*keizerpinguin verkleed zich als vrouw pakt macchia_nera op bij de homosexuele vrouw van 25!! en neemt haar weer mee naar huis en geeft haar daar nog een goede beurt! *quote:op maandag 30 mei 2005 16:35 schreef macchia_nera het volgende:
[..]
wel die van 25 he, niet die van 75 met hangtieten en paddo's op haar poes![]()
jiij geile kringspier pionierquote:op maandag 30 mei 2005 17:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
*keizerpinguin verkleed zich als vrouw pakt macchia_nera op bij de homosexuele vrouw van 25!! en neemt haar weer mee naar huis en geeft haar daar nog een goede beurt! *
eeeh ik ben mannelijkquote:op maandag 30 mei 2005 17:27 schreef asshole het volgende:
je gaat haar toch niet verkrachten he!!
dan kun je nog wel geneukt wordenquote:op maandag 30 mei 2005 17:29 schreef macchia_nera het volgende:
[..]
eeeh ik ben mannelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* maar je weet het niet he met die homo's van tegenwoordig![]()
jah sory hoor wist niet dat je emotioneel zou wordenquote:op maandag 30 mei 2005 17:37 schreef asshole het volgende:
wat doe je gvd met mijn icon??
net of je dat gaat helpen hahahaquote:op maandag 30 mei 2005 17:32 schreef macchia_nera het volgende:
nee want ik slik altijd een vork door![]()
heee buk eensquote:op maandag 30 mei 2005 17:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
net of je dat gaat helpen hahaha
jou krijg ik ook noch welquote:op maandag 30 mei 2005 17:43 schreef asshole het volgende:
oh nu ben je echt de beer ..... icon verwijderd door fa. niet terugplaatsen.
quote:
ach maken we er gewoon een multicultureel in de kont neuk feest vanquote:op maandag 30 mei 2005 18:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm jummie come on baby!!!!!
![]()
pas maar op dat je homo buurvrouw niet jaloers word!
woehahahaquote:op maandag 30 mei 2005 18:05 schreef macchia_nera het volgende:
[..]
ach maken we er gewoon een multicultureel in de kont neuk feest van![]()
hee dude kijk hier eens : de meest bijzondere vorm van xxx-pr0n.quote:op maandag 30 mei 2005 18:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
woehahaha![]()
dan nodig ik nog wat holmaatjes van me uit....
mmm zie een filmpje en ga al over mijn nek!quote:op maandag 30 mei 2005 18:19 schreef macchia_nera het volgende:
[..]
hee dude kijk hier eens : de meest bijzondere vorm van xxx-pr0n.
vind je vast wel lekker![]()
maar dan maken we er de grote fok! neuk in de kont meeting van![]()
duidelijk eentje van de patat-generatie dus.quote:op maandag 30 mei 2005 18:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm zie een filmpje en ga al over mijn nek!![]()
die spuitende lesbo met haar vibo!!! whoehahah recht in het gezicht van die cameraman!!quote:op maandag 30 mei 2005 18:48 schreef macchia_nera het volgende:
[..]
duidelijk eentje van de patat-generatie dus.
jeugd van tegenwoordig niks gewend![]()
muus dan betitel ik dit topic officieel als voorspel!quote:op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef muus het volgende:
als het morgen weer zo'n hilarische mop is, moeten we misschien idd dat topic maar weer eens uit het vet trekken, jk.
want nou nou, poe poe. mijn broek is er nat van.
quote:op maandag 30 mei 2005 23:24 schreef bendeleider het volgende:
[..]
muus dan betitel ik dit topic officieel als voorspel!![]()
quote:op maandag 30 mei 2005 23:21 schreef streetracer het volgende:
peter ligt in het ziekenhuis en de dokter is peter in zijn kont aan het neuken. komt er een zuster langs. "dokter toch, wat doet u nou??" zegt de dokter; dit is kunstmatige beademing. "maar dokter dat is toch mond op mond" zegt die zuster dan.
peter: jah zo is het begonnen....
wie weet wat die moeder al die tijd tijdens haar naai en knutsel groepje heeft gedaanquote:op dinsdag 31 mei 2005 13:52 schreef bendeleider het volgende:
nouja beter dan wanneer je vader zegt dat hij homo is.
en al jaren parkeerplaatsen afstruind om als zaadslet gebruikt te worden.
doe mij maar een lesbische moeder!
jammiemammie
bizarre insertions.quote:op dinsdag 31 mei 2005 13:57 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wie weet wat die moeder al die tijd tijdens haar naai en knutsel groepje heeft gedaan
wohooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:op woensdag 1 juni 2005 13:05 schreef streetracer het volgende:
zometeen misschien weer een mop... even verzinnen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |