abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juli 2005 @ 13:10:27 #1
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28879986
Schandalig is het toch. Mijn buurman heeft zich wettelijk arbeidsongeschikt verklaart. Loopt wel zwart bij te klussen. Mijn vader werkt wel keihard en zit dus een beetje de WAO van mijn buurman te betalen. Wil mijn vader in het weekend lekker in de tuin zitten om te genieten van zijn rust, gaat die buurman een beetje in zijn tuin klussen met allerlei herriemakende apparaten. Elecrische heggescharen, tuinstofzuigers (ja ze bestaan), hoge drukspuiten. Hij blijft maar bezig.

Zo gaat het al 5 jaar lang.
Geef hem dan aan zou je zeggen? Nee hoor, uit betrouwbare bron weet ik dat de gemeente dit soort mensen heeft opgegegeven.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 17 juli 2005 @ 13:12:35 #2
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_28880025
Verhuis punt
Lang leve mij! *O*
pi_28880047
Maak er foto's van en geef deze aan het UWV
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:17:59 #4
86305 Markman
Grappig hier.
pi_28880112
naai hem
vraag of ie iets kan fixen bij je
maak foto's neem het op film op
stuur opnamen naar uwv

probleem opgelost
  zondag 17 juli 2005 @ 13:21:53 #5
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_28880177
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:13 schreef longinus het volgende:
pi_28880181
in elke buurt zitten zulke figuren ze krijgen altijd alles voor elkaar in het nieuws hoor je elke keer maar wij gaan dat soort lui aanpakken nou merk er veel van
Ik ga incognito door het leven..........
  zondag 17 juli 2005 @ 13:30:19 #7
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_28880313
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:13 schreef longinus het volgende:
NSBer
pi_28880340
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:10 schreef McCarthy het volgende:

Zo gaat het al 5 jaar lang.
Geef hem dan aan zou je zeggen? Nee hoor, uit betrouwbare bron weet ik dat de gemeente dit soort mensen heeft opgegegeven.
Beleid wordt steeds verder aangescherpt dacht ik.
Worth a try.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:33:10 #9
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_28880375
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:30 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

NSBer
nope, een goede burger!
door dat soort gajes moeten mensen die echt niets meer kunnen het ontgelden
het is trouwens fraude als hij zwart bij klust
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_28880439
Pf me vriendin heeft haar schouder geblesseerd met het uitlaten van de hond en ze mag gelijk van het UWV langskomen om er naar te kijken.

Maar hoe dat gaat lijkt eerder op een strafkamp, ik walg op deze manieren.
Maarja, de goeie lijden onder de slechte mensen.

Weet je zeker dat hij zich heeft laten afkeuren alsmede last van rug oid? Want het hoeft niet persé een pijnklacht te zijn hé...

Ze gaan ook bijna alle mensen herkeuren... dus dat scheelt
  zondag 17 juli 2005 @ 13:36:18 #11
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_28880444
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:30 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

NSBer
Mensen die dat hard roepen zijn zelf vaak ook de grootste profiteurs
Die vent verdient het om zijn uitkering van de afgelopen jaren terug te moeten betalen
  zondag 17 juli 2005 @ 13:40:13 #12
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_28880510
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:36 schreef ThaNetRunner het volgende:
Pf me vriendin heeft haar schouder geblesseerd met het uitlaten van de hond en ze mag gelijk van het UWV langskomen om er naar te kijken.

Maar hoe dat gaat lijkt eerder op een strafkamp, ik walg op deze manieren.
Maarja, de goeie lijden onder de slechte mensen.

Weet je zeker dat hij zich heeft laten afkeuren alsmede last van rug oid? Want het hoeft niet persé een pijnklacht te zijn hé...

Ze gaan ook bijna alle mensen herkeuren... dus dat scheelt
helemaal mee eensch
hier bij de sociale werkplaats schijten ze ook al 7 kleuren stront
40% schijnt niets te mankeren en zou gewoon door kunnen stromen naar de arbeidsmarkt
daarbij komt nog eens dat deze SW een oneerlijke concurentie is tegen over bv, hoveniers- en bouwbedrijven. de SW wordt zwaar gesponsort door een tal van gemeentes
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_28880628
Ik had ook zo'n buurman. Arbeidsongeschikt, maar wel de hele dag onder de auto liggen klussen. Vriendin van mijn moeder werkt bij het UWV. Even foto's en filmpje gemaakt hoe druk hij wel niet was. Informatie doorgespeeld, een maand later was meneer zijn uitkering kwijt. En wat deed die laffe hond toen? Toen liet hij zijn vrouw maar 40 uur per week werken.
pi_28880805
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:40 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

helemaal mee eensch
hier bij de sociale werkplaats schijten ze ook al 7 kleuren stront
40% schijnt niets te mankeren en zou gewoon door kunnen stromen naar de arbeidsmarkt
daarbij komt nog eens dat deze SW een oneerlijke concurentie is tegen over bv, hoveniers- en bouwbedrijven. de SW wordt zwaar gesponsort door een tal van gemeentes
Ware het niet dat ze gewoon op de grote hoop gaan van werkzoekenden. Dat wordt het stickertje gewoon anders: van WAO naar WW. Er zijn nu al een half miljoen werklozen op 100.000 vacatures, en met zo'n gat van enkele jaren in je cv plus het verhaal "ja, ik zat eerst in de WAO" wil geen enkele werkgever je hebben. Van ziek naar hopeloos.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28880806
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:47 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik had ook zo'n buurman. Arbeidsongeschikt, maar wel de hele dag onder de auto liggen klussen. Vriendin van mijn moeder werkt bij het UWV. Even foto's en filmpje gemaakt hoe druk hij wel niet was. Informatie doorgespeeld, een maand later was meneer zijn uitkering kwijt. En wat deed die laffe hond toen? Toen liet hij zijn vrouw maar 40 uur per week werken.
Als ik haar was ging ik scheiden... de LUL ga werken..
pi_28880891
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:56 schreef Giem het volgende:

[..]

Als ik haar was ging ik scheiden... de LUL ga werken..
In de islamitische cultuur is het nogal lastig om te scheiden.
  zondag 17 juli 2005 @ 14:10:55 #17
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_28881115
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:36 schreef TR08 het volgende:

[..]

Mensen die dat hard roepen zijn zelf vaak ook de grootste profiteurs
Die vent verdient het om zijn uitkering van de afgelopen jaren terug te moeten betalen
En dat baseer je op
Krekker is de bom!
  zondag 17 juli 2005 @ 14:13:01 #18
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_28881164
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:33 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

een goede burger!
.
pi_28881265
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:10 schreef McCarthy het volgende:
Mijn buurman heeft zich wettelijk arbeidsongeschikt verklaart.
Grappig...ik dacht toch echt dat een dokter dat moest doen..en verder...heb je ook maar enig idee wat meneer zou kunnen schelen? Misschien is meneer wel geestelijk afgekeurd en verpest hij het tuinzitten voor je vader omdat hij daar niet tegen kan? Veroordelen is makkelijk maar zorg eerst eens dat je wat meer weet.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_28881282
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:33 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

nope, een goede burger!
door dat soort gajes moeten mensen die echt niets meer kunnen het ontgelden
het is trouwens fraude als hij zwart bij klust
Een goede burger zorgt eerst dat hij weet wat er speelt voordat hij iemands leven verpest door nsb'er te spelen.
pi_28881335
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:47 schreef HenkieVdV het volgende:
En hiervoor mag je een nekschot krijgen. Je weet niet wat er speelt maar vindt het maar kickt er wel op om iemands leven kapot te maken. Wees maar heel trots op jezelf.
pi_28881398
quote:
Op zondag 17 juli 2005 14:20 schreef wonko het volgende:

En hiervoor mag je een nekschot krijgen. Je weet niet wat er speelt maar vindt het maar kickt er wel op om iemands leven kapot te maken. Wees maar heel trots op jezelf.
Je bedoelt dat het leven van iemand met WW- of Bijstandsuitkering kapot is?

Moron.
pi_28881468
quote:
Op zondag 17 juli 2005 14:23 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het leven van iemand met WW- of Bijstandsuitkering kapot is?

Moron.
Je bedoelt??
pi_28881484
quote:
Op zondag 17 juli 2005 14:20 schreef wonko het volgende:

[..]

IK weet niet wat er speelde? Gast, ik woonde er jaren naast.
Ten eerste: Bijna elke avond sloeg hij z'n vrouw / kinderen wel. En dat was Zeer duidelijk te horen. Constant schreeuwen, en je hoorde gewoon een knal en dan huilende kinderen / vrouw.
Ten tweede: Hij werkte eerst wel. Maar toen mijn moeder vroeg waarom hij neit meer werkte was het zo van: Ja iekkie kapoet rug, niet kan werken dokter etc. Maar dan we de hele dag krom onder de auto liggen, zware arbeid verrichtend?

En Ik heb niemands leven verneukt. Het UWV constateerde alleen dat iemand die arbeidsongeschikt is, niet de hele dag krom kan liggen onder zijn auto.
pi_28881510
quote:
Op zondag 17 juli 2005 14:26 schreef wonko het volgende:

Je bedoelt??
Je zegt dat
- de verklikker erop kickt
- het leven van de 'uitkeringsgerechtigde' nu kapot is.

Beide is complete nonsens. Ga je schamen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')