ow yes. Daarom houd ik zo van kattenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
Katten zijn toch van die onbetrouwbare beesten met scherpe nagels die ze ineens zomaar gebruiken wanneer je ze alleen maar even aait?.
Juistquote:Op maandag 23 mei 2005 21:17 schreef Andyvie het volgende:
Die stand he? is dat elke dag? Want dan zou ik gisteren 17 keer hebben gepost?
onzin, katten zijn koelquote:Op maandag 23 mei 2005 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
Katten zijn toch van die onbetrouwbare beesten met scherpe nagels die ze ineens zomaar gebruiken wanneer je ze alleen maar even aait?.
Je moet ze ook niet half pletten als je ze aaitquote:Op maandag 23 mei 2005 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
Ik aai echt gruwelijk teder!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:22 schreef Vlarp het volgende:
Je moet ze ook niet half pletten als je ze aait
Ik ga morgen m'n fiets naar de fietsenmaker brengenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
van achter je pc zitten ook!!! dus ga maar een rondje joggen!![]()
Mager? Die tijden zijn voorbij Cas....quote:Op maandag 23 mei 2005 21:40 schreef Cazman het volgende:
[..]
Vlarp en z'n dieten. je bent al mager genoeg. Ga sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |