Caught by the virusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:14 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik wil geen stage meer lopen. Ik wil rosen
Een gore tyfushekel (gt) van alles wat met ROSE te maken heeftquote:
Ja ik ben ook champ geweest, gewoon 60 con en de rest str idd dan zit je goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef the.big.ticket het volgende:
-blabla-
jorryt jij hebt wel verstand van soldiers he?![]()
Kzal strakjes ook ff loeren op izuly. Maar ... jij gaat castle gear / gem cutting en refining doen ??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:46 schreef DaFan het volgende:
Speedski:
Misschien is het een idee om via de calc van izuly.com eens te kijken hoe ver je kan komen qua crafts. Ik zal thuis nog even voor de zekerheid nakijken, maar vooralsnog is het mijn planning om op lvl 70 al direct Gem Cutting lvl 7 te halen. Dan hoef jij dat iig niet te doen, scheelt je weer qua SP. Ook heb ik SP bewaard om te kunnen gebruiken voor Castle Gear Craft en evt Cart Craft. (Voor CG Craft moet je Craft Mastery op lvl 10 zijn)
Als ik thuis ben zal ik het nog eens opzoeken, want als ik al CG ga craften, kan jij je SP besteden aan hoge Weapon crafts (lees: allemaal).
Edit: Vooralsnog moet aan elkaar.
* jorryt schreeuwt MAGICWEAPON :pquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:39 schreef Speedski het volgende:
Goed, kben weer wat verder gekomen met het craften, maar nu had ik de vraag aan jullie ...
Ik heb nu subweapon en guncraft op level 3 en swordcraft op level 2. Op level 40 kan ik weer verder gaan, maar ik kan nu ook besluiten om bijvoorbeeld magicweapon craft of bowcraft of bluntweaponcraft te starten.
Dus aan jullie: zit dr iemand te wachten op een wapen uit de categorie: magicweapon / bow / bluntweapon ??
Speed
Ik denk dat je Bluntweapon wel achterwege kan laten. Subitem craft is later heel veel vraag naar, om die masterlijke Worm Dragon Wings te makenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:57 schreef Speedski het volgende:
Ow .. DaFan, het punt wat ik wilde maken daarnet was eigenlijk:
Wat heeft het voor een nut om SP in allemaal weapons te stoppen als dr niemand is om ze te gebruiken ??? Dus daarom de vraag: welke moet ik erbij nemen.
Kdenk ook niet dat dr voor bluntweapon veel animo is .... Maar bowcraft en magicweapon zal ik wel opnemen in mn lijstje.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik denk dat je Bluntweapon wel achterwege kan laten. Subitem craft is later heel veel vraag naar, om die masterlijke Worm Dragon Wings te maken
En voor armor craft ben ik er weer. Die zat ook al in mijn gecalculeerde lijstje. (Dat zijn de 3 craft die onder Armor Craft vallen). Zijn dus: Armor Craft, Magic Armor Craft en Normal Clothing (waaronder dus ook masks zitten).
Mooi trouwens dat jij dan Cart Craft neemt, dan kan ik nog iets extra nemen bij mn Markmanship of Gunshot Mastery![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |