abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27309271
Ik wordt doodziek van die complotverhalen over 11 september 2001.

Voor mij en vele anderen is het simpel: Terroristen kapen toestel, vliegen die in het WTC en het Pentagon en de boel stort in elkaar.

Ik heb dus geen zin in allerlei vage verhalen dat de officiële versie niet zou kloppen.
En vele posters zijn het daarover eens.

Ik geloof niet dat Bush en anderen erbij betrokken zijn.
Bush heeft natuurlijk een paar steken laten vallen, maar hij is er niet bij betrokken!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 14:52:28 #2
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_27309312
goed beargumenteerd
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
pi_27309493
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef SkaterSam het volgende:
goed beargumenteerd
In het 9/11 rapport wordt duidelijk gemaakt hoe kerosine het staal dusdanig heeft verhit, dat het uiteindelijk gesmolten is. En de gebouwen zijn ingestort.

Lijkt mij niets aan duidelijkheid te wensen overlaten.

De daders stonden bekend als Moslim fundamentalisten en hebben een grondige vliegtraining gehad om die toestellen te kunnen vliegen.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:01:46 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_27309669
Geen speld tussen te krijgen. Ik kan nu weer rustig slapen met de wetenschap dat er niets aan de hand is.

Ookal heeft de VS ( mocht het echt van niets weten, na alle waarschuwingen van andere landen die ze ver van te voren hebben gekregen ) wel wat meer laten vallen dan een paar steekjes, een paar vrachtwagens met wol, dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_27309723
Aanslagen 11 september 2001

Chewie, Wombcat en Massive en vele anderen, geven duidelijk argumenten waarom de complottheorieën niet kloppen.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:03:20 #6
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_27309818
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef jogy het volgende:
Geen speld tussen te krijgen. Ik kan nu weer rustig slapen met de wetenschap dat er niets aan de hand is.

Ookal heeft de VS ( mocht het echt van niets weten, na alle waarschuwingen van andere landen die ze ver van te voren hebben gekregen ) wel wat meer laten vallen dan een paar steekjes, een paar vrachtwagens met wol, dus.
Michael Moore heeft in Fahrenheit 911 duidelijk gemaakt, dat Bush zijn taken als president in den beginne niet echt met volledige toewijding heeft voltrokken. Je kunt hooguit zeggen dat Bush teveel op vakantie is geweest.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:09:20 #8
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_27309972
Ik zou niet kunnen bevestigen wat er nou wel en niet is gebeurd, maar ik heb wel ernstige twijfels bij vele verhalen. Bijvoorbeeld het Pentagon:

Is daar nou een vliegtuig ingevlogen, dat zou dan toch een groter gat moeten zijn? o.a waar de vleugels zitten. Maar ach... eigenlijk wil ik me hier niet over druk maken...

en toch doe ik het
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
pi_27310025
Ach, de ver-van-mijn-bed-show ... es benieuwd of jullie op eigen thuisfront ook zo zouden reageren moest er iets dergelijks gebeuren, en achteraf blijkt dat de regering een paar steekjes laten vallen heeft ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:10:44 #10
16632 Xlarge
========
pi_27310026
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef makker het volgende:
Aanslagen 11 september 2001

Chewie, Wombcat en Massive en vele anderen, geven duidelijk argumenten waarom de complottheorieën niet kloppen.
waarom start jij er nu dan een nieuw topic over ?
pi_27310088
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:10 schreef Xlarge het volgende:

[..]

waarom start jij er nu dan een nieuw topic over ?
Omdat het voorgenoemde topic gesloten is, wegens overweldigende belangstelling.

En alle topics tot nog toe over 9/11 gestart zijn door "believers".... oftewel conspiracy nuts.
pi_27310166
Als het over de officiele versie gaat ... hoort het toch niet in TRU ?

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_27310224
als dit deel 2 is, tvp
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:17:44 #14
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_27310251
quote:
je doelt op die wellus nietus discussie ?
quote:

LOL
pi_27310268
pi_27310315
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:15 schreef UncleScorp het volgende:

Volgens mij hoort het hier wel thuis, aangezien de meeste aanhangers van the official 9/11 in TRU komen om de feiten op een rij te zetten. Aangezien de meeste complot-gelovigen dat niet kunnen.

Ze verdraaien continue de feiten: zoals bijvoorbeeld bij WTC 7.
Hoe kan dat gebouw nou opgeblazen worden?
Dan zou je weken van tevoren explosieven moeten aanbrengen...... alsof niemand dat gezien had.
Zeer onlogisch.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:22:16 #17
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_27310403
die klonen zijn net lemmings !
pi_27310449
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:17 schreef merlin693 het volgende:

[..]

[..]
Ik vind dat zij zeer steekhoudende argumenten naar voren brengen.
pi_27310493
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:17 schreef merlin693 het volgende:

[..]

Ik heb me zoveel mogelijk buiten de wellus nietus discussie gehouden.

Maar mischien ben jij in staat om mijn vraag in dat topic te beantwoorden?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2005 15:30:59 ]
pi_27310525
Aangezien de meeste complot-gelovigen dat niet kunnen

Dat is gewoon omdat jullie lekker alle sites van de kaart vegen als zijnde onbetrouwbaar , als wij dat doen met het officiele rapport zijn we nuts ....
Verschil ?

En jij vindt het alleen onlogisch dat niemand dat zou gezien hebben ivm eventuele explosieven ?
De rest slik je als zoete koek ?

Bijv. videobeelden Pentagon ... alle camerabeelden zijn in beslag genomen door FBI, en naderhand geven ze slechts 5 frames vrij ... LOGISCH
enz enz

Maar dit is en blijft een discussie zonder einde ...
pi_27310630
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:22 schreef merlin693 het volgende:
die klonen zijn net lemmings !
hihi
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:30:28 #22
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_27310665
chewie dat klopt
pi_27310858
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:25 schreef UncleScorp het volgende:

Dat is gewoon omdat jullie lekker alle sites van de kaart vegen als zijnde onbetrouwbaar , als wij dat doen met het officiele rapport zijn we nuts ....
Verschil ?

En jij vindt het alleen onlogisch dat niemand dat zou gezien hebben ivm eventuele explosieven ?

Bijv. videobeelden Pentagon ... alle camerabeelden zijn in beslag genomen door FBI, en naderhand geven ze slechts 5 frames vrij ... LOGISCH
enz enz

OK dat ben ik met je eens, laten we het met argumenten proberen.

Jullie zeggen vaak dat er geen vleugels bij het Pentagon zichtbaar zijn.
Maar denk je niet dat het ook mogelijk zou zijn dat de vleugels van het vliegtuig bij het Pentagon gewoon omgevouwen zijn en mee naar naar binnen geschoven?
pi_27310948
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:09 schreef SkaterSam het volgende:
Ik zou niet kunnen bevestigen wat er nou wel en niet is gebeurd, maar ik heb wel ernstige twijfels bij vele verhalen. Bijvoorbeeld het Pentagon:

[afbeelding]

Is daar nou een vliegtuig ingevlogen, dat zou dan toch een groter gat moeten zijn? o.a waar de vleugels zitten. Maar ach... eigenlijk wil ik me hier niet over druk maken...

en toch doe ik het
Ten eerste: Het betreffende vliegtuig vervoert zijn brandstof in de vleugels, vandaar dat er nu niets meer van over is.

Ten tweede: Duizenden mensen waren er getuige van dat het een vleigtuig was.

Ten derde: Waar haal jij de kennis vandaan dat dit gebouw NIET door een vliegtuig getroffen is?

Die complottheorieen...... kansloos....
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_27311122
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:25 schreef UncleScorp het volgende:

Verschil ?

enz enz

Nou ja, het gaat er niet alleen om dat niemand die explosieven heeft zien plaatsen. Waarom vanaf de 21e verdieping opblazen, normaal gesproken doe je dat van de begane grond?

Videobeelden Pentagon niet vrijgegeven: is idd vreemd (als het zo is, maar ik heb zelf nooit gecheckt of ze inderdaad niet vrijgegeven zijn).

Op de conspirancysites worden dingen beweerd die nog veel vreemder zijn: een raket op het Pentagon die maar door maximaal 1 getuigenverklaring wordt ondersteunt, terwijl er honderden zijn die het over een vliegtuig hebben.
Er wordt beweerd dat het gat te klein is, wat op het eerste gezicht idd zo is, maar waar wel degelijk verklaringen voor zijn.
Ook leuk: de theorie dat het een F16 was, slechts ondersteund door 2 (uitermate vage) frames, en in tegenspraak met alle getuigenverklaringen.
Er blijft gespeculeerd worden over de motor en landingswiel die niet van een Boeing zouden zijn, maar die voor mij op de foto's wel degelijk verdacht veel op die van een Boeing lijken.

Dat de terroristen niet konden vliegen, terwijl ze uiteindelijk wel hen brevet gehaald hebben (is vorige zomer een zeer uitgebreide discussie over geweest in één van de topics waarin The Stranger, ik en nog iemand naar mijn idee vrij helder hebben aangegeven dat het wel degelijk goed denkbaar is dat de terroristen hebben gevlogen. Waarbij The Stranger en die ander ook nog eens zelf vliegervaring hebben).

Ook WTC torens wordt van beweerd dat het met raker is gebeurd, die onder het vliegtuig hing, maar van die raket is niet het typische rookspoor van een raket te zien op de video.

Dus ja, er zijn wel wat vreemde dingen aan de hand en vragen onbeantwoord, maar de conspirancytheorieën hebben een 100x zo magere basis als de officiële kant. Voor zover ik kan beoordelen althans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')