2,6/0,2 is nog altijd 13km/hquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik 2600 in 12 minuten.. meteen ff uitgerekend, 21 km/u gemiddeld.. damn das wel behoorlijk ofwat?
F-L-O-E-P-S-I-E !!!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:00 schreef Speedski het volgende:
Floeps .. kan je deze link ff in de OP gooien:
Craftmogelijkheden van Speedski (Ingame Speedski)
Illusie wegquote:
Blow mequote:Op donderdag 2 juni 2005 07:46 schreef jorryt het volgende:
Gabez, het typen/schrijven van niet gezegde citaten zonder toestemming van de door jou aangewezen
"spreker" is verboden
oprotten dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Na 48 uur kan je de OP niet meer aanpassen. Moet dus in de volgendequote:Op donderdag 2 juni 2005 08:50 schreef Speedski het volgende:
[..]
F-L-O-E-P-S-I-E !!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat je niet eens Rose op een pc daar hebt gezet ....quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:13 schreef jorryt het volgende:
bah tussenuur, die patries van frans is weer eens ziek ¬¬
* Speedski wacht in spanning afquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Na 48 uur kan je de OP niet meer aanpassen. Moet dus in de volgendeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rofl .. tot hoe laat heb je dan gegamed vanacht ???quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:30 schreef Gabez het volgende:
zal niet lang meer duren, lvl 44 btw
niet veel later dan jou, maar begon vanochtend om 9 uur weer en ben niet gestoptquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:45 schreef Speedski het volgende:
[..]
Rofl .. tot hoe laat heb je dan gegamed vanacht ???
Je bent te ergquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:07 schreef Gabez het volgende:
[..]
niet veel later dan jou, maar begon vanochtend om 9 uur weer en ben niet gestoptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lvl 70 pas. Kan Gem Cutting pas halen als je Artisan bent.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:56 schreef shilizous_88 het volgende:
o ik heb trouwens al genoeg crystals (10 rode, 8 blauwe en 8 groene en een aantal Low Essence) voor een paar gems. Wie kan ze al maken?
Ik heb nog niemand gezienquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:23 schreef Floepsje het volgende:
Oh, ik zag vandaag een Gabez en een hutsefluts voorbij crossen..
Server 2?? Wat doen jullie daar nou weer? Vandaar dat ik nooit iemand ben tegengekomen. Ik zit altijd in server 1quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:31 schreef Floepsje het volgende:
server 2 zitten we dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop