP VIA DE VOORDEUR!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:24 schreef Megter het volgende:
[..]
Ah, jij kwam zeker via de achterdeur binnen?![]()
Haaaaaaaaa schralequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:23 schreef achterdeur het volgende:
Goedemorgen!!
nou eehmz, hoe interesantquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar het rondje mag je wel achterlaten![]()
ach, het is toch haar laatste weekquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je een rol ducktape op dr smoel geplakt ?![]()
Zulk een belachelijke reactiequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef achterdeur het volgende:
[..]
JA IK KWAM VIA DE ACHTERDEUR BINNEN! EN NEE IK ROT NIET GELIJK WEER OP VIA DE VOORDEUR!!![]()
Kun je dan oprotten door de achterdeur ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef achterdeur het volgende:
[..]
JA IK KWAM VIA DE ACHTERDEUR BINNEN! EN NEE IK ROT NIET GELIJK WEER OP VIA DE VOORDEUR!!![]()
je capslock staat aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Zie je, ik wist het wel!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Zijdeur mag ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je dan oprotten door de achterdeur ?![]()
Zie ik eruit als een blinker, oviedee of een woldo???quote:
Whehe. Vrouwen. Kunnen gewoon uren lullen over van die onzinnige dingenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Je hebt net ge MTPt?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:26 schreef snellejelle het volgende:
Ok vanaf nu ga ik weer gezellig meedoenmijn werkzaamheden voor vandaag zijn afgerond
moet kunnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ach, het is toch haar laatste week
Jij mag niet meer posten, je hebt je doel bereikt dus nu moet je maar hard aan het werk gaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:26 schreef snellejelle het volgende:
Ok vanaf nu ga ik weer gezellig meedoenmijn werkzaamheden voor vandaag zijn afgerond
Dat is snel...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:26 schreef snellejelle het volgende:
Doe is normaal johquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je dan oprotten door de achterdeur ?![]()
zelfkennis is okequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:26 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een blinker, oviedee of een woldo???
Ik wordt hier gewoon ff in het zelfde rijtje gelpaatst![]()
Het wordt al een werkwoordquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:27 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Wat een warm onthaal!! Iedereen bedankt![]()
Mn stagebegeleider kijkt me nou heel raar aan waarom ik zou zit te lachen achter de pcquote:
Graag gedaan, morgen weer?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:27 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Pas op. Je word gefotografeert en dan kom je op de tv en in de krantquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:27 schreef Ballicious het volgende:
Rellen
't schijnt dat op de ochtend mtp'en het meest succesvol isquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zijn geen bezigheden voor in de ochtend
Stond ik al tussen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Pas op. Je word gefotografeert en dan kom je op de tv en in de krant![]()
Als je de volgende keur nog warmer onthaald wil worden, moet je de achterdeur achter je dichtdoen..quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:27 schreef achterdeur het volgende:
[..]
tjah dat doen er meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mn stagebegeleider kijkt me nou heel raar aan waarom ik zou zit te lachen achter de pc![]()
We zijn niet aan het stoken voor de vogeltjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je de volgende keur nog warmer onthaald wil worden, moet je de achterdeur achter je dichtdoen..
ik hoop met je meequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Geitje82 het volgende:
Ik hoop dat er straks een hele domme surveillant is dan gebruik ik gewoon m’n PDA bij de toets als rekenmachine, daar staat ook m’n samenvatting in![]()
Door gebrek aan dagritme brengt ochtend MTP-en heel wat gevaren met zich mee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
't schijnt dat op de ochtend mtp'en het meest succesvol is
Tocht het? Wordt het lekker cool vanquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je de volgende keur nog warmer onthaald wil worden, moet je de achterdeur achter je dichtdoen..
dan hopen wij met je meequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Geitje82 het volgende:
Ik hoop dat er straks een hele domme surveillant is dan gebruik ik gewoon m’n PDA bij de toets als rekenmachine, daar staat ook m’n samenvatting in![]()
Kom jij dan uit het buitenland?quote:
*noteert op lijstje om te onthouden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Geitje82 het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
vandaag geen stagebegeleidster
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Geitje82 het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
vandaag geen stagebegeleidster
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sta ook op een ander lijstjequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:29 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Kom jij dan uit het buitenland?
Zag vanmorgen een foto in de krant staan.... kon er geen hollander op vinden
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Een MTP in de morgen is een ochtend zonder zorgen
De "opsporing verzocht" paginaquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:30 schreef Ballicious het volgende:
[quote]Op woensdag 25 mei 2005 09:29 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Kom jij dan uit het buitenland?
Zag vanmorgen een foto in de krant staan.... kon er geen hollander op vinden
[/quote
Ik sta ook op een ander lijstje
Je zegt het zelf al.... Bah !quote:
Whahahaquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Geitje82 het volgende:
Bleeeeeeeeeeeghquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We hebben de homo gevonden in het topic
wat? dat je net van de plee kwam als MTP-er? of dat je moet lachen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe manier, ga gewoon op m'n wangen bijten dan valt het hopelijk niet zo op
Ik kijk altijd even de andere kant op of ik loop eveb richting het kopieerapparaatquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe manier, ga gewoon op m'n wangen bijten dan valt het hopelijk niet zo op
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We hebben de homo gevonden in het topic
Kusje haajquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:32 schreef DracoAkaIk het volgende:
ik ben werke
tot vanmiddag ergens KUS aan alle niet eindhovenaren!!!!!
Hij had het over het lachen achter de pcquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat? dat je net van de plee kwam als MTP-er? of dat je moet lachen?
nouhouquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat? dat je net van de plee kwam als MTP-er? of dat je moet lachen?
Verkeerd geleerdquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat je homo's moet slaan![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:32 schreef DracoAkaIk het volgende:
ik ben werke
tot vanmiddag ergens KUS aan alle niet eindhovenaren!!!!!
op je wang bijten helpt, maar ook gewoon op je hand steunen met je wang (uuuuuuuh) dan zien ze iig aan één kant niet dat je lachtquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij had het over het lachen achter de pc![]()
ga dan meteen langs iedereen uit dit topicquote:
Tear?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:35 schreef Megter het volgende:
Houdt er nog iemand de OP bij?
M'n stagebegeleider zei dat ik vandaag wel wat te doen had, dus als ie langskomt kan ik ff niet op Fok!
ikke niet, ik ben drukquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:35 schreef Megter het volgende:
M'n stagebegeleider zei dat ik vandaag wel wat te doen had, dus als ie langskomt kan ik ff niet op Fok!
Die verantwoordelijkheid neem ik wel weer op mijquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:35 schreef Megter het volgende:
Nice, doe je 126 al of moet ik die nog doen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die verantwoordelijkheid neem ik wel weer op mij![]()
owjah, maar we hebben de "ik ben zo trots op m'n topicquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
pas op zo krijgt hij weer een ego boost![]()
Daar zat toch een groot hangslot aan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tear ik weet niet wat je bedoelt met 'here kitty kitty' maar van mn poesje blijf je af
office space!!! ken je die film? zit ook zo'n directeur in!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:38 schreef Ballicious het volgende:
Komt de directeur hier naar me toe. Hij begint op zo'n vervelende en zagende toon te praten. Ik denk, wat heb ik nu weer fout gedaan? GAAT T HELEMAAL NERGENS OVER. Zak, hou dan gewoon je mond dicht.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tear ik weet niet wat je bedoelt met 'here kitty kitty' maar van mn poesje blijf je af
Vrijdag 4 keerquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
owjah, maar we hebben de "ik ben zo trots op m'n topic" al gehad...
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:38 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Daar zat toch een groot hangslot aan?
Whehe.
ik zie het nieteens meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vrijdag 4 keer
Maandag 3 keer
gisteren heb ik niet geteld![]()
Kom je er ook in voor?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:40 schreef snellejelle het volgende:
wie kent de kinder serie van de VPRO in een gekkenhuis?
Heb hem al klaar staanquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Nice, doe je 126 al of moet ik die nog doen?
Loenatikquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:40 schreef snellejelle het volgende:
wie kent de kinder serie van de VPRO in een gekkenhuis?
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:41 schreef Megter het volgende:
[..]
heb je die van mij gequote? want in de online OP staat haushofer niet
Ik wist dat ik op je kon rekenen Tearquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Ben geen amateur hoor.... heb het inderdaad van 125 gequote
je bent wel een amateur, of krijg je er geld voorquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Ben geen amateur hoor.... heb het inderdaad van 125 gequote
Wij pro's OP makers weten hoe het moetquote:
and now its deadquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:42 schreef Fisher het volgende:
I have a dream!!
wakey wakeyquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:42 schreef Fisher het volgende:
I have a dream!!
I had a dream, this nightquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:42 schreef Fisher het volgende:
I have a dream!!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wakey wakey
niet slapen tijdens je stage
zown toetsenbord ligt anders heerlijk hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wakey wakey
oh maar dat doe ik wel hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wakey wakey
Dat weet ik, gisteren heb ik het ook even uitgeprobeerdquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zown toetsenbord ligt anders heerlijk hoor!
Het was een natte droomquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wakey wakey
toch vind ik mijn kussen persoonlijk fijnerquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zown toetsenbord ligt anders heerlijk hoor!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat weet ik, gisteren heb ik het ook even uitgeprobeerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |