je mag mijn apparaatje wel lenenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hm ja, ik ga eens kijken of mn tel nog werkt!
En via internet daar heb ik zo'n apparaatje voor nodig en dat ligt thuis![]()
Dieven zijn zooo slim tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
welnee, ze hebben niks aan alleen je rekeningnummer.....
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd, wij willen studenten de kans geven zich bij ons te ontplooien tot ware professionals
Voor 10 euro per maandquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd, wij willen studenten de kans geven zich bij ons te ontplooien tot ware professionals
trabantquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik kan het ongetwijfelt lerenLada van de zaak?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die maak ik wel voor je, aangezien ik van PZ ben
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef Blinker het volgende:
Rustig aan posten want ik moet naar de wc en dan kan ik niet op tijd het topic openen!
BASSIE EN ADRIAAN (Tje teringleijer!!!) belle want die kunnen boeve vangen!!!quote:
Ik weet dat soort dingen toch niet? Zie ik eruit als een dief?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat ze je code kunnen kraken, t zou kunnen
van de rekening van ijlienquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, over te maken op ons rekeningnummer
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef Blinker het volgende:
Rustig aan posten want ik moet naar de wc en dan kan ik niet op tijd het topic openen!
goed idee!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
BASSIE EN ADRIAAN (Tje teringleijer!!!) belle want die kunnen boeve vangen!!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |