Wat weet jij dat wij niet weten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:22 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Is ze aan het vertellen over haar ontmaagding van haar 43e leefjaar?
Mag toch al die opleiding gaan doen die ik wilquote:
Ben je via de achterdeur binnengekomen ? kun je dan alsjeblieft direct door de voordeur weer oprottenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:23 schreef achterdeur het volgende:
Goedemorgen!!
Ik kan je wel wat anders laten voelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
aaahaaahaaahaa wanna feel the music take me away
Ah, jij kwam zeker via de achterdeur binnen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:23 schreef achterdeur het volgende:
Goedemorgen!!
Maar het rondje mag je wel achterlatenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben je via de achterdeur binnengekomen ? kun je dan alsjeblieft direct door de voordeur weer oprotten
stoer hoor...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben je via de achterdeur binnengekomen ? kun je dan alsjeblieft direct door de voordeur weer oprotten
over kinderkleertjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:22 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Is ze aan het vertellen over haar ontmaagding van haar 43e leefjaar?
Heb je een rol ducktape op dr smoel geplakt ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
over kinderkleertjesmaar ze is nu stil
ik ben alleen maar aan het meezingenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat anders laten voelen![]()
JA IK KWAM VIA DE ACHTERDEUR BINNEN! EN NEE IK ROT NIET GELIJK WEER OP VIA DE VOORDEUR!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:24 schreef Megter het volgende:
[..]
Ah, jij kwam zeker via de achterdeur binnen?![]()
Haaaaaaaaa schralequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:23 schreef achterdeur het volgende:
Goedemorgen!!
nou eehmz, hoe interesantquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
over kinderkleertjesmaar ze is nu stil
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar het rondje mag je wel achterlaten![]()
ach, het is toch haar laatste weekquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je een rol ducktape op dr smoel geplakt ?![]()
Zulk een belachelijke reactiequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef achterdeur het volgende:
[..]
JA IK KWAM VIA DE ACHTERDEUR BINNEN! EN NEE IK ROT NIET GELIJK WEER OP VIA DE VOORDEUR!!![]()
Kun je dan oprotten door de achterdeur ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef achterdeur het volgende:
[..]
JA IK KWAM VIA DE ACHTERDEUR BINNEN! EN NEE IK ROT NIET GELIJK WEER OP VIA DE VOORDEUR!!![]()
je capslock staat aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Zie je, ik wist het wel!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef achterdeur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |