Wil Champ worden, heb Melee Weapon Mastery gekocht, dat leek me wel nuttig om mee te beginnenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:02 schreef jorryt het volgende:
hehe Ghanser items die je moet bewaren zijn idd iron thread en bird feather, welke skill bedoel je met champ?
Die zijn zeker welkomquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:02 schreef jorryt het volgende:
hehe Ghanser items die je moet bewaren zijn idd iron thread en bird feather
De bedoeling was dat ik een Bourg zou worden, maar gezien de lijst ... Artisan ik wel een eind wegquote:Gabez -> Cleric
Shilizous -> Bourg
Jorryt -> Mage
Hutsefluts -> Champ
VVeizz -> Raider
Speedski -> Artisan (Wapens/Wings/Carts)
Masterwindu -> Scout
Moneymaker -> Scout
Otzti -> Knight/Champ
Romalo (?) -> Raider
Malfunction -> Artisan (Armor/Masks/Castle Gear/Gem Cutting)
Wincenty (?) -> Bourg
Dat zijn er 12, met evt. Dan kunnen we Yashaaaa ook nog wel kwijt (Cleric \o/ ) en evt Gerryt (MAge), Floepsje (gi)
Moet kunnen dus !
Hehe ... eerst ff die 2 wings kwijtraken voor respectievelijk: 45K en 60Kquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:13 schreef jorryt het volgende:
Speedski !!!! jou had ik nodig heb je al betaald?
Mooi!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:28 schreef DaFan het volgende:
Craftlijst updated. Al kan ik zelf alleen de oude zien als ik m wil openen
goblin cave en queen honeybees zijn die ik weetquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:04 schreef Floepsje het volgende:
welke beestjes droppen eigenlijk nymph powder?
Contact me ff voor mijn webspace dan kan je hem ook daar opladenquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:35 schreef Speedski het volgende:
Zoooow .. en de Speed is weer thuis. FF douchen, eten en dan ff flink doorbuffelen om level 29 nou GVD es een keer door te komen !!!
Kzag dat DaFan een craft list had gemaakt, ik zal die strakjes ook ff maken ...
Weet niet waarom, maar denk dat ik e engine zelf wel wil hebben... Neem toch aan dat ie sneller is. Maar dat lvltje 50 duur nog wel ff... ben pas 43quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:35 schreef DaFan het volgende:
Pokkewerk -_-
En ja, Engine Craft kan je maar 1x gebruiken, maar ik zou het op prijs stellen dat je m bewaart. Ik wil m later wel van je kopen tegen de dan geldende marktprijs (60k vlak voor de reset).
Jup, zo lang het spel in de beta fase zit.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:47 schreef rew- het volgende:
is rose zonder maandelijkse betaling?
Danku. 190 Attack Power op lvl 38 is best veul heb ik het ideequote:Op donderdag 26 mei 2005 08:05 schreef jorryt het volgende:
hmm kheb mn stuff verkocht
en 50k aan dafan uitgeleend, gefeliciteerd dafan, met je 2/15 rifle
Zelfs van die harken die eigenlijk zwaar aan het leren zouden moeten zijn om iets van hun toekomst te maken....quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:04 schreef DaFan het volgende:
Is je geraden. Stomme scholieren hebben toch geen fuck te doen.
En om die reden kan ik vrijdagavond pas weer Rosenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:04 schreef DaFan het volgende:
Is je geraden. Stomme scholieren hebben toch geen fuck te doen.
Ik had niet tegen jou gek studentje van mequote:Op donderdag 26 mei 2005 13:09 schreef Speedski het volgende:
[..]
En om die reden kan ik vrijdagavond pas weer Rosen![]()
Idd ! Erg handige lijst !!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:39 schreef DaFan het volgende:
http://roseon.zeserveur.com/
Craft Database.
Ga jullie daar maar s in verdiepen hoef ik het tenminste niet allemaal op te zoeken
Fruit kan ook erg handig zijn in het begin om aan je zulie te komenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
lieve schat..
dat fruit.. dat zorgt voor HP.. zodat als je wel rode beestjes... of andere sterke beestjes tegenkomt.. je je zelf weer hp kan geven.. zodat je niet dood gaat enzow
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:16 schreef DaFan het volgende:
Speedski als je nou ff een Word-bestand maakt, zet je m op de FTP van Gabez, zodat ie in de OP kan. Dan kan je m daarna elke keer updaten
Dat krijg je toch ook door te gaan zitten ofzo. Dan loopt je balkje weer vol. Alleen als ik weer opsta schiet ie vaak weer terugquote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
lieve schat..
dat fruit.. dat zorgt voor HP.. zodat als je wel rode beestjes... of andere sterke beestjes tegenkomt.. je je zelf weer hp kan geven.. zodat je niet dood gaat enzow
Je bent te ergquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:35 schreef Chapter_V het volgende:
waar zijn al die falors, naja ik ga ff slapen en dan om 8 uur weer levellen
Je moet een stuk of 4-5 keer First Hit hebben.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:33 schreef the.big.ticket het volgende:
Die woopie king is echt klote. Steeds gaat ie dood, maar komt er geen sleutel
Bekend probleem. Gewoon elke keer opnieuw opstarten en dan gaat ie verder waar ie gebleven was.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:58 schreef koen_pijl het volgende:
ALs je het spel hebt geinstalleerd en je start het spel op dan krijg je toch zo venster waar hij nog iets installeerd ofzo. Ik krijg dan de hele tijd fout meldingen van windows. Weet iemand hoe dat komt en wat ik er tegen kan doen? Bedankt!
Ja, je hebt er weinig aan, maar het is gewoon niet anders.... Zo hebben we allemaal die derde planeet laatst nog naar gepatched...quote:Op maandag 30 mei 2005 12:16 schreef koen_pijl het volgende:
Bedankt vriend!
Gaat nog wel ff durenquote:Op maandag 30 mei 2005 13:38 schreef Weizz het volgende:
[..]
Ik wens alvast iedereen bijzonder veel geluk met lvl 50... Wat een hel.. echt niet normaal, vooral met de onderhand bekende lagshots, weg laatste 400 hp in een tikkie...![]()
ik mag blij zijn met 150% ofzoquote:Op maandag 30 mei 2005 18:14 schreef shilizous_88 het volgende:
vandaag 5 levels gestegen.... 4kante ogen.
Oke thanks for de info dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:58 schreef DaFan het volgende:
Je kan je stats niet meer resetten als je boven lvl 15 bent. Kan beter gewoon door gaan, die 20-25 maken geen zak uit. Dat is hooguit 10 STR wat je dan mist, dat boeit op lvl 50 ook niet meer.
Caught by the virusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:14 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik wil geen stage meer lopen. Ik wil rosen
Een gore tyfushekel (gt) van alles wat met ROSE te maken heeftquote:
Ja ik ben ook champ geweest, gewoon 60 con en de rest str idd dan zit je goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef the.big.ticket het volgende:
-blabla-
jorryt jij hebt wel verstand van soldiers he?![]()
Kzal strakjes ook ff loeren op izuly. Maar ... jij gaat castle gear / gem cutting en refining doen ??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:46 schreef DaFan het volgende:
Speedski:
Misschien is het een idee om via de calc van izuly.com eens te kijken hoe ver je kan komen qua crafts. Ik zal thuis nog even voor de zekerheid nakijken, maar vooralsnog is het mijn planning om op lvl 70 al direct Gem Cutting lvl 7 te halen. Dan hoef jij dat iig niet te doen, scheelt je weer qua SP. Ook heb ik SP bewaard om te kunnen gebruiken voor Castle Gear Craft en evt Cart Craft. (Voor CG Craft moet je Craft Mastery op lvl 10 zijn)
Als ik thuis ben zal ik het nog eens opzoeken, want als ik al CG ga craften, kan jij je SP besteden aan hoge Weapon crafts (lees: allemaal).
Edit: Vooralsnog moet aan elkaar.
* jorryt schreeuwt MAGICWEAPON :pquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:39 schreef Speedski het volgende:
Goed, kben weer wat verder gekomen met het craften, maar nu had ik de vraag aan jullie ...
Ik heb nu subweapon en guncraft op level 3 en swordcraft op level 2. Op level 40 kan ik weer verder gaan, maar ik kan nu ook besluiten om bijvoorbeeld magicweapon craft of bowcraft of bluntweaponcraft te starten.
Dus aan jullie: zit dr iemand te wachten op een wapen uit de categorie: magicweapon / bow / bluntweapon ??
Speed
Ik denk dat je Bluntweapon wel achterwege kan laten. Subitem craft is later heel veel vraag naar, om die masterlijke Worm Dragon Wings te makenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:57 schreef Speedski het volgende:
Ow .. DaFan, het punt wat ik wilde maken daarnet was eigenlijk:
Wat heeft het voor een nut om SP in allemaal weapons te stoppen als dr niemand is om ze te gebruiken ??? Dus daarom de vraag: welke moet ik erbij nemen.
Kdenk ook niet dat dr voor bluntweapon veel animo is .... Maar bowcraft en magicweapon zal ik wel opnemen in mn lijstje.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik denk dat je Bluntweapon wel achterwege kan laten. Subitem craft is later heel veel vraag naar, om die masterlijke Worm Dragon Wings te maken
En voor armor craft ben ik er weer. Die zat ook al in mijn gecalculeerde lijstje. (Dat zijn de 3 craft die onder Armor Craft vallen). Zijn dus: Armor Craft, Magic Armor Craft en Normal Clothing (waaronder dus ook masks zitten).
Mooi trouwens dat jij dan Cart Craft neemt, dan kan ik nog iets extra nemen bij mn Markmanship of Gunshot Mastery![]()
Maar aan de andere kant .... dr zijn wel soldiers in Vaffan die bijvoorbeeld een axe gebruiken ...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:01 schreef jorryt het volgende:
btw ff lijstje: Sword craft Soldiers
Magiccraft muse
bluntweapon soldier en raider
en bow natuurlijk scout
moet je ff kijken waar we de meesten van hebben en waar er de meesten van zijn in het spel (wapens van lvl 100 enzo zijn moeilijk te vinden (lvl 80+ wapens ook al btw, dus als je een goed lvl 80+ weapon craft (veel hitrate) word je rijk)
diequote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:19 schreef shilizous_88 het volgende:
http://img88.echo.cx/my.p(...)nsivestancesmall.jpg
Niet zo zeiken hoe denk je dat we aan het eerste clanpoint zijn gekomen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:04 schreef DaFan het volgende:
Clanmembers:
Jullie weten wat KSen is. Buiten clanfield moet je weten wat je doet, maar op Clanfield doe je het gewoon niet. En Clanpoints stelen ook niet.
Danku voor de aandacht.
Straks level 30. Dan wil ik toch een nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:13 schreef DaFan het volgende:
Kan je laten repareren bij de armor dude.
Over 80.000 EXP points ... dus hoe meer jij je best doet in de party waar ik ook in zitquote:Op woensdag 1 juni 2005 07:31 schreef jorryt het volgende:
en speedski wanneer ben je van plan om magicweapon craft op een volgend lvl te hebben (kheb namelijk 1 staffje verder nodig)
Komt dat ff mooi uit dat ik je nu al kan voorzien tot level 63quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:52 schreef the.big.ticket het volgende:
Ook even naar equipment zitten kijken, maar dat is vrij simpel.
Ik vecht het liefst met een two-handed swords. Dan zou ik tot level 70 deze swords moeten hebben:
Huidig zwaard: Sword of Unknown
Level 29: Sword of Hardship (damage 46, hitrate 42, req str 65)
Level 38: Cutter Edge (damage 55, hitrate 45, req str 80)
Level 47: Surado (damage 84, hitrate 53, req str 95)
Level 64: Two Hand Sword (damage 97, hitrate 56, req str 123)
Na lvl 64 kan ie beter gaan kijken naar Dark/Legend spullen, en die dan refinen. Dat is sowieso een stuk beter dan de troep die jij maaktquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:59 schreef Speedski het volgende:
[..]
Komt dat ff mooi uit dat ik je nu al kan voorzien tot level 63![]()
Verzamel en roep me maar ingame![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Na lvl 64 kan ie beter gaan kijken naar Dark/Legend spullen, en die dan refinen. Dat is sowieso een stuk beter dan de troep die jij maakt![]()
Ben ik nog niet tegengekomen, maar ik zal eens googlenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Na lvl 64 kan ie beter gaan kijken naar Dark/Legend spullen, en die dan refinen. Dat is sowieso een stuk beter dan de troep die jij maakt![]()
Haha, odequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:00 schreef DaFan het volgende:
Dat is sowieso een stuk beter dan de troep die jij maakt![]()
Ik heb er niet op gerekend...dividen kan bij NPC ook. Net als refinen (die op Luna zijn beter dan die in Breezy Hills).quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:42 schreef Speedski het volgende:
Zeg Dafan, neem jij btw ook de skill: Item Divide. Zo niet .. neem ik hem.
Ik denk wel dat een eigen skill altijd meer voordeel zal leveren dan een NPC. Dus ook het resultaat zal beter zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gerekend...dividen kan bij NPC ook. Net als refinen (die op Luna zijn beter dan die in Breezy Hills).
Die twee heb ik gister nog gevonden, alleen wel met wat slechtere stats als jij zegt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:52 schreef the.big.ticket het volgende:
Level 38: Cutter Edge (damage 55, hitrate 45, req str 80)
Level 47: Surado (damage 84, hitrate 53, req str 95)
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:45 schreef Speedski het volgende:
Ow ow ow .. die jeugd van tegenwoordig. Beetje lopen te maffen tegen mn shopje.
Watskeburt ??????????![]()
[afbeelding]
Ik doe het voor 25 euro per uur. En ik level hard.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:38 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik zit erover te denken om iemand in te huren om overdag als ik op mijn werk zit door te levelen...
Zou zoiets veel kosten?
24,9 euro!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:38 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik zit erover te denken om iemand in te huren om overdag als ik op mijn werk zit door te levelen...
Zou zoiets veel kosten?
berserk raad ik af, ofja niet hoger dan 8 want dan word het defense verlies te hoog en meestal heb je wel een cleric die je de atk buffs kan geven, ik zou voor hard attack gaan en dan die op lvl 10 space attack (20m afstand) nemen, of je gaat double attack maxen (lvl 20) na lvl 10 word het tripple attack en op lvl 20 heeft ie ook nog stunn erbij ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:25 schreef the.big.ticket het volgende:
Heb een handige calculator gevonden om je skills te berekenen.
Zal wel al bekend zijn, maar beter dubbel posten dan niet.
Voor soldier: soldierskills
Voor hawker: hawkerskills
Voor dealer: dealerskills
Voor muse: museskills
De skills die ik voor mijn soldier/champ wil gaan halen:
active skills
Leap attack
Berserk
Champion Hit (Champ skill)
Blood Attack (Champ skill)
passive skills
Weapon Mastery
Hardened Body
Armor Mastery
Quick Step
Two-Hand Mastery (Champ skill)
Mental Mastery (Champ skill)
Champ Research (Champ skill)
Doelstelling van vandaag: level 33 zijn
Leuk zo'n stage. Kan je tenminste een beetje Rose plannen.![]()
Ja daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:09 schreef fs180 het volgende:
ach tjah.. is mn vriendin denk ik wel blij mee eigenlijk
Ow ow ow .. je moet ook niet naar de sportschool gaan ! Zo kom je dr nooit !!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:27 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik ga nu weer het spel starten en de overige 35% proberen te doen voordat ik naar de sportschool ga
Anderhalf uur later: Level 30quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:27 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik ga nu weer het spel starten en de overige 35% proberen te doen voordat ik naar de sportschool ga
ik 2600 in 12 minuten.. meteen ff uitgerekend, 21 km/u gemiddeld.. damn das wel behoorlijk ofwat?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:45 schreef jorryt het volgende:
rose=sporten
vandaag coopertest op school en ik heb met mn bijna nooit sporten nog 2450m gehaald :p
ja, denk alleen niet dat wij willen weten waar ie dat ding steektquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:01 schreef Gabez het volgende:
jorryt ik heb een low essence gevonden
jorryt : ohw mag ik die daar kan ik iets heel tofs mee
.......
2,6/0,2 is nog altijd 13km/hquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik 2600 in 12 minuten.. meteen ff uitgerekend, 21 km/u gemiddeld.. damn das wel behoorlijk ofwat?
F-L-O-E-P-S-I-E !!!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:00 schreef Speedski het volgende:
Floeps .. kan je deze link ff in de OP gooien:
Craftmogelijkheden van Speedski (Ingame Speedski)
Blow mequote:Op donderdag 2 juni 2005 07:46 schreef jorryt het volgende:
Gabez, het typen/schrijven van niet gezegde citaten zonder toestemming van de door jou aangewezen
"spreker" is verboden
oprotten dus
Dat je niet eens Rose op een pc daar hebt gezet ....quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:13 schreef jorryt het volgende:
bah tussenuur, die patries van frans is weer eens ziek ¬¬
* Speedski wacht in spanning afquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Na 48 uur kan je de OP niet meer aanpassen. Moet dus in de volgende![]()
Rofl .. tot hoe laat heb je dan gegamed vanacht ???quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:30 schreef Gabez het volgende:
zal niet lang meer duren, lvl 44 btw
niet veel later dan jou, maar begon vanochtend om 9 uur weer en ben niet gestoptquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:45 schreef Speedski het volgende:
[..]
Rofl .. tot hoe laat heb je dan gegamed vanacht ???
Je bent te ergquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:07 schreef Gabez het volgende:
[..]
niet veel later dan jou, maar begon vanochtend om 9 uur weer en ben niet gestopt
Lvl 70 pas. Kan Gem Cutting pas halen als je Artisan bent.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:56 schreef shilizous_88 het volgende:
o ik heb trouwens al genoeg crystals (10 rode, 8 blauwe en 8 groene en een aantal Low Essence) voor een paar gems. Wie kan ze al maken?
Ik heb nog niemand gezienquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:23 schreef Floepsje het volgende:
Oh, ik zag vandaag een Gabez en een hutsefluts voorbij crossen..
Server 2?? Wat doen jullie daar nou weer? Vandaar dat ik nooit iemand ben tegengekomen. Ik zit altijd in server 1quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:31 schreef Floepsje het volgende:
server 2 zitten we dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |