neequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en? is het bij jullie al 24 graden?
Na-aperquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:11 schreef Ballicious het volgende:
Papier buiten gebracht, ik ben ook het manusje van alles.
't Is geen Nederlands hequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef Oviedeee het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer
Ik ga zo maar eens in de leer
Ik heb vanmiddag een examen
Die doe je echt niet samen
Dus de boeken gaan zo weer open
Om mijn hersenen nog verder te slopen
Maar ik mag hopen dat ik er wat van leer
Dan hoef ik in juni tenminstse niet nog een keer
Gewoon bewolkt hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar wel warm toch?quote:
Als jij nou even hier bij mij op kantoor komt weet ik zeker dat het heel heet gaat worden hierzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Tear's Here!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als jij nou even hier bij mij op kantoor komt weet ik zeker dat het heel heet gaat worden hierzo![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Succes dan Ovie!
Denk aan alle dingen die je hier geleerd hebt![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als jij nou even hier bij mij op kantoor komt weet ik zeker dat het heel heet gaat worden hierzo![]()
Denk maar aan baba_ zijn boer dan komt het vanzelf goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Succes dan Ovie!
Whehe. Dan zien we hem volgend jaar weer hier terug omdat hij zn jaar over moet doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Succes dan Ovie!
Wellicht van die jongen uit Chinaquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dr zit een soort embryo in mn glas water
sunnyquote:
Zolang de goede antwoorden er staanquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk niet dat je smilies moet tekenen op je examen![]()
Ja danku.. het gaat alleen over wiskundequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Succes dan Ovie!
Ook niet echt warm nog, komt vanmiddag welquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar wel warm toch?
ik heb vandaag een hemdje aan en ben vanochtend met een spijkerjasje aan naar mn stage gefietst
Aaahww wat schattig... wordt het een jongen of een meisje ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dr zit een soort embryo in mn glas waterff nieuw pakken...
is t een opgelosde M&M???quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Is dat van die jongen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Dr heeft zeker een chinees in je water gezeikt danquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
In je broek ja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eitje toch?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:17 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ja danku.. het gaat alleen over wiskunde![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Da's voor de verkoeling tussendoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het kan alleen zijn dat ik je wel helemaal onder nies
Neuj ik hoef t geeneens tehalen.. maar staat wel leuk om mn cvquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:17 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Whehe. Dan zien we hem volgend jaar weer hier terug omdat hij zn jaar over moet doen
Is dat een nieuwe vorm van sexquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Altijd lekker.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Dat heeft dus een maat van me gedaan op examen nederlands en engelsquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk niet dat je smilies moet tekenen op je examen![]()
dan koelt hij ook weer meteen afquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Maak me geeeeeeeeeeeeeeek !!!!!quote:
Ligt eraan wat je gaat doen laterquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:18 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Neuj ik hoef t geeneens tehalen.. maar staat wel leuk om mn cv![]()
hopquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:20 schreef Ballicious het volgende:
hip
Geilquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mn collega is op volume 10 een verhaal aan het vertellen.....
Toch wel een leuk verhaal he ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mn collega is op volume 10 een verhaal aan het vertellen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |