quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die quotes zullen waarschijnlijk allemaal van DrW zijn.![]()
Ik kraak de nerd troep, kruikenzeiker.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:28 schreef George-Butters het volgende:
Wat een kuttitels steeds. Flikker toch op met die Star Wars nerd troep.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kraak de nerd troep, kruikenzeiker.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:00 schreef George-Butters het volgende:
rukvlekken!
quote:Beschrijving:
Wat kun je allemaal doen met een ijsblokje, een aardbei of een chocoladereep? Een heleboel, en zeker in, naast, onder of ver van het liefdesnestje. Is het waar dat rauwe mosselen even goed werken als oesters? Hoe bevredig je best een man als je als vrouw een te kleine mond hebt? Hoe moet je een Tarzan gebruiken? Klopt het dat antiroosshampoo plezierige neveneffectjes geeft? En hoe verwijder je het beste spermavlekken?
In een tijd waarin veel koppels vrijen alsof ze staand een maaltijd aan het snelbuffet naar binnen werken, kunnen we best een goed kookboek gebruiken om ons seksleven wat meer pit te geven. Spannende seks staat boordevol handige tips en nuttige weetjes voor hem, haar en voor samen om het vuur brandend te houden.
Ben een noorderling slet!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kraak de nerd troep, kruikenzeiker.
Ik vind je gigagoed!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom moet je toch overal op reageren, Ungeheuer?
Ik kan ook de hardcore seks editie van het gordeldier posten - inclusief anale speeltjes.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik was trouwens aanvankelijk bang om op die link te reageren, omdat ik gewend was aan Drughond..
Nee. Laat de minister maar slikken en werken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef chairman.fx het volgende:
Heb je mijn veranderingen nog opgenomen in je brief?
<insert drugshond plaatje>quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee. Laat de minister maar slikken en werken.
Zolang jij bij een foto van een oorlogsmisdadiegr ''The Three Pashas'' zet, ben je in ieder geval niet goed bij je hoofd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef Drugshond het volgende:
Wat zitten jullie te miepen over mijn image-postings...
Zijn jullie homo-of-zo ?!. is dit een darkroom ?... een afwerkplek ?
Nee, mijn snor gedrukt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:42 schreef George-Butters het volgende:
Johan, rare retrosexueel. Beetje gefrustreerd meneer?
Heb je je baard weer laten staan?!?!?
quote:'Prijzen wel toegenomen door onderwaardering euro'
AMSTERDAM - De forse stijging van de prijzen in Nederland hebben wel degelijk te maken met onderwaardering van de gulden ten opzichte van de Duitse mark. Dat zegt oud-directeur Internationale Zaken bij De Nederlandsche Bank (DNB) Andr้ Szasz in het tv-programma Zembla .
"We hadden in 2001 een prijsstijging van vijf procent en in 2002 een prijsstijging van vier procent. Dat is samen negen procent. Dat is als je het vergelijkt met het Eurogebied als geheel het dubbele."
Szasz was destijds de architect van het idee om de Nederlandse munt aan de Duitse mark te koppelen om zo lagere inflatie en een stabiele rente te bewerkstelligen. Hij zat van 1973 tot 1994 aan de tafels waar het monetaire beleid in Europa werd vastgesteld.
De vroegere plaatsvervanger van DNB-president Wim Duisenberg uit hiermee nieuwe kritiek op het regeringsbeleid ten tijde van de invoering van de euro. Hij gaat in tegen het verhaal van Minister Zalm die zegt dat er vrijwel geen verband is tussen de prijsstijgingen en de onderwaardering van de gulden.
Szasz stelt dat "door het niet revalueren van de gulden voor het invoeren van de euro, er meer rekening moest worden gehouden met het doorschieten van loon- en prijsstijgingen. De overheidsfinanci๋n hadden tegen dat doorschieten meer kunnen doen dan naar mijn mening is gebeurd." Ook zegt hij dat er door de invoering van de euro meer prijsstijging was dan nodig zou zijn geweest.
Minister Zalm zegt in Zembla dat hij het niet eens is met de kritiek van de oud DNB-directeur. "De heer Szasz heeft een andere kijk dan ik. De prijsstijgingen hadden niet te maken met de overwaardering van de Duitse mark ten opzichte van onze gulden, maar met heel andere nationale ontwikkelingen zoals loonstijgingen. Die hebben een prijsspiraal in werking gesteld."
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ken de neef van de tekenaar.
De tekenaar vast ook wel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ken de neef van de tekenaar.
Je bent wel veel met 3D animaties bezig h่?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:22 schreef Monidique het volgende:
Helaas staat mijn PC niet aan, anders had ik een mooi filmpje kunnen laten zien, namelijk een soort catapult-ding dat een soort pijl-ding afschiet. He-le-maal zelf gemaakt in 3D.
Ik heb niets te doen en moet het schamele beetje creativiteit dat ik heb toch kwijt, voor je het weet knoop ik vrouwen op aan een kerstboom. Naakt. Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je bent wel veel met 3D animaties bezig h่?
Van wie zou dat een Klown zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:44 schreef Monidique het volgende:
Niet vergeten, jongens: Joden zijn smerige gore uitzuigers.
Voor je het weet? Ik weet wel dat dat voorlopig niet zal gebeuren, waar vind je een kerstboom in deze tijd van het jaar?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb niets te doen en moet het schamele beetje creativiteit dat ik heb toch kwijt, voor je het weet knoop ik vrouwen op aan een kerstboom. Naakt. Bijvoorbeeld.
Als een materie van feit, er staat er op 't moment eentje binnen een straal van vier meter van mij. Nep, vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:57 schreef RichardQuest het volgende:
Hahaha.
quote:163 tt-EEN 163 wo 25 mei 14:27:50
buitenland ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
NAVO VALT BINNEN IN HUIS KARADZIC
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Amerikaanse Navo-soldaten hebben een
inval gedaan in het huis van de
voormalige Bosnisch-Servische leider
Radovan Karadzic, in de Bosnische stad
Pale.
Karadzic is aangeklaagd voor oorlogs-
misdaden. Hij moet verschijnen voor het
Joegoslavi๋-tribunaal in Den Haag, maar
houdt zich al tien jaar schuil.
Hij zou op de vlucht zijn in het
Servische deel van Bosni๋ of in
Montenegro, maar zou af en toe opduiken
in Pale.
Bij de inval in Pale zijn een onbekende
man en vrouw meegenomen. Meer
informatie ontbreekt nog.
Opgetuigd?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als een materie van feit, er staat er op 't moment eentje binnen een straal van vier meter van mij. Nep, vanzelfsprekend.
MAAR TOCH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |