quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:03 schreef Godslasteraar het volgende:
edit: en let ook op mijn signature, echt, dat verheldert! een klassieker! zeer inspirerend, ik luister er nu ook naar![]()
Retorische vraag?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:05 schreef lucida het volgende:
[..]
Berokkent deze, door jou opzettelijk uit zijn context gerukte uitspraak, jou nou werkelijk zoveel hartzeer, of is het slechts gespeelde verontwaardiging om de hetze rondom sjun gaande te houden?
Jij zou een inhoudelijke bijdrage nog niet herkennen wanneer je er spiernaakt door de bosjes in gesleurd zou worden.quote:Op echt inhoudelijke bijdragen hebben we jouw digitale entiteit al een hele poos niet meer kunnen 'betrappen'; noch hier noch op andere vaak gefrequenteerde subfora.
"Lalalalala, jij bent lekker jaloers op ons, lalalalala." Dat bedoel je toch zo ongeveer?quote:Wat moet jouw entiteit aan een ontzettende digitale leegte lijden, als je merkt met welk een bitterzure afgunst deze zich aan de volheid van de entiteit sjun spiegelt.
Ach als het jou wat minder zuur stemt, dan wil ik wel toegeven dat ik misschien wat overdrijf. Laat ik het wat genuanceerder stellen en i.p.v. te beweren dat jij mijn uitspraken totaal uit hun verband rukt, het erop houden dat je ze slechts selectief uit hun verband rukt. Jij evenzo goed weer vrolijk zal ik maar zeggen.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
Retorische vraag?
Laat ik constateren dat jullie kutuitspraken door jou altijd worden verdedigd met het slappe argument dat ik ze uit hun context zou hebben getrokken.
Beste belletjesblazer, ik heb ooit Cohen omschreven als een atheïstische jood, wat heb ik daarmee nu in feite miszegt? Heb je wel eens een artikel van H. B. Cortius gelezen? Zo ja dan moet je inmiddels weten dat deze 'stijl' algemeen geaccepteerd is. En dan te bedenken dat Cohen zichzelf in een interview precies zo omschreef. Ook andere users hebben jou erop gewezen dat jij in dit verband alsmaar bezig bent spijkers op laag water te zoeken.quote:Als jij loopt te schuimbekken over Cohen, en ik zet het op een rijtje: alles uit de context.
Ik merk dat jij ook hier weer een enkele uitspraak t.b.v. het eigen gelijk selectief uit zijn verband rukt. Ik daag je uit aan te tonen met letterlijke citaten waar ik homo's (meervoud???) discriminerend of onheus zou bejegenen. Mocht je dat niet lukken, dan bewijs je als het ware mijn verwijt aan jouw adres namelijk, dat jij uitspraken selectief uit hun verband rukt, en daarmee lever jij dan tevens het bewijs dat jij nogal eens een loopje met de feiten neemt. Zaken omwille van de affecten stelselmatig uitvergroten zal ik maar zeggen.quote:Als jij loopt te schuimbekken over homo's en ik zet het op een rijtje: alles uit de context.
Enzovoorts enzovoorts.![]()
Hier:quote:Op zondag 29 mei 2005 21:10 schreef lucida het volgende:
Ik merk dat jij ook hier weer een enkele uitspraak t.b.v. het eigen gelijk selectief uit zijn verband rukt.
Waarop jij antwoordde:quote:Op maandag 23 mei 2005 16:36 schreef OllieA het volgende:
De termen homofoob en antisemiet zijn meerdere malen door mij geïllustreerd aan de hand van posts van jou, Marcel.
Wat is het nou? Heb je die antisemitische en homofobe 'metaforen' nu nìet gebruikt of meerdere malen? Of slechts als reactie op posts van mij? Of misschien tegelijkertijd nìet èn als reactie op posts van mij?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:05 schreef lucida het volgende:
De metafoor, hyperbool of hoe je het ook maar wilt noemen zijn meerdere malen door mij gebruikt als gevolg van de posts van jou OllieA.
Die uitdagingen van jou beginnen een beetje te vervelen.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:31 schreef OllieA het volgende:
Overigens heeft het niet zo veel zin om in te gaan op verzoeken van lucida om met concrete posts en letterlijke citaten te komen, omdat hij dan onmiddelijk in de "maar nu ruk je het uit de context"-reflex schiet.
Als het niet zo treurig was, dan kon je er vrolijk van te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |