en vaak kauwend op goedkope kauwgomquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Van die vieze geblondeerde zonnebankwijven die denken dat ze nog jong en aantrekkelijk zijn. De rijkere varianten laten hun rimpels straktrekken door de plastisch chirurg, de paupervarianten smeren ze dicht met een middeltje wat het midden houdt tussen makeup en plamuur.
Daar wil ik effe over klagen.
Voorbeeld:
[afbeelding]
Hij heeft haar toch niet van een etiket voorzienquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:40 schreef teknomist het volgende:
Het is overigens aan de tint van de huid niet te zien of iemand bruin is door de zon of door een zonnebank. Zonnebankbruin als uitdrukking is complete lariekoek.
Dus ik snap niet hoe de TS dit soort vrouwen als zodanig kan etiketteren.
Hij noemt het toch zonnebankwijve?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:41 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Hij heeft haar toch niet van een etiket voorzien.
Op de foto zie ik er in ieder geval geen een zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:41 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Nee ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:41 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:42 schreef yvonne het volgende:geen zonnebank kutkneus, gewoon de buitenlucht, zon, buiten, weet je wel?
Moet je ook eens proberen met je wanstaltige puisten harses, knap je van op.
En je hoerige kutmoer mag willen dat ze er nog zo uitziet op mijn leeftijd.
Je doet je ondertitel wel eer aan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:42 schreef yvonne het volgende:geen zonnebank kutkneus, gewoon de buitenlucht, zon, buiten, weet je wel?
Moet je ook eens proberen met je wanstaltige puisten harses, knap je van op.
En je hoerige kutmoer mag willen dat ze er nog zo uitziet op mijn leeftijd.
Nou.. iemand die nooit op vakantie gaat en het hele jaar door poepbruin is die is dat doorgaans niet van de zon.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:40 schreef teknomist het volgende:
Het is overigens aan de tint van de huid niet te zien of iemand bruin is door de zon of door een zonnebank. Zonnebankbruin als uitdrukking is complete lariekoek.
Dus ik snap niet hoe de TS dit soort vrouwen als zodanig kan etiketteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |