oh ja joh... kun je met debian werken? en zelf programmateur schrijven en implementeren?quote:
Ja!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
oh ja joh... kun je met debian werken? en zelf programmateur schrijven en implementeren?
En jitzzze doet personeels zaken bij mij!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet? Helaas, dan bent u niet aangenomen![]()
Hm ja, ik ga eens kijken of mn tel nog werkt!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Ik zou maar even snel de klantenserveice bellen, en uitleggen wat je gedaan hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet? Helaas, dan bent u niet aangenomen![]()
In welke talen kun je programmeren en hoelang heb je ervaring... Diploma's? / certificaten?quote:
Fransquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
In welke talen kun je programmeren en hoelang heb je ervaring... Diploma's? / certificaten?
Toevallig nog een communicatie-vacature vrij?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
En jitzzze doet personeels zaken bij mij!!!!![]()
![]()
![]()
php en javaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
In welke talen kun je programmeren en hoelang heb je ervaring... Diploma's? / certificaten?
of een stage?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Toevallig nog een communicatie-vacature vrij?![]()
Voor mij ook maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:56 schreef Ballicious het volgende:
@ draco, schiphol is een beetje ver.
Gebruik die van je stage. Het zou namelijk zo kunnen zijn, dat er een klein kansje is dat er nu gemene mannen met jouw rekeningnummer allerlei dubieuze zaken aan het uitvoeren zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hm ja, ik ga eens kijken of mn tel nog werkt!
En via internet daar heb ik zo'n apparaatje voor nodig en dat ligt thuis![]()
ze staan ongetwijfeld in de rijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Voor mij ook maar dat mag de pret niet drukken
Baan eist redelijk wat en het loon is kut... wie wil![]()
![]()
![]()
Ik zat meer richting shell enzo te denken....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:57 schreef knox_ het volgende:
[..]
php en javaDiploma's worden volgend jaar gehaald
Die maak ik wel voor je, aangezien ik van PZ benquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Toevallig nog een communicatie-vacature vrij?![]()
Ander keertje dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Voor mij ook maar dat mag de pret niet drukken
Baan eist redelijk wat en het loon is kut... wie wil![]()
![]()
![]()
welnee, ze hebben niks aan alleen je rekeningnummer.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gebruik die van je stage. Het zou namelijk zo kunnen zijn, dat er een klein kansje is dat er nu gemene mannen met jouw rekeningnummer allerlei dubieuze zaken aan het uitvoeren zijn
Ik kan het ongetwijfelt lerenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik zat meer richting shell enzo te denken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |