Mooi!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:28 schreef DaFan het volgende:
Craftlijst updated. Al kan ik zelf alleen de oude zien als ik m wil openen
goblin cave en queen honeybees zijn die ik weetquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:04 schreef Floepsje het volgende:
welke beestjes droppen eigenlijk nymph powder?
Contact me ff voor mijn webspace dan kan je hem ook daar opladenquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:35 schreef Speedski het volgende:
Zoooow .. en de Speed is weer thuis. FF douchen, eten en dan ff flink doorbuffelen om level 29 nou GVD es een keer door te komen !!!
Kzag dat DaFan een craft list had gemaakt, ik zal die strakjes ook ff maken ...
Weet niet waarom, maar denk dat ik e engine zelf wel wil hebben... Neem toch aan dat ie sneller is. Maar dat lvltje 50 duur nog wel ff... ben pas 43quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:35 schreef DaFan het volgende:
Pokkewerk -_-
En ja, Engine Craft kan je maar 1x gebruiken, maar ik zou het op prijs stellen dat je m bewaart. Ik wil m later wel van je kopen tegen de dan geldende marktprijs (60k vlak voor de reset).
Jup, zo lang het spel in de beta fase zit.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:47 schreef rew- het volgende:
is rose zonder maandelijkse betaling?
Danku. 190 Attack Power op lvl 38 is best veul heb ik het ideequote:Op donderdag 26 mei 2005 08:05 schreef jorryt het volgende:
hmm kheb mn stuff verkocht
en 50k aan dafan uitgeleend, gefeliciteerd dafan, met je 2/15 rifle
Zelfs van die harken die eigenlijk zwaar aan het leren zouden moeten zijn om iets van hun toekomst te maken....quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:04 schreef DaFan het volgende:
Is je geraden. Stomme scholieren hebben toch geen fuck te doen.
En om die reden kan ik vrijdagavond pas weer Rosenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:04 schreef DaFan het volgende:
Is je geraden. Stomme scholieren hebben toch geen fuck te doen.
Ik had niet tegen jou gek studentje van mequote:Op donderdag 26 mei 2005 13:09 schreef Speedski het volgende:
[..]
En om die reden kan ik vrijdagavond pas weer Rosen![]()
Idd ! Erg handige lijst !!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:39 schreef DaFan het volgende:
http://roseon.zeserveur.com/
Craft Database.
Ga jullie daar maar s in verdiepen hoef ik het tenminste niet allemaal op te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |