wat een nuts vergelijking... als we daar mee gaan beginnen, kan je opzoutenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:46 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
"En je hoerige kutmoer mag willen dat ze er nog zo uitziet op mijn leeftijd"
En dat mag dus weer wel ?
Blijkbaar zijn er andere regels voor Crew en Users, daar begon het in 1938 in DLD ook mee
Doe normaal met je idiote vergelijkingen, als je mij niet kent, de TS niet kent, onze posthistorie niet kent, is dat mooi jouw probleem.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:46 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
"En je hoerige kutmoer mag willen dat ze er nog zo uitziet op mijn leeftijd"
En dat mag dus weer wel ?
Blijkbaar zijn er andere regels voor Crew en Users, daar begon het in 1938 in DLD ook mee
lees je eens in zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:23 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Vieze zonnebankwijve
En waarom die vergelijking???
Ik heb gisteren ook al gepb-ed en daar was weinig reactie op vandaar.
Er zit namelijk nog 2 Mod of admin vrolijk mee te doen (Teknomist en Klowjow)), ze zeggen zelf niks tegen de TS maar laten het wel toe , of Hat er es nicht gewust,
Dan denk ik namelijk dat sommigen uit de FOK! Crew elkaar behoorlijk de hand boven het hoofd houden.
I just call it as I see it.
En Joeriii een passende afstraffing geven! Wat een eikel!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:06 schreef dwerg het volgende:
Dumbledore gaat dood misschien de topictitel even veranderen.
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:14 schreef dwerg het volgende:
Stinkende negers gaat echt helemaal nergens over.
ik verwacht het nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:35 schreef Xenomaniac het volgende:
Buzzer, waarom gooi je deze dicht?
Het is trouwens een schande!
En ook nog vanuit de veronderstelling dat ik onder onvloed zou zijn.
Waar baseer je dat op?
Ik verwacht het topic weer open.
Waar?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:17 schreef Jerruh het volgende:
klagen over FOK!
Hou je d'r effe buiten oud wijf..quote:
Doe niet zo idioot Jerruh, waar heb ik over Fok lopen klagen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:49 schreef Jerruh het volgende:
zie OP.
het onderwerp is?
FOK-gerelateerd jah....
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot Jerruh, waar heb ik over Fok lopen klagen?
In het terecht gesloten topic ja, maar niet in het hierboven aangehaalde topic.
Het is belachelijk dat mijn topic van hierboven gesloten is en al helemaal de reden: in kennelijke staat..
klagen over bans, het gaat simpelweg over FOK! en klagen over bans of FOK! gebeurtniet in KLB, sim-pel! moet ik er nog nijntjeplaaatjes van het gebeuren maken of is het nu duidelijk!?quote:Dat Loeder gebanned is!
En Kasta!
Voeding voor een gezond gesprek is er niet he?
Dit gaat dus over een compleet ander topic Jerruh.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
klagen over bans, het gaat simpelweg over FOK! en klagen over bans of FOK! gebeurtniet in KLB, sim-pel! moet ik er nog nijntjeplaaatjes van het gebeuren maken of is het nu duidelijk!?
jij klaagde over dat buzzer dit topic dichtgooidequote:Op donderdag 21 juli 2005 21:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dit gaat dus over een compleet ander topic Jerruh.
Ga maar fijn TV kijken, ik wacht nog even op Buzzer die hem in eerste instantie dichtgooide.
De communicatie binnen KLB gaat wel lekker hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |