In het 9/11 rapport wordt duidelijk gemaakt hoe kerosine het staal dusdanig heeft verhit, dat het uiteindelijk gesmolten is. En de gebouwen zijn ingestort.quote:
Michael Moore heeft in Fahrenheit 911 duidelijk gemaakt, dat Bush zijn taken als president in den beginne niet echt met volledige toewijding heeft voltrokken. Je kunt hooguit zeggen dat Bush teveel op vakantie is geweest.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef jogy het volgende:
Geen speld tussen te krijgen. Ik kan nu weer rustig slapen met de wetenschap dat er niets aan de hand is.
Ookal heeft de VS ( mocht het echt van niets weten, na alle waarschuwingen van andere landen die ze ver van te voren hebben gekregen ) wel wat meer laten vallen dan een paar steekjes, een paar vrachtwagens met wol, dus.
waarom start jij er nu dan een nieuw topic over ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef makker het volgende:
Aanslagen 11 september 2001
Chewie, Wombcat en Massive en vele anderen, geven duidelijk argumenten waarom de complottheorieën niet kloppen.
Omdat het voorgenoemde topic gesloten is, wegens overweldigende belangstelling.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:10 schreef Xlarge het volgende:
[..]
waarom start jij er nu dan een nieuw topic over ?
je doelt op die wellus nietus discussie ?quote:Chewie, Wombcat en Massive en vele anderen, geven duidelijk argumenten waarom de complottheorieën niet kloppen.
quote:Als het over de officiele versie gaat ... hoort het toch niet in TRU ?
Volgens mij hoort het hier wel thuis, aangezien de meeste aanhangers van the official 9/11 in TRU komen om de feiten op een rij te zetten. Aangezien de meeste complot-gelovigen dat niet kunnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:15 schreef UncleScorp het volgende:
Als het over de officiele versie gaat ... hoort het toch niet in TRU ?
Ik vind dat zij zeer steekhoudende argumenten naar voren brengen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:17 schreef merlin693 het volgende:
[..]
je doelt op die wellus nietus discussie ?
[..]
Ik heb me zoveel mogelijk buiten de wellus nietus discussie gehouden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:17 schreef merlin693 het volgende:
[..]
je doelt op die wellus nietus discussie ?
hihiquote:
OK dat ben ik met je eens, laten we het met argumenten proberen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:25 schreef UncleScorp het volgende:
Aangezien de meeste complot-gelovigen dat niet kunnen
Dat is gewoon omdat jullie lekker alle sites van de kaart vegen als zijnde onbetrouwbaar , als wij dat doen met het officiele rapport zijn we nuts ....
Verschil ?
En jij vindt het alleen onlogisch dat niemand dat zou gezien hebben ivm eventuele explosieven ?
De rest slik je als zoete koek ?
Bijv. videobeelden Pentagon ... alle camerabeelden zijn in beslag genomen door FBI, en naderhand geven ze slechts 5 frames vrij ... LOGISCH
enz enz
Maar dit is en blijft een discussie zonder einde ...
Ten eerste: Het betreffende vliegtuig vervoert zijn brandstof in de vleugels, vandaar dat er nu niets meer van over is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:09 schreef SkaterSam het volgende:
Ik zou niet kunnen bevestigen wat er nou wel en niet is gebeurd, maar ik heb wel ernstige twijfels bij vele verhalen. Bijvoorbeeld het Pentagon:
[afbeelding]
Is daar nou een vliegtuig ingevlogen, dat zou dan toch een groter gat moeten zijn? o.a waar de vleugels zitten. Maar ach... eigenlijk wil ik me hier niet over druk maken...
en toch doe ik het![]()
Nou ja, het gaat er niet alleen om dat niemand die explosieven heeft zien plaatsen. Waarom vanaf de 21e verdieping opblazen, normaal gesproken doe je dat van de begane grond?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:25 schreef UncleScorp het volgende:
Aangezien de meeste complot-gelovigen dat niet kunnen
Dat is gewoon omdat jullie lekker alle sites van de kaart vegen als zijnde onbetrouwbaar , als wij dat doen met het officiele rapport zijn we nuts ....
Verschil ?
En jij vindt het alleen onlogisch dat niemand dat zou gezien hebben ivm eventuele explosieven ?
De rest slik je als zoete koek ?
Bijv. videobeelden Pentagon ... alle camerabeelden zijn in beslag genomen door FBI, en naderhand geven ze slechts 5 frames vrij ... LOGISCH
enz enz
Maar dit is en blijft een discussie zonder einde ...
Tuurlijk kan dat van dat vliegtuig ... ze hoeven het slechts te laten zien op de videos ... maar dat doen ze niet -> securityredenen ? = bullshitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:36 schreef makker het volgende:
OK dat ben ik met je eens, laten we het met argumenten proberen.
Jullie zeggen vaak dat er geen vleugels bij het Pentagon zichtbaar zijn.
Maar denk je niet dat het ook mogelijk zou zijn dat de vleugels van het vliegtuig bij het Pentagon gewoon omgevouwen zijn en mee naar naar binnen geschoven?
Crossing the Rubicon is 700 pagina's aan argumentatie dat er wel degelijk een complot aan de gang is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef makker het volgende:
Aanslagen 11 september 2001
Chewie, Wombcat en Massive en vele anderen, geven duidelijk argumenten waarom de complottheorieën niet kloppen.
Ja hoor, geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:51 schreef makker het volgende:
Ik wordt doodziek van die complotverhalen over 11 september 2001.
Voor mij en vele anderen is het simpel: Terroristen kapen toestel, vliegen die in het WTC en het Pentagon en de boel stort in elkaar.
Ik heb dus geen zin in allerlei vage verhalen dat de officiële versie niet zou kloppen.
En vele posters zijn het daarover eens.
Ik geloof niet dat Bush en anderen erbij betrokken zijn.
Bush heeft natuurlijk een paar steken laten vallen, maar hij is er niet bij betrokken!
Zou kunnen, maar waar zijn al die mensen/lijken gebleven? Stukken van dat vliegtuig? Bagage van die mensen? Ik heb die nooit gezien op foto'squote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:36 schreef makker het volgende:
[..]
OK dat ben ik met je eens, laten we het met argumenten proberen.
Jullie zeggen vaak dat er geen vleugels bij het Pentagon zichtbaar zijn.
Maar denk je niet dat het ook mogelijk zou zijn dat de vleugels van het vliegtuig bij het Pentagon gewoon omgevouwen zijn en mee naar naar binnen geschoven?
additie....want dat vrijwaard ze van het werkelijk te moeten lezen van de argumentatie !quote:Mja, dan klasseren ze Ruppert toch gewoon bij de conspiracy-nuts ?
Waarom gelijk zo zwart-wit?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:53 schreef UncleScorp het volgende:
Mja, dan klasseren ze Ruppert toch gewoon bij de conspiracy-nuts ?
Case closed
Again.
Precies, er zaten geen CIA-agenten in het vliegtuig maar de regering heeft wel het eea gedaan om de aanslag door te laten gaan, tenminste, zo denk ik het dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo zwart-wit?
Dat ik niet geloof dat deze aanslagen gepleegd zijn door de regering/NWO of whatever betekend nog niet dat er geen vragen open blijven bij de officiele lezing.Ik vind het namelijk best aannemelijk dat deze aanslag gebruikt is om bepaalde zaken (zoals ingrijpen Irak) hoog op de agenda te krijgen, al vraag ik me af gezien de desinteresse van Bush voor het buitenland in zijn eerste jaar of hij zelf dit hoger op de agenda wou hebben.
Verder geloof ik wel dat er moslim-terroristen achter de aanslagen zelf zitten. Opmerkingen zoals "terroristen bestaan niet" getuigen wel van een uitzonderlijke wereldvreemdheid.
Mja. Hoeveel conspirancy-aanhangers zouden zelf het officiële rapport gelezen hebben? (Heb het zelf ook niet gelezen hoor).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:55 schreef merlin693 het volgende:
[..]
additie....want dat vrijwaard ze van het werkelijk te moeten lezen van de argumentatie !
Dat vind ik nog iets te ver gaan, maar ik sluit het niet volledig uit. Als ze iets wisten en dat door hebben laten gaan, dan denk ik wel dat ze niet op zoiets groots hadden gerekend.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Precies, er zaten geen CIA-agenten in het vliegtuig maar de regering heeft wel het eea gedaan om de aanslag door te laten gaan, tenminste, zo denk ik het dan.
de oficiele daders leven nog of waren al doodquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef makker het volgende:
[..]
In het 9/11 rapport wordt duidelijk gemaakt hoe kerosine het staal dusdanig heeft verhit, dat het uiteindelijk gesmolten is. En de gebouwen zijn ingestort.
Lijkt mij niets aan duidelijkheid te wensen overlaten.
De daders stonden bekend als Moslim fundamentalisten en hebben een grondige vliegtraining gehad om die toestellen te kunnen vliegen.
Claims van nabestaanden.quote:Ook zijn er verhalen dat het vliegtuig onderschept is, wat best zou kunnen. Maar waarom de Bush regering dat dan niet bekend maakt, is mij volstrekt onduidelijk. In dat geval zouden ze namelijk toch nog iets goed gedaan hebben, dus ze hebben er alle belang bij om een dergelijke boodschap te verkondigen
Dit wordt ook te pas en te onpas gebruikt ... bij de WTC's was het natuurlijk de hitte van de kerosine die ervoor gezorgd heeft dat het staal gaan buigen is en zo zijn de verdiepingen ingestort, maar bij het Pentagon heeft dezelfde kerosine alles verbrand.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:34 schreef -Beestje- het volgende:
en als er echt instaat dat het staal gesmolten is kan het hele onderzoek de prullenbak in![]()
kerosine kan wel staal zo heet krijgen dat het grootste deel van zijn stijfheid verloren gaat
Weet ik maar wou toch graag reageren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:23 schreef UncleScorp het volgende:
Ik had het niet op jou persoonlijk hoor chewie ...
Denk zelf toch echt Osama bin Laden. De Neo-Cons die er geen geheim van hebben gemaakt graag in te willen grijpen in Irak hadden niet zo'n grote ramp nodig om dit hoger op de agenda te krijgen.quote:En er zitten wel degelijk moslim-terroristen achter de aanslagen ... maar wie zijn de opdrachtgevers ?
Vind ik niet zo opmerkelijk, je ziet wel vaker bij rampen dat spullen en soms zelfs mensen en dieren dit overleven. Dat onderzoeken stroef verlopen is ook niet vreemd, hebben we hier recent nog weer eens kunnen vernemen van Enschede.quote:Het onderzoek naar de gebouwen verliep maar stroef, maar hého ... de terrors hadden ze in no time geïdentificeerd ... chapeau ... maar gelukkig hadden ze het fameuse paspoort gevonden + de tas van Atta vol met bewijsmateriaal ...
Er staan dingen in die dus tenminste in de richting wijzen dat het heel anders is geweest, ik heb thuis het hele boek in PDF, daar kan ik wel een paar quotes vandaan trekken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:26 schreef Wombcat het volgende:
Nu heb ik de meeste topics hier over 9/11 gelezen. Staat er in de boeken van Ruppert iets wat hier nog niet ter sprake is gekomen? Wat zou kunnen aantonen dat het héél anders is gegaan.
En met héél anders bedoel ik dus echt anders.
Of gaat het boek er alleen maar over dat Bush misschien meer wist en beter had kunnen reageren (in dat geval is het boek misschien ook wel interessant trouwens, want dat Bush niet zuiver is, dat geloof ik ook wel. Ik weet alleen niet hoe onzuiver hij is, maar ik denk niet zo onzuiver dat 'ie zelf de aanslagen heeft gepleegd).
Beetje off-topic maar over Pearl Harbor hoor je de laatste tijd weer andere verhalen dus dat de VS er niks van af wist, nog niet eens zo lang geleden wat over gezien en gelezen. Zal kijken of ik dat artikel nog ergen kan vinden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:45 schreef jogy het volgende:
Ook staat er in aangegeven dat Amerika het minstens 1 keer eerder heeft gedaan ( Pearl Harbor moest gebeuren om het Amerikaanse volk achter de oorlog te krijgen en ook zijn er plannen openbaar en na te lezen over ver gevorderde plannen om een eigen burgervliegtuig neer te halen en de Cubanen de schuld te geven. Maar die is dus gelukkigniet door gegaan omdat de toen zittende president dat geen goed idee vond.
de muren en plavonds van het pentagon is een materiaal verwerkt dat er voor moet zorgen dat de hele zooi niet meteen instort zodat bij bijvoorbeeld een raket inslag er meer kans is dat er mensen levend uitkomenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dit wordt ook te pas en te onpas gebruikt ... bij de WTC's was het natuurlijk de hitte van de kerosine die ervoor gezorgd heeft dat het staal gaan buigen is en zo zijn de verdiepingen ingestort, maar bij het Pentagon heeft dezelfde kerosine alles verbrand.
En de zwarte dozen ? ... nog zo'n joke ...
Tja.. Natuurlijk heb je van beide kanten verhalen. Het is maar wat je aannemelijker vindt. niemand van ons hier is erbij geweest dus met 100% zekerheid kan je niks zeggen, we kunnen alleen maar herhalen wat ons ooit verteld is en daar je conclusies uit trekken of gewoon denken: "dikke boeie"quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Beetje off-topic maar over Pearl Harbor hoor je de laatste tijd weer andere verhalen dus dat de VS er niks van af wist, nog niet eens zo lang geleden wat over gezien en gelezen. Zal kijken of ik dat artikel nog ergen kan vinden.
Verschil is alleen dat je van de ene kant duizenden wetenschappelijke gestaafde onderzoeken terug kan vinden, en dat de andere kant berust op geruchten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja.. Natuurlijk heb je van beide kanten verhalen. Het is maar wat je aannemelijker vindt. niemand van ons hier is erbij geweest dus met 100% zekerheid kan je niks zeggen, we kunnen alleen maar herhalen wat ons ooit verteld is en daar je conclusies uit trekken of gewoon denken: "dikke boeie"
http://www.imdb.com/title/tt0411646/quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:05 schreef makker het volgende:
[..]
Michael Moore heeft in Fahrenheit 911 duidelijk gemaakt, dat Bush zijn taken als president in den beginne niet echt met volledige toewijding heeft voltrokken. Je kunt hooguit zeggen dat Bush teveel op vakantie is geweest.
Wat een nare kantoren moeten ze in dat WTC en Pentagon gehad hebben. Er werd daar in een kale stalen hal gewerkt, aangezien alleen de kerosine wordt genoemd als factor in de brand.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dit wordt ook te pas en te onpas gebruikt ... bij de WTC's was het natuurlijk de hitte van de kerosine die ervoor gezorgd heeft dat het staal gaan buigen is en zo zijn de verdiepingen ingestort, maar bij het Pentagon heeft dezelfde kerosine alles verbrand.
Je moet niet te sarcastisch worden. Dat vinden ze niet leuk...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:08 schreef CeeJee het volgende:
Maar goed, ik zal er wel niks van snappen, ik geloof tenslotte de officiele versie van het verhaal.
Afkomstig van de Pakistaanse geheime dienst (ISI)quote:
As much as $100,000 was wired in the past year from Pakistan to Mohamed Atta, the suspected leader of the terrorist hijackings, CNN has been told by law enforcement sources.
CNN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |