Je ultieme doelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:02 schreef snellejelle het volgende:
ik ga vandaag weer voor de toppositie maar t zal moeilijk worden
ik ga de top 1000 misschien we halen
Als ik ooit me nickname verander wordt het dat of stupidoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
vooruit dan maar, kgeloof dat je je plekje wel gevonden hebt hierspanjooltje
![]()
En je dacht?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:03 schreef knox_ het volgende:
ik kom er net achter dat ik nog minstens een maand stage moet lopen
hoezo ko je daar nu achter? staat einddatum aan het het begin niet vast dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:03 schreef knox_ het volgende:
ik kom er net achter dat ik nog minstens een maand stage moet lopen
Tot zo IJlien, smakeljikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:03 schreef IJlien het volgende:
Hey ik ga nu eten, k zie het zo wel weer
Smakelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:03 schreef IJlien het volgende:
taartquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:04 schreef Ballicious het volgende:
Oeii, dalijk een feestje, 1500 posts.
2 weken ofzo, maar ik had al een tijd niet naar mijn aantal dagen gekekenquote:
Dank.... leer wel wat van je hoooooorrr BRILLO FOR PRESIDENTquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:02 schreef Ballicious het volgende:
Draco is hip
Damn ben nog niet goed wakker mèn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:03 schreef IJlien het volgende:
Nee, dat wilde je lezenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:05 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Damn ben nog niet goed wakker mèn.
Ik zag staan:
Hey ik ga nueken, k zie het zo wel weer.
![]()
![]()
![]()
Wat een eerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dank.... leer wel wat van je hoooooorrr BRILLO FOR PRESIDENT
en een emmer voor mij![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:05 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Damn ben nog niet goed wakker mèn.
Ik zag staan:
Hey ik ga nueken, k zie het zo wel weer.
![]()
![]()
![]()
bueno aprobachoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:03 schreef IJlien het volgende:
10 uur cup-a-soup tijdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:06 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Wat een eerMaar wat heb je tot nu toe van mij geleerd?
HOPPA!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:06 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Wat een eerMaar wat heb je tot nu toe van mij geleerd?
Nee, het liefst had ik:quote:
banaan in weg?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:07 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nee, het liefst had ik:
Ik ga nu neucken met R-Alph. Beter dan Jitzzzzze, die banaan zat in de weg.
zien willen staan.
Neuck zo lekker met een banaan in je oog hequote:
WELTRUSTE!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:10 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Neuck zo lekker met een banaan in je oog he
Damn ben echt half aan het slapen hier.
No comment als ik er iets vreemds uitgooi he
Lekker leren? Grappemakerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:09 schreef Oviedeee het volgende:
Nou vooruit dan... maar ik ga vanmiddag toch lekker me wiskunde oefenen dus zeg lekker niks
zoals banaan in je oog?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:10 schreef R-Alph het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:10 schreef R-Alph het volgende:
[..]
alleen maar poep en soms wat kotsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:13 schreef Ballicious het volgende:
Ik gooi er nou nooit iets vreemds uit.
Zo ist maar netquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:13 schreef Ballicious het volgende:
heb je nou nog niet door dat het stagiairs isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:00 schreef Oviedeee het volgende:
SUKKEL De Stagairs # 118 Voor iedereen behalve Megter
Hou je rustig, rustig, rustig, hou je rustig kalm en stil.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:16 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb je nou nog niet door dat het stagiairs is
Jij zegt wat je denkt hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:13 schreef Ballicious het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:18 schreef R-Alph het volgende:
[..]
he bahIk wou niet herrinerd worden aan de favoriete bezigheid van snellejelle
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben even weg, en meteen ontstaat er een splitsing
zij gingen rechts en wij gingen links afquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben even weg, en meteen ontstaat er een splitsing
hier natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
In welk topic moet ik nou zijn? Ik weet het niet meer
En wij zijn hier de veroorzakers van?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:22 schreef Megter het volgende:
[..]
Kheb al topicreport geplaatst en OP aangepast.
voornamelijk TS van de andere topic, TT zegt genoeg hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wij zijn hier de veroorzakers van?
idd duidelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:23 schreef Megter het volgende:
[..]
voornamelijk TS van de andere topic, TT zegt genoeg he![]()
ik wist niet wat ik zag, toen ik die TT lasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:23 schreef Megter het volgende:
[..]
voornamelijk TS van de andere topic, TT zegt genoeg he![]()
tsjah, niet ieder1 is even droog achter de oren...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik wist niet wat ik zag, toen ik die TT las
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
Heeft hier iemand al eens een operatie aan miniscus laten doen?
deed het auw?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:25 schreef Houniet het volgende:
tering dat was afkicken gek! vanaf half 11 zonder internet
Je staat eindelijk goed in de OPquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:25 schreef Houniet het volgende:
* Houniet zijn internet is weer goed zijn doen
Preciesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:25 schreef Megter het volgende:
[..]
Tijd om een potje met humor open te maken![]()
Mja ben benieuwd hoe dat in zijn werk gaat en wat de gevolgen zijn kwa revalidatiequote:
Niet veelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
Kan iemand mij in het kort vertellen wat ik in #117 gemist heb?
Een hoop geneuk om niks. Niemand wist waar de klepel hing.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
Niks wees blij dat je er niet bij was!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
Ik en Oviedeee hebben 'gebattled', maar hij kon het duidelijk niet aan. Gevolg: zielige actie door een ander topic te openen en mij daar uit te schelden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
Eigenlijk hezelfde gezever toen ik wegging, en dat nog een topic langquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:26 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Een hoop geneuk om niks. Niemand wist waar de klepel hing.
klepel? nooit gezienquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:26 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Een hoop geneuk om niks. Niemand wist waar de klepel hing.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:27 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik en Oviedeee hebben 'gebattled', maar hij kon het duidelijk niet aan. Gevolg: zielige actie door een ander topic te openen en mij daar uit te schelden.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
het smakelijk eten wensen voor de lunch
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eigenlijk hezelfde gezever toen ik wegging, en dat nog een topic lang![]()
Wat een dramatische/hopeloze* actiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:27 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik en Oviedeee hebben 'gebattled', maar hij kon het duidelijk niet aan. Gevolg: zielige actie door een ander topic te openen en mij daar uit te schelden.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
het smakelijk eten wensen voor de lunch
niets doorhalen.... / vervangen door "en"quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een dramatische/hopeloze* actie
* Doorhalen wat niet van toepassing is
Zondag communie van me broertje (quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:28 schreef achterdeur het volgende:
LUNCHPAUZE tijd voor tosti's
Ik mis de nederlandse tosti'squote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:28 schreef achterdeur het volgende:
LUNCHPAUZE tijd voor tosti's
Ach dat maak jij ervan.. maar ik vind het wel best.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:27 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij hebt wa de laatste dagen... buurman vermoord.... geen inet... Waar gaat het heen met deze wereldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:30 schreef Houniet het volgende:
ME INTERNET LAG ER NET WEER UIT HOEREZOOI
tis niet te geloven he!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:30 schreef Houniet het volgende:
ME INTERNET LAG ER NET WEER UIT HOEREZOOI
Sorry dat 't zolang duurdequote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:30 schreef Houniet het volgende:
megter bedankt
buurman vermoord????????quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Jij hebt wa de laatste dagen... buurman vermoord.... geen inet... Waar gaat het heen met deze wereld
Precies, ik onthou het welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:31 schreef Megter het volgende:
En jitzzzze, remember: ignorance is a bless
zo is datquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:31 schreef Megter het volgende:
En jitzzzze, remember: ignorance is a bless
Ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tering
werd mijn buurman maar vermoord(of is dit een doodsverwensing?)
Blinkiewinkiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:33 schreef Oviedeee het volgende:
Blinkiewinkie... ze zeiden niksMaakt u zich vooral geen zorgen
Had je gister ook he?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jabammetje met gedroogde tomaatjes en pepertjes
Waar ben je anders nederlander voorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heerlijk, dank je![]()
Gratis broodjes zijn altijd heerlijk
ik wil ook gratis etenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heerlijk, dank je![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil ook gratis etenoja dat doe ik al
Even die putlucht verdrijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:36 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben kapot van dat duffe gedoe hier, ik ga eerst een raam open zetten.
Als ie dan toch open staat kan je er ook wel doorheen op weg naar huis.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:36 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben kapot van dat duffe gedoe hier, ik ga eerst een raam open zetten.
ach sooooquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:36 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben kapot van dat dmuffe gedoe hier, ik ga eerst een raam open zetten.
Groetjes uit eindhoven SMAKELIJK DINEE TOEGEWENST OOK NOG!!!!quote:
Hoi Jitzquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heerlijk, dank je![]()
3 hoogquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:37 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Als ie dan toch open staat kan je er ook wel doorheen op weg naar huis.
Heej IJlien,quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hoi Jitz
hoe was je overleg en hoe vonden ze je issuelijst en requirementslijst?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:40 schreef Ballicious het volgende:
[..]
3 hoog![]()
En ik heb mijn go go gadget hat niet bij.
Ik wil em zo wel makenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:40 schreef Megter het volgende:
Zorgen jullie goed voor #119?
Oh gaar.. ja mijn lunch was wel lekker, saucijzenbroodje en een bolletje met worstquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heej IJlien,
Het overleg was slaapverwekkend en zonde van mn tijd. En we gaan het zo over die lijsten hebben
Hoe was je lunch?
Ik had gratis broodjes, wat onderdeel was van het overleg.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:41 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh gaar.. ja mijn lunch was wel lekker, saucijzenbroodje en een bolletje met worst
En de jouwe?
Balli je was toch in negeermodus?
Een moderator... kijk das handig.. doe je request bans?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:41 schreef Haushofer het volgende:
Ik wil ook wel in het lijstje, maar ik heb een nogal wat andere stage dan anders
-ik doe iets puur theoretisch, dus artikeltjes doorlezen en formularia uitschrijven
-dat doe ik op de uni, dus geen bedrijf
-bovendien ben ik er misschien tot nu toe 3 uur per dag mee bezig geweest.
Dus het schiet niet bijzonder op, en aan het end van de rit mag er een paper van 50 blz komen. Mn stagebegeleider is verder een prima kerel, alleen is ie wat moeilijk bereikbaar. Dus dat helpt ook niet echt. Verder vermaak ik me prima
3 uur per dag? Wat doe je voor de rest dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:41 schreef Haushofer het volgende:
Ik wil ook wel in het lijstje, maar ik heb een nogal wat andere stage dan anders
-ik doe iets puur theoretisch, dus artikeltjes doorlezen en formularia uitschrijven
Dus het schiet niet bijzonder op, en aan het end van de rit mag er een paper van 50 blz komen. Mn stagebegeleider is verder een prima kerel, alleen is ie wat moeilijk bereikbaar. Dus dat helpt ook niet echt. Verder vermaak ik me prima
beetje laat maar goed... tis weer helemaal gezelligquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:40 schreef tijgerwillie het volgende:
zo, ik ga even lekker broodjes halen
alles weer een beetje flex hier????
Oh kijk, we hebben nog wel een paar nominaties voor een ban?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:41 schreef Haushofer het volgende:
welkomquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:41 schreef Haushofer het volgende:
Welke uni?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:41 schreef Haushofer het volgende:
eigenlijk is drie uur nog teveelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:44 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh kijk, we hebben nog wel een paar nominaties voor een ban?
Welkom trouwens en 3 uur per dag..? Een echte stagiair!
meldtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:45 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, mn grote vrienden zijn langs geweest met een zak geld.
Wie gaat er mee feest vieren?
No can do... moet rustig met me kniequote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:45 schreef jitzzzze het volgende:
meldt zich aanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:45 schreef jitzzzze het volgende:
Hier ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:45 schreef jitzzzze het volgende:
Dan krijg ik ook nog, en mn stufie komt ook nogquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:47 schreef knox_ het volgende:
[..]
Hier ookAlleen de heren van de belasting zijn er ook feest van gaan vieren geloof ik
Schraalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:47 schreef knox_ het volgende:
[..]
Hier ookAlleen de heren van de belasting zijn er ook feest van gaan vieren geloof ik
ai da's balen, bij mij gaat er geen belasting vanaf, heb dan ook geen (andere) baanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:47 schreef knox_ het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder onze stufiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan krijg ik ook nog, en mn stufie komt ook nog![]()
Wil je baan... heb misschien wa voor je!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ai da's balen, bij mij gaat er geen belasting vanaf, heb dan ook geen (andere) baan
gigoloquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wil je baan... heb misschien wa voor je!!!!
vanaf maandag heb ik een b(a)anquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wil je baan... heb misschien wa voor je!!!!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vanaf maandag heb ik een b(a)an36 uur in de week
Oooh, op die fietschquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nee heb eige bedrijf en zoek binnekort nog iemand![]()
ook dat maar huur is ergerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:49 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer de boracho uithangen in het weekend
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vanaf maandag heb ik een b(a)an36 uur in de week
Bij mij nog nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:50 schreef IJlien het volgende:
Is de stufi al gestort?
Als wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nee heb eige bedrijf en zoek binnekort nog iemand![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:52 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
DAT OOK!!!![]()
![]()
![]()
voor op www.neukvoer.nl !!!!
Oeh volgens mij heb ik iets verkeerds gedaan, ik heb de rabofoon gebeld maar das een 0900 nummerquote:
de server zelf staat in schipHOL rijkquote:
... seven days ...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oeh volgens mij heb ik iets verkeerds gedaan, ik heb de rabofoon gebeld maar das een 0900 nummeren toen moest ik mn rek nr intoetsen en toen deed ie tu tu tu dus heb ik opgehangen. Gaat ineens die tel weer over en hangt er niemand aan de andere lijn?!
![]()
hm vreemd, dan check je toch even via internet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oeh volgens mij heb ik iets verkeerds gedaan, ik heb de rabofoon gebeld maar das een 0900 nummeren toen moest ik mn rek nr intoetsen en toen deed ie tu tu tu dus heb ik opgehangen. Gaat ineens die tel weer over en hangt er niemand aan de andere lijn?!
![]()
Dat klinkt niet goed. Ik zou maar even snel de klantenserveice bellen, en uitleggen wat je gedaan hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan zo'n kast toch wel afstoffen? En af en toe een nieuw likje verf geven?
oh ja joh... kun je met debian werken? en zelf programmateur schrijven en implementeren?quote:
Ja!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
oh ja joh... kun je met debian werken? en zelf programmateur schrijven en implementeren?
En jitzzze doet personeels zaken bij mij!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet? Helaas, dan bent u niet aangenomen![]()
Hm ja, ik ga eens kijken of mn tel nog werkt!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Ik zou maar even snel de klantenserveice bellen, en uitleggen wat je gedaan hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet? Helaas, dan bent u niet aangenomen![]()
In welke talen kun je programmeren en hoelang heb je ervaring... Diploma's? / certificaten?quote:
Fransquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
In welke talen kun je programmeren en hoelang heb je ervaring... Diploma's? / certificaten?
Toevallig nog een communicatie-vacature vrij?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
En jitzzze doet personeels zaken bij mij!!!!![]()
![]()
![]()
php en javaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
In welke talen kun je programmeren en hoelang heb je ervaring... Diploma's? / certificaten?
of een stage?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Toevallig nog een communicatie-vacature vrij?![]()
Voor mij ook maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:56 schreef Ballicious het volgende:
@ draco, schiphol is een beetje ver.
Gebruik die van je stage. Het zou namelijk zo kunnen zijn, dat er een klein kansje is dat er nu gemene mannen met jouw rekeningnummer allerlei dubieuze zaken aan het uitvoeren zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hm ja, ik ga eens kijken of mn tel nog werkt!
En via internet daar heb ik zo'n apparaatje voor nodig en dat ligt thuis![]()
ze staan ongetwijfeld in de rijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Voor mij ook maar dat mag de pret niet drukken
Baan eist redelijk wat en het loon is kut... wie wil![]()
![]()
![]()
Ik zat meer richting shell enzo te denken....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:57 schreef knox_ het volgende:
[..]
php en javaDiploma's worden volgend jaar gehaald
Die maak ik wel voor je, aangezien ik van PZ benquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Toevallig nog een communicatie-vacature vrij?![]()
Ander keertje dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Voor mij ook maar dat mag de pret niet drukken
Baan eist redelijk wat en het loon is kut... wie wil![]()
![]()
![]()
welnee, ze hebben niks aan alleen je rekeningnummer.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gebruik die van je stage. Het zou namelijk zo kunnen zijn, dat er een klein kansje is dat er nu gemene mannen met jouw rekeningnummer allerlei dubieuze zaken aan het uitvoeren zijn
Ik kan het ongetwijfelt lerenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik zat meer richting shell enzo te denken....
je mag mijn apparaatje wel lenenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hm ja, ik ga eens kijken of mn tel nog werkt!
En via internet daar heb ik zo'n apparaatje voor nodig en dat ligt thuis![]()
Dieven zijn zooo slim tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
welnee, ze hebben niks aan alleen je rekeningnummer.....
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd, wij willen studenten de kans geven zich bij ons te ontplooien tot ware professionals
Voor 10 euro per maandquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd, wij willen studenten de kans geven zich bij ons te ontplooien tot ware professionals
trabantquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik kan het ongetwijfelt lerenLada van de zaak?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die maak ik wel voor je, aangezien ik van PZ ben
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef Blinker het volgende:
Rustig aan posten want ik moet naar de wc en dan kan ik niet op tijd het topic openen!
BASSIE EN ADRIAAN (Tje teringleijer!!!) belle want die kunnen boeve vangen!!!quote:
Ik weet dat soort dingen toch niet? Zie ik eruit als een dief?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat ze je code kunnen kraken, t zou kunnen
van de rekening van ijlienquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, over te maken op ons rekeningnummer
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef Blinker het volgende:
Rustig aan posten want ik moet naar de wc en dan kan ik niet op tijd het topic openen!
goed idee!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
BASSIE EN ADRIAAN (Tje teringleijer!!!) belle want die kunnen boeve vangen!!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |