abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27505788
gewoon alles in str pompen vanaf nu komt het helemaal goed
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_27506827
Ik ga proberen om vanavond level 30 te worden. Hoeveel kans geven jullie me? Ik ben nu 10% in level 26. En zal dan alles in Strength pompen
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:47:36 #178
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_27508040
vanaf half 5 ben ik fulltime rose-er
pi_27509028
deze zijn van masterwindu: (het worden er meer)

http://img88.echo.cx/my.php?image=1103911084frenzysmall5mq.jpg
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_27509389
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_27509624
Die zijn echt mooi allemaal. Vooral die rode kleur is top
pi_27511335
Hou er rekening mee dat die binnen maximaal 16 kleuren kunnen zijn *zucht*

Dus ik ga nog steeds voor die middelvinger of de middelvinger met de smilie.
pi_27512599
Ik wil geen stage meer lopen. Ik wil rosen
pi_27513085
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:14 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik wil geen stage meer lopen. Ik wil rosen
Caught by the virus

Laat Doracfas het maar niet horen
pi_27513476
Goed, kben weer wat verder gekomen met het craften, maar nu had ik de vraag aan jullie ...
Ik heb nu subweapon en guncraft op level 3 en swordcraft op level 2. Op level 40 kan ik weer verder gaan, maar ik kan nu ook besluiten om bijvoorbeeld magicweapon craft of bowcraft of bluntweaponcraft te starten.

Dus aan jullie: zit dr iemand te wachten op een wapen uit de categorie: magicweapon / bow / bluntweapon ??

Speed
pi_27513574
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:27 schreef DaFan het volgende:

Laat Doracfas het maar niet horen
Want? Wat heeft Doracfas dan?
pi_27513717
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:42 schreef the.big.ticket het volgende:

[..]

Want? Wat heeft Doracfas dan?
Een gore tyfushekel (gt) van alles wat met ROSE te maken heeft

Speedski:
Misschien is het een idee om via de calc van izuly.com eens te kijken hoe ver je kan komen qua crafts. Ik zal thuis nog even voor de zekerheid nakijken, maar vooralsnog is het mijn planning om op lvl 70 al direct Gem Cutting lvl 7 te halen. Dan hoef jij dat iig niet te doen, scheelt je weer qua SP. Ook heb ik SP bewaard om te kunnen gebruiken voor Castle Gear Craft en evt Cart Craft. (Voor CG Craft moet je Craft Mastery op lvl 10 zijn )

Als ik thuis ben zal ik het nog eens opzoeken, want als ik al CG ga craften, kan jij je SP besteden aan hoge Weapon crafts (lees: allemaal).

Edit: Vooralsnog moet aan elkaar.
pi_27513726
Ik vind de phoenix eigenlijk het vetst, maar ze zijn allemaal wel beter... Laat iemand ff kiezen en hutse ff toepassen...
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_27514028
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef the.big.ticket het volgende:
-blabla-

jorryt jij hebt wel verstand van soldiers he?
Ja ik ben ook champ geweest, gewoon 60 con en de rest str idd dan zit je goed
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_27514044
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:46 schreef DaFan het volgende:
Speedski:
Misschien is het een idee om via de calc van izuly.com eens te kijken hoe ver je kan komen qua crafts. Ik zal thuis nog even voor de zekerheid nakijken, maar vooralsnog is het mijn planning om op lvl 70 al direct Gem Cutting lvl 7 te halen. Dan hoef jij dat iig niet te doen, scheelt je weer qua SP. Ook heb ik SP bewaard om te kunnen gebruiken voor Castle Gear Craft en evt Cart Craft. (Voor CG Craft moet je Craft Mastery op lvl 10 zijn )

Als ik thuis ben zal ik het nog eens opzoeken, want als ik al CG ga craften, kan jij je SP besteden aan hoge Weapon crafts (lees: allemaal).

Edit: Vooralsnog moet aan elkaar.
Kzal strakjes ook ff loeren op izuly. Maar ... jij gaat castle gear / gem cutting en refining doen ??
Als dat zo is, dan neem ik alle wapens wel en dan hou ik SP over voor cart craft.

Maar wat dan met de wearcraft en armor craft ???
pi_27514112
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:39 schreef Speedski het volgende:
Goed, kben weer wat verder gekomen met het craften, maar nu had ik de vraag aan jullie ...
Ik heb nu subweapon en guncraft op level 3 en swordcraft op level 2. Op level 40 kan ik weer verder gaan, maar ik kan nu ook besluiten om bijvoorbeeld magicweapon craft of bowcraft of bluntweaponcraft te starten.

Dus aan jullie: zit dr iemand te wachten op een wapen uit de categorie: magicweapon / bow / bluntweapon ??

Speed
* jorryt schreeuwt MAGICWEAPON :p
pi_27514119
Ow .. DaFan, het punt wat ik wilde maken daarnet was eigenlijk:

Wat heeft het voor een nut om SP in allemaal weapons te stoppen als dr niemand is om ze te gebruiken ??? Dus daarom de vraag: welke moet ik erbij nemen.
pi_27514142
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:57 schreef jorryt het volgende:

[..]

* jorryt schreeuwt MAGICWEAPON :p
Kijk
pi_27514165
ik stem btw voor de middelvinger (de eerste)
pi_27514270
btw ff lijstje: Sword craft Soldiers
Magiccraft muse
bluntweapon soldier en raider
en bow natuurlijk scout
moet je ff kijken waar we de meesten van hebben en waar er de meesten van zijn in het spel (wapens van lvl 100 enzo zijn moeilijk te vinden (lvl 80+ wapens ook al btw, dus als je een goed lvl 80+ weapon craft (veel hitrate) word je rijk )
pi_27514283
owja nu ga ik rankennnnn :p
pi_27514304
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:57 schreef Speedski het volgende:
Ow .. DaFan, het punt wat ik wilde maken daarnet was eigenlijk:

Wat heeft het voor een nut om SP in allemaal weapons te stoppen als dr niemand is om ze te gebruiken ??? Dus daarom de vraag: welke moet ik erbij nemen.
Ik denk dat je Bluntweapon wel achterwege kan laten. Subitem craft is later heel veel vraag naar, om die masterlijke Worm Dragon Wings te maken

En voor armor craft ben ik er weer. Die zat ook al in mijn gecalculeerde lijstje. (Dat zijn de 3 craft die onder Armor Craft vallen). Zijn dus: Armor Craft, Magic Armor Craft en Normal Clothing (waaronder dus ook masks zitten).

Mooi trouwens dat jij dan Cart Craft neemt, dan kan ik nog iets extra nemen bij mn Markmanship of Gunshot Mastery (die heb ik nu op lvl 12 staan op lvl 70 geloof ik).
Mijn lijstje gaat nu tot lvl 85, ik denk dat ik daar dan de meeste mensen wel mee tevreden hou. Ook hou ik dan nog ruimte om later weer verder te kunnen plannen, omdat er nu nog weinig bekend is over eventuele extra skills op je 3rd job (Dus sparen vanaf lvl 85).
pi_27514426
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 15:02 schreef DaFan het volgende:

[..]

Ik denk dat je Bluntweapon wel achterwege kan laten. Subitem craft is later heel veel vraag naar, om die masterlijke Worm Dragon Wings te maken

En voor armor craft ben ik er weer. Die zat ook al in mijn gecalculeerde lijstje. (Dat zijn de 3 craft die onder Armor Craft vallen). Zijn dus: Armor Craft, Magic Armor Craft en Normal Clothing (waaronder dus ook masks zitten).

Mooi trouwens dat jij dan Cart Craft neemt, dan kan ik nog iets extra nemen bij mn Markmanship of Gunshot Mastery
Kdenk ook niet dat dr voor bluntweapon veel animo is .... Maar bowcraft en magicweapon zal ik wel opnemen in mn lijstje.
Subeweapon craft is vanaf het begin al een mooie bron van inkomen, dus die zal ik zeker blijven doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')