Die verantwoordelijkheid neem ik wel weer op mijquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:35 schreef Megter het volgende:
Houdt er nog iemand de OP bij?
M'n stagebegeleider zei dat ik vandaag wel wat te doen had, dus als ie langskomt kan ik ff niet op Fok!
Nice, doe je 126 al of moet ik die nog doen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die verantwoordelijkheid neem ik wel weer op mij![]()
owjah, maar we hebben de "ik ben zo trots op m'n topicquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
pas op zo krijgt hij weer een ego boost![]()
Daar zat toch een groot hangslot aan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tear ik weet niet wat je bedoelt met 'here kitty kitty' maar van mn poesje blijf je af
office space!!! ken je die film? zit ook zo'n directeur in!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:38 schreef Ballicious het volgende:
Komt de directeur hier naar me toe. Hij begint op zo'n vervelende en zagende toon te praten. Ik denk, wat heb ik nu weer fout gedaan? GAAT T HELEMAAL NERGENS OVER. Zak, hou dan gewoon je mond dicht.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tear ik weet niet wat je bedoelt met 'here kitty kitty' maar van mn poesje blijf je af
Vrijdag 4 keerquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
owjah, maar we hebben de "ik ben zo trots op m'n topic" al gehad...
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:38 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Daar zat toch een groot hangslot aan?
Whehe.
ik zie het nieteens meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vrijdag 4 keer
Maandag 3 keer
gisteren heb ik niet geteld![]()
Kom je er ook in voor?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:40 schreef snellejelle het volgende:
wie kent de kinder serie van de VPRO in een gekkenhuis?
Heb hem al klaar staanquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Nice, doe je 126 al of moet ik die nog doen?
Loenatikquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:40 schreef snellejelle het volgende:
wie kent de kinder serie van de VPRO in een gekkenhuis?
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:41 schreef Megter het volgende:
[..]
heb je die van mij gequote? want in de online OP staat haushofer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |