das niet best, muus. als je die grap al 30.000 keer gemaakt hebt...quote:op maandag 23 mei 2005 23:14 schreef muus het volgende:
goh, die grap heb ik niet al 30.000 keer gemaakt.
niet? ik maak em dagelijks!quote:op maandag 23 mei 2005 23:14 schreef muus het volgende:
dat komt omdat de zomer er aan komt.quote:op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef muus het volgende:
als het morgen weer zo'n hilarische mop is, moeten we misschien idd dat topic maar weer eens uit het vet trekken, jk.
want nou nou, poe poe. mijn broek is er nat van.
vraag het de mensen hier, die hebben er verstand van. ik bedoel> je bent er een, je herkent er een.quote:op maandag 23 mei 2005 23:22 schreef het_biertje het volgende:
ik ben ook lesbisexueel.
maakt mij dat nu homo ?![]()
poe poe, nou nou... wat hebben we een hoop om naar uit te kijken. morgen een mop, hitte... poe poe, nou nou.quote:op maandag 23 mei 2005 23:24 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
dat komt omdat de zomer er aan komt.
vlei je mooie hoofdje maar even op mijn stoere mannenboezem.quote:op maandag 23 mei 2005 23:26 schreef muus het volgende:
poe poe, nou nou... wat hebben we een hoop om naar uit te kijken. morgen een mop, hitte... poe poe, nou nou.
alleen als ik mijn neus mag snuiten in je borsthaar, jk.quote:op maandag 23 mei 2005 23:28 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
vlei je mooie hoofdje maar even op mijn stoere mannenboezem..
omfgquote:op maandag 23 mei 2005 23:26 schreef mikeymic het volgende:
[..]
vraag het de mensen hier, die hebben er verstand van. ik bedoel> je bent er een, je herkent er een.
misschien mag je het lege afbeeldinkje in de 'h' wel opvullen als je idd homo bent
ga je ook nog huilen ook?quote:op maandag 23 mei 2005 23:32 schreef muus het volgende:
alleen als ik mijn neus mag snuiten in je borsthaar, jk.
je leest teveel suske & wiskequote:op maandag 23 mei 2005 23:28 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
vlei je mooie hoofdje maar even op mijn stoere mannenboezem..
nou jk, eigenlijk wel.quote:op maandag 23 mei 2005 23:33 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
ga je ook nog huilen ook?
ben je een homo ofzo?,
,
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
deze keer is ie wel grappigquote:op maandag 23 mei 2005 23:35 schreef muus het volgende:
[..]
nou jk, eigenlijk wel.
want ik val wel op mannen..
.
.
.
. !!!!!111111111 *dijenklets*!!!!!!!!!!!!
quote:op maandag 23 mei 2005 23:36 schreef finder_elf_towns het volgende:
kennen jullie deze mop al? hij gaat zo:
* hej vriend! mijn vrouw, miranda, he...?
* die is volgens mij homo?!![]()
- wat zeg je me nou peter, je vrouw een homo?![]()
* jah mijn vrouw is homo.![]()
- hmmm, hej maar peter! homo's zijn, je weet wel, die gene die van mannen houden.![]()
* dat zeg ik toch...![]()
-![]()
!!!!!!!!!11111111!11
quote:op maandag 23 mei 2005 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
het kan ja
haha!quote:op maandag 23 mei 2005 23:19 schreef svyatagor het volgende:
vrouwen kunnen ook homo zijn.
homoseksueel zijn betekent niks anders dan op mensen van je eigen sekse vallen, ongeacht of je nu man of vrouw bent.
![]()
komt een man bij de dokter.quote:op maandag 23 mei 2005 23:39 schreef muus het volgende:
komt een vis bij de dokter.
zegt die dokter: "oh ik zie het al! uit de kom!".
.
ddddddddd.
.
.
. d:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!
owowowowowowow, hou op met me hoor!quote:op maandag 23 mei 2005 23:41 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
komt een man bij de dokter.
zegt die dokter "ruimt u dat zelf even op?",
,
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111onelove1111
stiekem is iemand je al voor geweestquote:op maandag 23 mei 2005 23:46 schreef varr het volgende:
homo's zijn niet persee mensen die op mannen vallen, het kan ook staan voor mensen zijn die vallen op hetzelfde geslacht, dus ook vrouwen op vrouwen. dus je mop gaat nergens over.
loser.
quote:op maandag 23 mei 2005 23:40 schreef timbob het volgende:
[..]
haha!
word jij even mooi een poets gebakken!![]()
![]()
dd!!11
dat was het hele punt!
haaaahahaahaaa!!ddd
!!
teminste, dat is als ik ze dadelijk ophang aan hun fregile nekjesquote:op maandag 23 mei 2005 23:38 schreef armanimania het volgende:
en weet je, ik heb geen cavia`s
quote:op maandag 23 mei 2005 23:45 schreef johnnyknoxville het volgende:
komt zo een man bij de burgelijke stand: "ik wil graag mijn naam veranderen!"
die mevrouw achter de balie zo: "hoe heet u nu dan meneer?"
die man zo: "piet poepjes."
die vrouw zo: "ik begrijp het, hoe wilt u heten?"
die man: "henk poepjes!",
,
,
,
ddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
je ken me echt bijna wegdragen nudddd!111111
de 2e keer is het veel leuker!quote:op maandag 23 mei 2005 23:50 schreef mikeymic het volgende:
[..]
stiekem is iemand je al voor geweest... en die kreeg deze reactie...
[..]
ik moet nu al lachen!quote:op maandag 23 mei 2005 23:43 schreef streetracer het volgende:
okej okej ik zal wel nog een mop vertellen vandaag, maar dan is het genoeg geweest. morgen weer 1.
ik vond de derde ook wel aardig.quote:
tien minuten later en nog steeds geen mopquote:op maandag 23 mei 2005 23:43 schreef streetracer het volgende:
okej okej ik zal wel nog een mop vertellen vandaag, maar dan is het genoeg geweest. morgen weer 1.
maak een lijstje van wat je niet hebt gemaakt en post het hierquote:op maandag 23 mei 2005 23:14 schreef muus het volgende:
nou vooruit, tis stiekem al 2! keer eerder gezegdquote:op maandag 23 mei 2005 23:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond de derde ook wel aardig.wacht nog ff op eenzelfde reactie lol.
je toetsenbord zal nu wel helemaal onder de witvloed zitten.quote:op maandag 23 mei 2005 23:54 schreef muus het volgende:
sexy vakantie...
zelfs een heel nieuw topic voor die tweede mop!!!!!!!!!!!!!!
boffen wij ff, zeg he!.
.
. nou nou, poe poe!
!!!!!!!!
komt diezelfde man bij diezelfde vrouw en tikt op het raam: "wat kost dat?"quote:op maandag 23 mei 2005 23:56 schreef finder_elf_towns het volgende:
een man vraagt een vrouw om haar "verdiensten".
die man zo: "hoeveel kost sje"
de vrouw: "ik ben geen hoer"
de man: ""
die vrouw: "tja",
,
,
,
meid, hou op en scheit uit! helemaal vol joh!quote:op maandag 23 mei 2005 23:57 schreef armanimania het volgende:
[..]
je toetsenbord zal nu wel helemaal onder de witvloed zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asjemenou
nee, maar je bent wel de enige die het waard vindt om er op te reagerenquote:op dinsdag 24 mei 2005 13:40 schreef silk1980 het volgende:
ben ik trouwens de eerste die de spelfout in de tt opmerkt?
eerst kostte het nog 25 euriquote:op dinsdag 24 mei 2005 14:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
man loopt over de wallen en ziet een meisje achter de ramen staan. hij tikt op het ruitje "wat kost dat nou?" - "50 euro" - "zo, dat is niet veel voor dubbelglas"
quote:op maandag 23 mei 2005 23:59 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
komt diezelfde man bij diezelfde vrouw en tikt op het raam: "wat kost dat?"
die vrouw "25 euro!"
die man zo "da's ook niet duur voor dubbel glas!",
,
,
,
nou vooruit dan:quote:op dinsdag 24 mei 2005 14:39 schreef lurf_doctor het volgende:
kom op streetracer, nog zo'n goeie![]()
zoals je beloofd hebt![]()
ik verzin er nog wel een paar.quote:op dinsdag 24 mei 2005 15:13 schreef lurf_doctor het volgende:
ik moet toegeven je niveau is wel constant![]()
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! !!11!!quote:op dinsdag 24 mei 2005 14:44 schreef streetracer het volgende:
[..]
nou vooruit dan:
peter komt dronken thuis en probeert de huisdeur te openen.
hij pakt een cigaret en probeert m in het sleutelgaatje te stoppen.
miranda schrikt van het gerommel en doet de deur open van binnen.
/// wat ben je in godsnaam aan het doen peter?
* ik probeer de deur van het slot te krijgen?
/// en dat probeert meneertje met een cigaret??
* cigaret???
* miranda, als dit een cigaret is, dan heb ik denk ik de sleutel opgerookt.
///![]()
owowowowowow! geweldig!quote:op dinsdag 24 mei 2005 14:44 schreef streetracer het volgende:
[..]
nou vooruit dan:
peter komt dronken thuis en probeert de huisdeur te openen.
hij pakt een cigaret en probeert m in het sleutelgaatje te stoppen.
miranda schrikt van het gerommel en doet de deur open van binnen.
/// wat ben je in godsnaam aan het doen peter?
* ik probeer de deur van het slot te krijgen?
/// en dat probeert meneertje met een cigaret??
* cigaret???
* miranda, als dit een cigaret is, dan heb ik denk ik de sleutel opgerookt.
///![]()
zit je in de tosti-band?quote:
quote:op woensdag 25 mei 2005 13:15 schreef streetracer het volgende:
zoooo, tijd voor een mop!
peter ligt in het ziekenhuis... miranda komt op bezoek!
/// hej schat. wat me nou toch is overkomen...
* wat dan??
/// ik pakte de taxi hierheen, en toen we reden zag ik dat ik mijn beurs was vergeten. dus ik vroeg aan die taxichauffeur of hij even terug wou rijden, zodat ik mijn beurs op kon halen thuis. maar hij zei: "mevrouw maak u geen zorgen, we regelen het wel. we overleggen wel hoe u gaat betalen."
/// dus ik dacht, nou vooruit dan maar. opeens slaat hij een straatje in en stopt, draait zich om naar mij en zagt dat hij wil overleggen. hij zegt: "mevrouw, u mag kiezen: of u zingt een liedje voor me of u pijpt me. zo mag je de rit betalen".
* godver wat een viespeuk...
* en wat heb je gezongen dan??
/// lieve peter, ik kan toch niet zingen als ik weet dat jij in het ziekenhuis ligt.
speciaal voor jou!quote:op woensdag 25 mei 2005 13:19 schreef muus het volgende:
ooooooooooooh hij is weer heerlijk, streetracer.. :dd.
waar háál je ze toch vandaan joh!.
.
.
uhm mijn broertje van 2 jaar lacht hier al niet meer omquote:op woensdag 25 mei 2005 13:15 schreef streetracer het volgende:
zoooo, tijd voor een mop!
peter ligt in het ziekenhuis... miranda komt op bezoek!
/// hej schat. wat me nou toch is overkomen...
* wat dan??
/// ik pakte de taxi hierheen, en toen we reden zag ik dat ik mijn beurs was vergeten. dus ik vroeg aan die taxichauffeur of hij even terug wou rijden, zodat ik mijn beurs op kon halen thuis. maar hij zei: "mevrouw maak u geen zorgen, we regelen het wel. we overleggen wel hoe u gaat betalen."
/// dus ik dacht, nou vooruit dan maar. opeens slaat hij een straatje in en stopt, draait zich om naar mij en zagt dat hij wil overleggen. hij zegt: "mevrouw, u mag kiezen: of u zingt een liedje voor me of u pijpt me. zo mag je de rit betalen".
* godver wat een viespeuk...
* en wat heb je gezongen dan??
/// lieve peter, ik kan toch niet zingen als ik weet dat jij in het ziekenhuis ligt.
ben ik even een bofbips!quote:
awwwwwww, wat ont-zet-tend jammer nou.quote:op donderdag 26 mei 2005 11:31 schreef streetracer het volgende:
tijd voor een mop weer....
alleen heb ik het druk, dus die komt later.![]()
hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:op donderdag 26 mei 2005 13:35 schreef b.r.oekhoest het volgende:
ken je die mop van die mod die op zou tyfen?
die ging niet!
woehahoehahaha
twee tieten in een envelop.quote:
bejje gek, misschien lopen er buiten wel homo's.quote:op donderdag 26 mei 2005 13:48 schreef amd64 het volgende:
dit topic gaat ook al nergens heen.
ga buitenspelen ofzo
tja. waar loop jij danquote:op donderdag 26 mei 2005 13:49 schreef muus het volgende:
[..]
bejje gek, misschien lopen er buiten wel homo's.
zeg schat, ga jij je avatar eens veranderen. ik begin al te hoesten als ik je posts lees.quote:op donderdag 26 mei 2005 13:39 schreef muus het volgende:
[..]
hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
.
.
.
nee, die bleef natuurlijk hartstikke zitten enzo..
.
d:. d:.
!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
!
in je broek hoesten dan zeker hè?quote:op donderdag 26 mei 2005 13:56 schreef b.r.oekhoest het volgende:
[..]
zeg schat, ga jij je avatar eens veranderen. ik begin al te hoesten als ik je posts lees.
ach, dat zijn zo de voordelen van een online community boven een gewoon café hè.quote:op donderdag 26 mei 2005 13:58 schreef muus het volgende:
[..]
in je broek hoesten dan zeker hè?.
. ja hè?!!
.
.
.
jaaaaaaaaaaaa, ik wist het wel hoor, jij stiekemerd..
.
.
!111111111111! als je maar niet te hard stinkt!!
!!!111
hahahahah...het ging niet om het rekenen maar om de tieten...hahahaahha..quote:op donderdag 26 mei 2005 17:44 schreef streetracer het volgende:
okeeee hier de moopppppp....
* zo vriend, je bent nu dus getrouwd. hoe ging dat?![]()
- nou peter, ik kon kiezen uit 4 vrouwen met welke ik wou trouwen.![]()
* zo zo, en hoe heb je de juiste gekozen dan.![]()
- ik heb ze gewoon getest met een simpele vraag.
* welke vraag?![]()
- nou, hoeveel is 2+2 vroeg ik.![]()
- die 1e zei meteen 4! dus ik dacht dat is 1 of andere wiskundeknobbel, studiebol, je weet wel.
- die 2e zei: "hmmm, soms is het 4, maar het zou ook 3 zijn of 5 kunnen zijn in sommige situaties..." dus ik denk dat is zo'n filosoof, een nadenkertje. je weet wel.
- die 3e zei: "lieve kees, 2+2 zal zoveel zijn als dat jij zegt dat het moet zijn. als je zegt dat het 3 is dan zal het 3 zijn." dus dat was zo'n gehoorzaam type... lekker makkelijk.
- zo heb ik dat dus gedaan.
* maar vriend, welke heb je dan gekozen??
- de 4e!
* wat was daarmee dan?
- die had de grootste tieten.![]()
hehe.quote:op donderdag 26 mei 2005 17:44 schreef streetracer het volgende:
okeeee hier de moopppppp....
* zo vriend, je bent nu dus getrouwd. hoe ging dat?![]()
- nou peter, ik kon kiezen uit 4 vrouwen met welke ik wou trouwen.![]()
-----------------------
- die had de grootste tieten.![]()
die beurt krijg je nog wel, rustig aan verder...quote:op donderdag 26 mei 2005 13:58 schreef muus het volgende:
[..]
in je broek hoesten dan zeker hè?.
. ja hè?!!
.
.
.
jaaaaaaaaaaaa, ik wist het wel hoor, jij stiekemerd..
.
.
!111111111111! als je maar niet te hard stinkt!!
!!!111
hahahahquote:op vrijdag 27 mei 2005 13:26 schreef streetracer het volgende:
nu weer even geen tijd, misschien vanavond...
kan niet wachtenquote:op vrijdag 27 mei 2005 13:26 schreef streetracer het volgende:
quote:op vrijdag 27 mei 2005 13:26 schreef streetracer het volgende:
pardon?!!!! mmmmmmm muus..... behave!quote:op donderdag 26 mei 2005 13:49 schreef muus het volgende:
[..]
bejje gek, misschien lopen er buiten wel homo's.
kan er nog steeds om lachen. serieus.quote:op vrijdag 27 mei 2005 18:20 schreef maar-t het volgende:
komt een gabber bij de slager?
heb je nog gehakt?
ik zag hem ook weer, nu ik weer dit topic bekijkquote:op vrijdag 27 mei 2005 18:28 schreef mikeymic het volgende:
wilde net gaan klagen dat dit topic extreem verbaggerd is - voor zover t al geen extreme bagger was - en dat ie dus op slot moet, maar toen...
toen kwam deze - ondanks zn eenvoud - geniale mop langs.
[..]
kan er nog steeds om lachen. serieus.![]()
![]()
quote:op vrijdag 27 mei 2005 18:20 schreef maar-t het volgende:
komt een gabber bij de slager?
heb je nog gehakt?
quote:op zaterdag 28 mei 2005 00:28 schreef streetracer het volgende:
ownee, heb er weer 1.
peter probeert miranda al maanden klaar te laten komen, en steeds wil het niet lukken. miranda komt niet klaar wat peter ook probeert. dit vertelt hij aan kees, en die geeft hem een advies: "peter je moet een neger inhuren en dan zo'n palmboomblad kopen en die neger naast miranda laten staan en de hele tijd laten wuiven, zodat ze het een beetje koel krijgt. zo komt ze wel klaar." dus peter meteen die dag een neger inhuren en koopt een palmboomblad en legt de neger uit wat ie moet doen. peter is miranda dus aan het neuken terwijl die neger met dat blad wuift. maar miranda komt weer niet klaar. dus peter zegt tegen die neger, "hej kerel we zullen eens wisselen. kom jij maar hier dan zal ik wel wuiven." dus die neger is miranda aan het neuken en peter wuift met het blad en miranda komt schokkend en gillend klaar.
peter: "kijk vriend, op deze manier moet je dit blad dus gebruiken!!!"
kappen nu, want er zit weer breezer tegen mijn beeldscherm.quote:op zaterdag 28 mei 2005 00:28 schreef streetracer het volgende:
ownee, heb er weer 1.
peter probeert miranda al maanden klaar te laten komen, en steeds wil het niet lukken. miranda komt niet klaar wat peter ook probeert. dit vertelt hij aan kees, en die geeft hem een advies: "peter je moet een neger inhuren en dan zo'n palmboomblad kopen en die neger naast miranda laten staan en de hele tijd laten wuiven, zodat ze het een beetje koel krijgt. zo komt ze wel klaar." dus peter meteen die dag een neger inhuren en koopt een palmboomblad en legt de neger uit wat ie moet doen. peter is miranda dus aan het neuken terwijl die neger met dat blad wuift. maar miranda komt weer niet klaar. dus peter zegt tegen die neger, "hej kerel we zullen eens wisselen. kom jij maar hier dan zal ik wel wuiven." dus die neger is miranda aan het neuken en peter wuift met het blad en miranda komt schokkend en gillend klaar.
peter: "kijk vriend, op deze manier moet je dit blad dus gebruiken!!!"
dit is wel totaal off-topic hequote:op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef timbob het volgende:
[..]
conflict!
welk album is beter?
portishead of dummy?
*pakt macchia_nera op en draagt haar naar haar homosexuele buurvrouw*quote:op maandag 30 mei 2005 16:15 schreef macchia_nera het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
d: d:d:d:dd:d:d:dd:d:dd:
je ken me echt bijna wegdragen nu
![]()
:::ddd:d:d:d:d:d:dddddd::;d;d:
![]()
wel die van 25 he, niet die van 75 met hangtieten en paddo's op haar poesquote:op maandag 30 mei 2005 16:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
*pakt macchia_nera op en draagt haar naar haar homosexuele buurvrouw*![]()
ervaring mee ?quote:op maandag 30 mei 2005 16:38 schreef jumparound het volgende:
paddo's op haar poes
onvergetelijke likbeurt!
oh iieeuuuwwquote:op maandag 30 mei 2005 16:38 schreef jumparound het volgende:
paddo's op haar poes
onvergetelijke likbeurt!
quote:op maandag 30 mei 2005 16:38 schreef jumparound het volgende:
paddo's op haar poes
onvergetelijke likbeurt!
*keizerpinguin verkleed zich als vrouw pakt macchia_nera op bij de homosexuele vrouw van 25!! en neemt haar weer mee naar huis en geeft haar daar nog een goede beurt! *quote:op maandag 30 mei 2005 16:35 schreef macchia_nera het volgende:
[..]
wel die van 25 he, niet die van 75 met hangtieten en paddo's op haar poes![]()
jiij geile kringspier pionierquote:op maandag 30 mei 2005 17:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
*keizerpinguin verkleed zich als vrouw pakt macchia_nera op bij de homosexuele vrouw van 25!! en neemt haar weer mee naar huis en geeft haar daar nog een goede beurt! *
eeeh ik ben mannelijkquote:op maandag 30 mei 2005 17:27 schreef asshole het volgende:
je gaat haar toch niet verkrachten he!!
dan kun je nog wel geneukt wordenquote:op maandag 30 mei 2005 17:29 schreef macchia_nera het volgende:
[..]
eeeh ik ben mannelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* maar je weet het niet he met die homo's van tegenwoordig![]()
jah sory hoor wist niet dat je emotioneel zou wordenquote:op maandag 30 mei 2005 17:37 schreef asshole het volgende:
wat doe je gvd met mijn icon??
net of je dat gaat helpen hahahaquote:op maandag 30 mei 2005 17:32 schreef macchia_nera het volgende:
nee want ik slik altijd een vork door![]()
heee buk eensquote:op maandag 30 mei 2005 17:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
net of je dat gaat helpen hahaha
jou krijg ik ook noch welquote:op maandag 30 mei 2005 17:43 schreef asshole het volgende:
oh nu ben je echt de beer ..... icon verwijderd door fa. niet terugplaatsen.
quote:
ach maken we er gewoon een multicultureel in de kont neuk feest vanquote:op maandag 30 mei 2005 18:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm jummie come on baby!!!!!
![]()
pas maar op dat je homo buurvrouw niet jaloers word!
woehahahaquote:op maandag 30 mei 2005 18:05 schreef macchia_nera het volgende:
[..]
ach maken we er gewoon een multicultureel in de kont neuk feest van![]()
hee dude kijk hier eens : de meest bijzondere vorm van xxx-pr0n.quote:op maandag 30 mei 2005 18:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
woehahaha![]()
dan nodig ik nog wat holmaatjes van me uit....
mmm zie een filmpje en ga al over mijn nek!quote:op maandag 30 mei 2005 18:19 schreef macchia_nera het volgende:
[..]
hee dude kijk hier eens : de meest bijzondere vorm van xxx-pr0n.
vind je vast wel lekker![]()
maar dan maken we er de grote fok! neuk in de kont meeting van![]()
duidelijk eentje van de patat-generatie dus.quote:op maandag 30 mei 2005 18:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm zie een filmpje en ga al over mijn nek!![]()
die spuitende lesbo met haar vibo!!! whoehahah recht in het gezicht van die cameraman!!quote:op maandag 30 mei 2005 18:48 schreef macchia_nera het volgende:
[..]
duidelijk eentje van de patat-generatie dus.
jeugd van tegenwoordig niks gewend![]()
muus dan betitel ik dit topic officieel als voorspel!quote:op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef muus het volgende:
als het morgen weer zo'n hilarische mop is, moeten we misschien idd dat topic maar weer eens uit het vet trekken, jk.
want nou nou, poe poe. mijn broek is er nat van.
quote:op maandag 30 mei 2005 23:24 schreef bendeleider het volgende:
[..]
muus dan betitel ik dit topic officieel als voorspel!![]()
quote:op maandag 30 mei 2005 23:21 schreef streetracer het volgende:
peter ligt in het ziekenhuis en de dokter is peter in zijn kont aan het neuken. komt er een zuster langs. "dokter toch, wat doet u nou??" zegt de dokter; dit is kunstmatige beademing. "maar dokter dat is toch mond op mond" zegt die zuster dan.
peter: jah zo is het begonnen....
wie weet wat die moeder al die tijd tijdens haar naai en knutsel groepje heeft gedaanquote:op dinsdag 31 mei 2005 13:52 schreef bendeleider het volgende:
nouja beter dan wanneer je vader zegt dat hij homo is.
en al jaren parkeerplaatsen afstruind om als zaadslet gebruikt te worden.
doe mij maar een lesbische moeder!
jammiemammie
bizarre insertions.quote:op dinsdag 31 mei 2005 13:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wie weet wat die moeder al die tijd tijdens haar naai en knutsel groepje heeft gedaan
wohooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:op woensdag 1 juni 2005 13:05 schreef streetracer het volgende:
zometeen misschien weer een mop... even verzinnen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |