Bij mij nog nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:50 schreef IJlien het volgende:
Is de stufi al gestort?
Als wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nee heb eige bedrijf en zoek binnekort nog iemand![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:52 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
DAT OOK!!!![]()
![]()
![]()
voor op www.neukvoer.nl !!!!
Oeh volgens mij heb ik iets verkeerds gedaan, ik heb de rabofoon gebeld maar das een 0900 nummerquote:
de server zelf staat in schipHOL rijkquote:
... seven days ...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oeh volgens mij heb ik iets verkeerds gedaan, ik heb de rabofoon gebeld maar das een 0900 nummeren toen moest ik mn rek nr intoetsen en toen deed ie tu tu tu dus heb ik opgehangen. Gaat ineens die tel weer over en hangt er niemand aan de andere lijn?!
![]()
hm vreemd, dan check je toch even via internet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oeh volgens mij heb ik iets verkeerds gedaan, ik heb de rabofoon gebeld maar das een 0900 nummeren toen moest ik mn rek nr intoetsen en toen deed ie tu tu tu dus heb ik opgehangen. Gaat ineens die tel weer over en hangt er niemand aan de andere lijn?!
![]()
Dat klinkt niet goed. Ik zou maar even snel de klantenserveice bellen, en uitleggen wat je gedaan hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan zo'n kast toch wel afstoffen? En af en toe een nieuw likje verf geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |