In het 9/11 rapport wordt duidelijk gemaakt hoe kerosine het staal dusdanig heeft verhit, dat het uiteindelijk gesmolten is. En de gebouwen zijn ingestort.quote:
Michael Moore heeft in Fahrenheit 911 duidelijk gemaakt, dat Bush zijn taken als president in den beginne niet echt met volledige toewijding heeft voltrokken. Je kunt hooguit zeggen dat Bush teveel op vakantie is geweest.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef jogy het volgende:
Geen speld tussen te krijgen. Ik kan nu weer rustig slapen met de wetenschap dat er niets aan de hand is.
Ookal heeft de VS ( mocht het echt van niets weten, na alle waarschuwingen van andere landen die ze ver van te voren hebben gekregen ) wel wat meer laten vallen dan een paar steekjes, een paar vrachtwagens met wol, dus.
waarom start jij er nu dan een nieuw topic over ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef makker het volgende:
Aanslagen 11 september 2001
Chewie, Wombcat en Massive en vele anderen, geven duidelijk argumenten waarom de complottheorieën niet kloppen.
Omdat het voorgenoemde topic gesloten is, wegens overweldigende belangstelling.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:10 schreef Xlarge het volgende:
[..]
waarom start jij er nu dan een nieuw topic over ?
je doelt op die wellus nietus discussie ?quote:Chewie, Wombcat en Massive en vele anderen, geven duidelijk argumenten waarom de complottheorieën niet kloppen.
quote:Als het over de officiele versie gaat ... hoort het toch niet in TRU ?
Volgens mij hoort het hier wel thuis, aangezien de meeste aanhangers van the official 9/11 in TRU komen om de feiten op een rij te zetten. Aangezien de meeste complot-gelovigen dat niet kunnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:15 schreef UncleScorp het volgende:
Als het over de officiele versie gaat ... hoort het toch niet in TRU ?
Ik vind dat zij zeer steekhoudende argumenten naar voren brengen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:17 schreef merlin693 het volgende:
[..]
je doelt op die wellus nietus discussie ?
[..]
Ik heb me zoveel mogelijk buiten de wellus nietus discussie gehouden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:17 schreef merlin693 het volgende:
[..]
je doelt op die wellus nietus discussie ?
hihiquote:
OK dat ben ik met je eens, laten we het met argumenten proberen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:25 schreef UncleScorp het volgende:
Aangezien de meeste complot-gelovigen dat niet kunnen
Dat is gewoon omdat jullie lekker alle sites van de kaart vegen als zijnde onbetrouwbaar , als wij dat doen met het officiele rapport zijn we nuts ....
Verschil ?
En jij vindt het alleen onlogisch dat niemand dat zou gezien hebben ivm eventuele explosieven ?
De rest slik je als zoete koek ?
Bijv. videobeelden Pentagon ... alle camerabeelden zijn in beslag genomen door FBI, en naderhand geven ze slechts 5 frames vrij ... LOGISCH
enz enz
Maar dit is en blijft een discussie zonder einde ...
Ten eerste: Het betreffende vliegtuig vervoert zijn brandstof in de vleugels, vandaar dat er nu niets meer van over is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:09 schreef SkaterSam het volgende:
Ik zou niet kunnen bevestigen wat er nou wel en niet is gebeurd, maar ik heb wel ernstige twijfels bij vele verhalen. Bijvoorbeeld het Pentagon:
[afbeelding]
Is daar nou een vliegtuig ingevlogen, dat zou dan toch een groter gat moeten zijn? o.a waar de vleugels zitten. Maar ach... eigenlijk wil ik me hier niet over druk maken...
en toch doe ik het![]()
Nou ja, het gaat er niet alleen om dat niemand die explosieven heeft zien plaatsen. Waarom vanaf de 21e verdieping opblazen, normaal gesproken doe je dat van de begane grond?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:25 schreef UncleScorp het volgende:
Aangezien de meeste complot-gelovigen dat niet kunnen
Dat is gewoon omdat jullie lekker alle sites van de kaart vegen als zijnde onbetrouwbaar , als wij dat doen met het officiele rapport zijn we nuts ....
Verschil ?
En jij vindt het alleen onlogisch dat niemand dat zou gezien hebben ivm eventuele explosieven ?
De rest slik je als zoete koek ?
Bijv. videobeelden Pentagon ... alle camerabeelden zijn in beslag genomen door FBI, en naderhand geven ze slechts 5 frames vrij ... LOGISCH
enz enz
Maar dit is en blijft een discussie zonder einde ...
Tuurlijk kan dat van dat vliegtuig ... ze hoeven het slechts te laten zien op de videos ... maar dat doen ze niet -> securityredenen ? = bullshitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:36 schreef makker het volgende:
OK dat ben ik met je eens, laten we het met argumenten proberen.
Jullie zeggen vaak dat er geen vleugels bij het Pentagon zichtbaar zijn.
Maar denk je niet dat het ook mogelijk zou zijn dat de vleugels van het vliegtuig bij het Pentagon gewoon omgevouwen zijn en mee naar naar binnen geschoven?
Crossing the Rubicon is 700 pagina's aan argumentatie dat er wel degelijk een complot aan de gang is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef makker het volgende:
Aanslagen 11 september 2001
Chewie, Wombcat en Massive en vele anderen, geven duidelijk argumenten waarom de complottheorieën niet kloppen.
Ja hoor, geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:51 schreef makker het volgende:
Ik wordt doodziek van die complotverhalen over 11 september 2001.
Voor mij en vele anderen is het simpel: Terroristen kapen toestel, vliegen die in het WTC en het Pentagon en de boel stort in elkaar.
Ik heb dus geen zin in allerlei vage verhalen dat de officiële versie niet zou kloppen.
En vele posters zijn het daarover eens.
Ik geloof niet dat Bush en anderen erbij betrokken zijn.
Bush heeft natuurlijk een paar steken laten vallen, maar hij is er niet bij betrokken!
Zou kunnen, maar waar zijn al die mensen/lijken gebleven? Stukken van dat vliegtuig? Bagage van die mensen? Ik heb die nooit gezien op foto'squote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:36 schreef makker het volgende:
[..]
OK dat ben ik met je eens, laten we het met argumenten proberen.
Jullie zeggen vaak dat er geen vleugels bij het Pentagon zichtbaar zijn.
Maar denk je niet dat het ook mogelijk zou zijn dat de vleugels van het vliegtuig bij het Pentagon gewoon omgevouwen zijn en mee naar naar binnen geschoven?
additie....want dat vrijwaard ze van het werkelijk te moeten lezen van de argumentatie !quote:Mja, dan klasseren ze Ruppert toch gewoon bij de conspiracy-nuts ?
Waarom gelijk zo zwart-wit?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:53 schreef UncleScorp het volgende:
Mja, dan klasseren ze Ruppert toch gewoon bij de conspiracy-nuts ?
Case closed
Again.
Precies, er zaten geen CIA-agenten in het vliegtuig maar de regering heeft wel het eea gedaan om de aanslag door te laten gaan, tenminste, zo denk ik het dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo zwart-wit?
Dat ik niet geloof dat deze aanslagen gepleegd zijn door de regering/NWO of whatever betekend nog niet dat er geen vragen open blijven bij de officiele lezing.Ik vind het namelijk best aannemelijk dat deze aanslag gebruikt is om bepaalde zaken (zoals ingrijpen Irak) hoog op de agenda te krijgen, al vraag ik me af gezien de desinteresse van Bush voor het buitenland in zijn eerste jaar of hij zelf dit hoger op de agenda wou hebben.
Verder geloof ik wel dat er moslim-terroristen achter de aanslagen zelf zitten. Opmerkingen zoals "terroristen bestaan niet" getuigen wel van een uitzonderlijke wereldvreemdheid.
Mja. Hoeveel conspirancy-aanhangers zouden zelf het officiële rapport gelezen hebben? (Heb het zelf ook niet gelezen hoor).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:55 schreef merlin693 het volgende:
[..]
additie....want dat vrijwaard ze van het werkelijk te moeten lezen van de argumentatie !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |