Zijdeur mag ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je dan oprotten door de achterdeur ?![]()
Zie ik eruit als een blinker, oviedee of een woldo???quote:
Whehe. Vrouwen. Kunnen gewoon uren lullen over van die onzinnige dingenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
over kinderkleertjesmaar ze is nu stil
Je hebt net ge MTPt?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:26 schreef snellejelle het volgende:
Ok vanaf nu ga ik weer gezellig meedoenmijn werkzaamheden voor vandaag zijn afgerond
moet kunnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ach, het is toch haar laatste week
Jij mag niet meer posten, je hebt je doel bereikt dus nu moet je maar hard aan het werk gaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:26 schreef snellejelle het volgende:
Ok vanaf nu ga ik weer gezellig meedoenmijn werkzaamheden voor vandaag zijn afgerond
Dat is snel...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:26 schreef snellejelle het volgende:
Doe is normaal johquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je dan oprotten door de achterdeur ?![]()
zelfkennis is okequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:26 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een blinker, oviedee of een woldo???
Ik wordt hier gewoon ff in het zelfde rijtje gelpaatst![]()
Het wordt al een werkwoordquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:27 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Wat een warm onthaal!! Iedereen bedankt![]()
Mn stagebegeleider kijkt me nou heel raar aan waarom ik zou zit te lachen achter de pcquote:
Graag gedaan, morgen weer?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:27 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Pas op. Je word gefotografeert en dan kom je op de tv en in de krantquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:27 schreef Ballicious het volgende:
Rellen
't schijnt dat op de ochtend mtp'en het meest succesvol isquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zijn geen bezigheden voor in de ochtend
Stond ik al tussen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Pas op. Je word gefotografeert en dan kom je op de tv en in de krant![]()
Als je de volgende keur nog warmer onthaald wil worden, moet je de achterdeur achter je dichtdoen..quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:27 schreef achterdeur het volgende:
[..]
tjah dat doen er meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mn stagebegeleider kijkt me nou heel raar aan waarom ik zou zit te lachen achter de pc![]()
We zijn niet aan het stoken voor de vogeltjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je de volgende keur nog warmer onthaald wil worden, moet je de achterdeur achter je dichtdoen..
ik hoop met je meequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Geitje82 het volgende:
Ik hoop dat er straks een hele domme surveillant is dan gebruik ik gewoon m’n PDA bij de toets als rekenmachine, daar staat ook m’n samenvatting in![]()
Door gebrek aan dagritme brengt ochtend MTP-en heel wat gevaren met zich mee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
't schijnt dat op de ochtend mtp'en het meest succesvol is
Tocht het? Wordt het lekker cool vanquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je de volgende keur nog warmer onthaald wil worden, moet je de achterdeur achter je dichtdoen..
dan hopen wij met je meequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Geitje82 het volgende:
Ik hoop dat er straks een hele domme surveillant is dan gebruik ik gewoon m’n PDA bij de toets als rekenmachine, daar staat ook m’n samenvatting in![]()
Kom jij dan uit het buitenland?quote:
*noteert op lijstje om te onthouden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Geitje82 het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
vandaag geen stagebegeleidster
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Geitje82 het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
vandaag geen stagebegeleidster
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sta ook op een ander lijstjequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:29 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Kom jij dan uit het buitenland?
Zag vanmorgen een foto in de krant staan.... kon er geen hollander op vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |