tien minuten later en nog steeds geen mopquote:op maandag 23 mei 2005 23:43 schreef streetracer het volgende:
okej okej ik zal wel nog een mop vertellen vandaag, maar dan is het genoeg geweest. morgen weer 1.
maak een lijstje van wat je niet hebt gemaakt en post het hierquote:op maandag 23 mei 2005 23:14 schreef muus het volgende:
goh, die grap heb ik niet al 30.000 keer gemaakt.
nou vooruit, tis stiekem al 2! keer eerder gezegdquote:op maandag 23 mei 2005 23:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond de derde ook wel aardig.wacht nog ff op eenzelfde reactie lol.
je toetsenbord zal nu wel helemaal onder de witvloed zitten.quote:op maandag 23 mei 2005 23:54 schreef muus het volgende:
sexy vakantie...
zelfs een heel nieuw topic voor die tweede mop!!!!!!!!!!!!!!
boffen wij ff, zeg he!.
.
. nou nou, poe poe!
!!!!!!!!
komt diezelfde man bij diezelfde vrouw en tikt op het raam: "wat kost dat?"quote:op maandag 23 mei 2005 23:56 schreef finder_elf_towns het volgende:
een man vraagt een vrouw om haar "verdiensten".
die man zo: "hoeveel kost sje"
de vrouw: "ik ben geen hoer"
de man: ""
die vrouw: "tja",
,
,
,
ddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
je ken me echt bijna wegdragen nudddd!111111
meid, hou op en scheit uit! helemaal vol joh!quote:op maandag 23 mei 2005 23:57 schreef armanimania het volgende:
[..]
je toetsenbord zal nu wel helemaal onder de witvloed zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asjemenou
nee, maar je bent wel de enige die het waard vindt om er op te reagerenquote:op dinsdag 24 mei 2005 13:40 schreef silk1980 het volgende:
ben ik trouwens de eerste die de spelfout in de tt opmerkt?
eerst kostte het nog 25 euriquote:op dinsdag 24 mei 2005 14:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
man loopt over de wallen en ziet een meisje achter de ramen staan. hij tikt op het ruitje "wat kost dat nou?" - "50 euro" - "zo, dat is niet veel voor dubbelglas"
quote:op maandag 23 mei 2005 23:59 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
komt diezelfde man bij diezelfde vrouw en tikt op het raam: "wat kost dat?"
die vrouw "25 euro!"
die man zo "da's ook niet duur voor dubbel glas!",
,
,
,
ddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
je ken me echt bijna wegdragen nudddd!111111
nou vooruit dan:quote:op dinsdag 24 mei 2005 14:39 schreef lurf_doctor het volgende:
kom op streetracer, nog zo'n goeie![]()
zoals je beloofd hebt![]()
ik verzin er nog wel een paar.quote:op dinsdag 24 mei 2005 15:13 schreef lurf_doctor het volgende:
ik moet toegeven je niveau is wel constant![]()
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! !!11!!quote:op dinsdag 24 mei 2005 14:44 schreef streetracer het volgende:
[..]
nou vooruit dan:
peter komt dronken thuis en probeert de huisdeur te openen.
hij pakt een cigaret en probeert m in het sleutelgaatje te stoppen.
miranda schrikt van het gerommel en doet de deur open van binnen.
/// wat ben je in godsnaam aan het doen peter?
* ik probeer de deur van het slot te krijgen?
/// en dat probeert meneertje met een cigaret??
* cigaret???
* miranda, als dit een cigaret is, dan heb ik denk ik de sleutel opgerookt.
///![]()
owowowowowow! geweldig!quote:op dinsdag 24 mei 2005 14:44 schreef streetracer het volgende:
[..]
nou vooruit dan:
peter komt dronken thuis en probeert de huisdeur te openen.
hij pakt een cigaret en probeert m in het sleutelgaatje te stoppen.
miranda schrikt van het gerommel en doet de deur open van binnen.
/// wat ben je in godsnaam aan het doen peter?
* ik probeer de deur van het slot te krijgen?
/// en dat probeert meneertje met een cigaret??
* cigaret???
* miranda, als dit een cigaret is, dan heb ik denk ik de sleutel opgerookt.
///![]()
zit je in de tosti-band?quote:
quote:op woensdag 25 mei 2005 13:15 schreef streetracer het volgende:
zoooo, tijd voor een mop!
peter ligt in het ziekenhuis... miranda komt op bezoek!
/// hej schat. wat me nou toch is overkomen...
* wat dan??
/// ik pakte de taxi hierheen, en toen we reden zag ik dat ik mijn beurs was vergeten. dus ik vroeg aan die taxichauffeur of hij even terug wou rijden, zodat ik mijn beurs op kon halen thuis. maar hij zei: "mevrouw maak u geen zorgen, we regelen het wel. we overleggen wel hoe u gaat betalen."
/// dus ik dacht, nou vooruit dan maar. opeens slaat hij een straatje in en stopt, draait zich om naar mij en zagt dat hij wil overleggen. hij zegt: "mevrouw, u mag kiezen: of u zingt een liedje voor me of u pijpt me. zo mag je de rit betalen".
* godver wat een viespeuk...
* en wat heb je gezongen dan??
/// lieve peter, ik kan toch niet zingen als ik weet dat jij in het ziekenhuis ligt.
speciaal voor jou!quote:op woensdag 25 mei 2005 13:19 schreef muus het volgende:
ooooooooooooh hij is weer heerlijk, streetracer.. :dd.
waar háál je ze toch vandaan joh!.
.
.
uhm mijn broertje van 2 jaar lacht hier al niet meer omquote:op woensdag 25 mei 2005 13:15 schreef streetracer het volgende:
zoooo, tijd voor een mop!
peter ligt in het ziekenhuis... miranda komt op bezoek!
/// hej schat. wat me nou toch is overkomen...
* wat dan??
/// ik pakte de taxi hierheen, en toen we reden zag ik dat ik mijn beurs was vergeten. dus ik vroeg aan die taxichauffeur of hij even terug wou rijden, zodat ik mijn beurs op kon halen thuis. maar hij zei: "mevrouw maak u geen zorgen, we regelen het wel. we overleggen wel hoe u gaat betalen."
/// dus ik dacht, nou vooruit dan maar. opeens slaat hij een straatje in en stopt, draait zich om naar mij en zagt dat hij wil overleggen. hij zegt: "mevrouw, u mag kiezen: of u zingt een liedje voor me of u pijpt me. zo mag je de rit betalen".
* godver wat een viespeuk...
* en wat heb je gezongen dan??
/// lieve peter, ik kan toch niet zingen als ik weet dat jij in het ziekenhuis ligt.
ben ik even een bofbips!quote:
awwwwwww, wat ont-zet-tend jammer nou.quote:op donderdag 26 mei 2005 11:31 schreef streetracer het volgende:
tijd voor een mop weer....
alleen heb ik het druk, dus die komt later.![]()
hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:op donderdag 26 mei 2005 13:35 schreef b.r.oekhoest het volgende:
ken je die mop van die mod die op zou tyfen?
die ging niet!
woehahoehahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |