quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die quotes zullen waarschijnlijk allemaal van DrW zijn.![]()
Ik kraak de nerd troep, kruikenzeiker.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:28 schreef George-Butters het volgende:
Wat een kuttitels steeds. Flikker toch op met die Star Wars nerd troep.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kraak de nerd troep, kruikenzeiker.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:00 schreef George-Butters het volgende:
rukvlekken!
quote:Beschrijving:
Wat kun je allemaal doen met een ijsblokje, een aardbei of een chocoladereep? Een heleboel, en zeker in, naast, onder of ver van het liefdesnestje. Is het waar dat rauwe mosselen even goed werken als oesters? Hoe bevredig je best een man als je als vrouw een te kleine mond hebt? Hoe moet je een Tarzan gebruiken? Klopt het dat antiroosshampoo plezierige neveneffectjes geeft? En hoe verwijder je het beste spermavlekken?
In een tijd waarin veel koppels vrijen alsof ze staand een maaltijd aan het snelbuffet naar binnen werken, kunnen we best een goed kookboek gebruiken om ons seksleven wat meer pit te geven. Spannende seks staat boordevol handige tips en nuttige weetjes voor hem, haar en voor samen om het vuur brandend te houden.
Ben een noorderling slet!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kraak de nerd troep, kruikenzeiker.
Ik vind je gigagoed!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom moet je toch overal op reageren, Ungeheuer?
Ik kan ook de hardcore seks editie van het gordeldier posten - inclusief anale speeltjes.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik was trouwens aanvankelijk bang om op die link te reageren, omdat ik gewend was aan Drughond..
Nee. Laat de minister maar slikken en werken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef chairman.fx het volgende:
Heb je mijn veranderingen nog opgenomen in je brief?
<insert drugshond plaatje>quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee. Laat de minister maar slikken en werken.
Zolang jij bij een foto van een oorlogsmisdadiegr ''The Three Pashas'' zet, ben je in ieder geval niet goed bij je hoofd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef Drugshond het volgende:
Wat zitten jullie te miepen over mijn image-postings...
Zijn jullie homo-of-zo ?!. is dit een darkroom ?... een afwerkplek ?
Nee, mijn snor gedrukt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:42 schreef George-Butters het volgende:
Johan, rare retrosexueel. Beetje gefrustreerd meneer?
Heb je je baard weer laten staan?!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |