hoe slow?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:55 schreef Copycat het volgende:
That's the question...
Vooralsnog gaan we chatten!!!
Slow genoeg zodat ik morgen tijdens het werken niet een compleet topic mis lijkt me een aardig strevenquote:
Na het discussiëren over singles-topics ben ik dan ook mijn doelen wat realistischer gaan kiezenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:05 schreef Copycat het volgende:
En een streven dat niet bepaald onhaalbaar is.
samenvatting voor de kijkers thuisquote:Op maandag 23 mei 2005 22:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dus voor haar is het eigenlijk heel recent. Gewoon kijken hoe het loopt, meer kan je niet doen.
Alleen wel lullig van die achteraf opmerkingen.
Ok, eens kijken of ik het goed begrijp:quote:Op maandag 23 mei 2005 23:09 schreef coz het volgende:
btw , heb al één hele reactie uit het andere topic
[..]
samenvatting voor de kijkers thuis
meid met ex (4jaar) sinds januari .. die ik al een kleine 10 jaar eigenlijk best leuk vind maar zij woonde altijd te ver, of ik had zelf een vriendin of zij had een vriend enzenz.
ze is stiekem wel verre familie (nicht van zwager ,reeds zonder familienaam) en op die manier hoorde ik viaviaviavia dat zij
- geen goed meisje zou zijn (:dit soort opmerkingen zijn echt raadsels voor mij)
- ik moest oppassen want ze zou janenalleman inpalmen sinds het uit is
ik vroeg mezelf dus sterk af of men t laatste kon merken als ik met haar in bed lag, iig als het andersom zou zijn (net uit, verwerksex willen) en ik had een gewillige meid in me bed dan .. .en daar ik dit niet merkte
nouja conclusie die ik zelf ook al had gemaakt... gewoon afwachten en chillen
toch blijf ik de paranoide modus ook nog een beetje houden
onze familieboom zit al raar zat in elkaar
Gewoon er voor gaan... Niet zo slap doen... Beter wat risico's nemen met vele diepte- en hoogtepunten, dan alles op veilig te hebben gespeeldquote:Op maandag 23 mei 2005 23:09 schreef coz het volgende:
btw , heb al één hele reactie uit het andere topic
[..]
samenvatting voor de kijkers thuis
meid met ex (4jaar) sinds januari .. die ik al een kleine 10 jaar eigenlijk best leuk vind maar zij woonde altijd te ver, of ik had zelf een vriendin of zij had een vriend enzenz.
ze is stiekem wel verre familie (nicht van zwager ,reeds zonder familienaam) en op die manier hoorde ik viaviaviavia dat zij
- geen goed meisje zou zijn (:dit soort opmerkingen zijn echt raadsels voor mij)
- ik moest oppassen want ze zou janenalleman inpalmen sinds het uit is
ik vroeg mezelf dus sterk af of men t laatste kon merken als ik met haar in bed lag, iig als het andersom zou zijn (net uit, verwerksex willen) en ik had een gewillige meid in me bed dan .. .en daar ik dit niet merkte
nouja conclusie die ik zelf ook al had gemaakt... gewoon afwachten en chillen
toch blijf ik de paranoide modus ook nog een beetje houden
onze familieboom zit al raar zat in elkaar
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok, eens kijken of ik het goed begrijp:
pcies...quote:- Je kent al 10 jaar# een meid die sinds januari een ex heeft waar ze vier jaar mee had
- Ze is het nichtje van je zwager, dus van de man van je zus, geen bloedverwant dus maar hele verre aangetrouwde familie .....
Maar als je haar leuk vindt, en zij vindt jou leuk, wat maakt het dan uit wat anderen er van denken?
Werken hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:09 schreef _Kimmie_ het volgende:
goedemorgen, iedereen is wel lekker vroeg wakker
had dorst dus dan moet je wel je bed uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:09 schreef _Kimmie_ het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:09 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ga gewoonquote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:29 schreef Myriam7 het volgende:
Goedemorgen iedereen !!..Ik hoop dat iedereen zo happy is als mij![]()
Is hier iemand van de dames trouwens al eens naar een Libelle-dag geweest?
Is dat wat? of is dat alleen maar voor saaie mutsen? Mijn zus wil gaan, en ik weet eigenlijk niet zo goed..
Inderdaad. Veel succes examenkanidaten!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Wolkje het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ga vandaag een satijnen dekbedovertrek kopen![]()
nu eerst eens wat eten.
En een beetje duimen voor de examenkandidaten![]()
![]()
![]()
hm... Helaas deel ik je gevoel niet:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:55 schreef Ynske het volgende:
Moet t ff kwijt, maar ik heb geweldig genoten gister![]()
![]()
![]()
![]()
zit dus nu op t werk met:
* veel te weinig geslapen te hebben
* veel te veel gedronken te hebben
* bril op omdat ik mijn lenzen vergeten was uit te doen
* vlinders in mijn buik
* en een heel goed gevoel over gister!!!
je moet alleen niet met een satijnen pyama in een bed duiken waar er satijnen lakens enzo liggen want dat glij je zo je bed weer uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Slaapt een satijnen dekbedovertrek dan lekkerder dan een katoenen (of hoe dat ook heet)?
Veel plezier dan vanavond.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:37 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
hm... Helaas deel ik je gevoel niet:
* te weinig geslapen
* niet genoeg gedronken
* bril vergeten (what else is new)
* Geen vlinders (wat een rare kerel is het ook. geen hoogte van te krijgen)
* een neutraal gevoel over gister
vanavond ga ik uit eten met een lekkere ex van mijdat wordt vast beter
Ahh, dat is leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ik ga vandaag een fietsje kopen bij de Intertoys. Zoeen die je zelf kan aanduwen mbv een stang.
Examens zijn zo overtrokken. Die haal je toch met gemak johquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Wolkje het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ga vandaag een satijnen dekbedovertrek kopen![]()
nu eerst eens wat eten.
En een beetje duimen voor de examenkandidaten![]()
![]()
![]()
Euh jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:19 schreef melismay het volgende:
Ha fietsje voor kinderen... altijd een zeer interessant onderwerp
Dat heb je met mensen die kinderen hebben, ze praten nergens anders meer overquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:19 schreef melismay het volgende:
Ha fietsje voor kinderen... altijd een zeer interessant onderwerp
Schattig is dat he?! Vaak zijn kinderen blij met zulke kleine dingetjes... Ik gaf mijn achternichtje laatst zo'n supergoedkoop dokterssetje. Nou ik moest de hele avond ziek zijn en beter en andersomquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb je met mensen die kinderen hebben, ze praten nergens anders meer over![]()
+10 (opluchting)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:06 schreef melismay het volgende:
Hahahaha, Ach ik vind kinderen best leuk..... Bij een ander
Ruisquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:06 schreef melismay het volgende:
Hahahaha, Ach ik vind kinderen best leuk..... Bij een ander
nogal!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Ruis
Raak ik nu nog meer in de gratie?
Ach, ons kennende is dat over een maandje toch weer voorbijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:18 schreef Ruis het volgende:
maar nu heb ik dus alweer een R&P topic in mn AT
Dan moet je ook niet op mij willen reageren Beebiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:18 schreef Ruis het volgende:
Allemaal door diequote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:18 schreef Ruis het volgende:
ik heb helaas geen twee weken de tijd om dat uit te leggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:38 schreef Panthera1984 het volgende:
Wat is er verkeerd met R&P?
Ik zag je anders ook al in hvjjn hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:07 schreef Tranceptor het volgende:
* Tranceptor zag kans om hier ondanks zijn zelfopgelegde postverbod in R&P dit toch te posten
Jezus redt mensen, verspreid het woord! Jezus redt...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:14 schreef Copycat het volgende:
En wat een toevoeging het is.
Kon je het toch niet tegenhouden? Was het sterker dan jezelf?
Maar Jezus redt ons van den kwade geesten, hij sprak tot mij in mijn droom. Stelletje heidenen, op de brandstapel met jullie infidelsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:18 schreef Copycat het volgende:
Oh God!!! Is het al zo ver met je gekomen???
Je bent meer dan welkom, hoor... als je Jezus maar in de gang laat staan.
Jezus zou nooit een rode bus gebruiken, dat is Pieter Post manquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:26 schreef Pheno het volgende:
Het is een rode bus, gij heiden!
De CD bus zou nuttiger zijn geweest...
Wat ik me nou al jaren afvraag is hoe die poes van hem nou heet?! Weet iemand dat?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:30 schreef Pheno het volgende:
Tss, die Pieter wordt ook steeds brutaler. Zeker werkeloos geworden door de opkomst van email
Nee we vragen niet hoe jij je poes noemt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:33 schreef Panthera1984 het volgende:
miauw
Jij kan ook niet tegen een geintjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:37 schreef Panthera1984 het volgende:
![]()
vriendelijk weer
ga maar weer weg uit R&P![]()
Ik ben ook een klant van alle andere subforaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:45 schreef DarkElf het volgende:
je bent een klant van renpee, daar heb ik niets mee te maken.
Ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:46 schreef DarkElf het volgende:
eerst met veel drama afscheid nemen, en dan weer terug kruipen.
gatver, zo'n hekel aan zulke mensen
Gelukkig aan jou ook absoluut niet, Miss High and Mightyquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:46 schreef Copycat het volgende:
Yeah right...
Zelfkennis is niet bepaald aan jou besteed, wel?![]()
Geen dank, iedere vorm van aandacht moet al bijzonder zijn als MODquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:48 schreef DarkElf het volgende:
" Ik hou ook van jou'"
nou geweldig hoor, you light up my life
Wil jouw poes niet meedoen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:50 schreef Panthera1984 het volgende:
wedstrijdje 'wie kat wie' het best af?
* Panthera1984 gaat er voor zitten![]()
jammer genoeg wel, ja..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben ook een klant van alle andere subfora
Ach nog een smurfje met een leuk kleurtje, komt de hele kleuterklas het proberen tegen één iemand? Leuk hoor zo'n verkleedpartijtjequote:
Nee het is natuurlijk toevallig dat er een samenscholing is van smurfjes hier van andere subfora.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:53 schreef DarkElf het volgende:
ach jee, denk je dat we speciaal voor jou hier zijn? Zoals Cc al zei: zelfkennis is je vreemd he?
da's één ding wat ik wel jammer vind van m'n kleurtje, ik heb moeten beloven niet meer voluit te gaan flamen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach nog een smurfje met een leuk kleurtje, komt de hele kleuterklas het proberen tegen één iemand? Leuk hoor zo'n verkleedpartijtje![]()
![]()
ach we kijken wel ff de andere kant opquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
da's één ding wat ik wel jammer vind van m'n kleurtje, ik heb moeten beloven niet meer voluit te gaan flamen.
Ik heb nog wel een handjevol klonen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach we kijken wel ff de andere kant op
Ik was daar toch niet de moeite van waard?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
da's één ding wat ik wel jammer vind van m'n kleurtje, ik heb moeten beloven niet meer voluit te gaan flamen.[afbeelding]
Plaatje doettet nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
da's één ding wat ik wel jammer vind van m'n kleurtje, ik heb moeten beloven niet meer voluit te gaan flamen.[afbeelding]
lekker! Koop het eigenlijk alleen als het in de aanbieding is, aangezien ik ook gewoon nog sinaasappels en appels heb om te etenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:06 schreef Tranceptor het volgende:
Ok laat ik zelf maar een slowchat iets bedenken:
Wat drinken we nu?
*Fruitontbijt
Sja meestal is het kutweer als ik vrij benquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:19 schreef Pheno het volgende:
Laat het maar mooi kloteweer blijven. Alleen als ik vrij ben mag het mooi zijn
* Tranceptor zingt Jamie Cullum's versie van Radioheads High & Dry voluitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig is het ook kloteweer terwijl ik aan het werk ben.
En zit ik high en mighty dry.
of iig om t beter te verwoorden, het begint tot me door te dringenquote:
Das fijn voor je! "enjoy the feeling"quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
of iig om t beter te verwoorden, het begint tot me door te dringen
Lekker zon heeft tijdens het werkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig is het ook kloteweer terwijl ik aan het werk ben.
En dat kan ook heel sterk zijn... en verdomde lastig om je daartegen te wapenen..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:22 schreef Panthera1984 het volgende:
Misschien is het wel alleen fisieke aantrekkingskracht.
De bron is dat je niet probeert uit te gaan van angst gevoelens (negatief) maar van liefde gevoelens (positief). Je gunt je partner dat lieve, als hij/zij daar behoefte aan heeft. Zolang alles open blijft, en over alle gevoelens open kan blijven worden gepraat.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:33 schreef Ynske het volgende:
een open relatie, vind je dat niet moeilijk om daarmee om te gaan???
hoe gaat die relatie eigenlijk bij jullie in zn werk? (als je liever niet wilt antwoorden snap ik ook, maar was gewoon benieuwd.
tis zo lekker weer eens echte aandacht van een man te krijgen
dan heb je andere subfora nog niet gezien.. 1 SCtopic per dag is zat, sommige fora zitten aan de 3-4 per dagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:47 schreef DarkElf het volgende:
pff kan het bijna niet bijhouden, zoveel posts hier geplaatst worden
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:51 schreef Copycat het volgende:
Ja, je hebt zeker een deeltje of tig gemist...
Makkelijker kan ik het niet voor je maken, wel leugenachtigerquote:
Ik las al aandachtig meequote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:06 schreef Copycat het volgende:
Nozem werpt in de chitchat een thema op wat jou wel zal interesseren, Tranceptor...
everwood, wat daarna komt is ook errug leuk hoor!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:10 schreef Wolkje het volgende:
Zometeen desperate housewifes kijken![]()
Het enige programma dat ik kijk op tv.
Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:24 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
everwood, wat daarna komt is ook errug leuk hoor!!!
ja ik zou eigenlijk ook wat dingen moeten uittypen, maar dat doe ik vant weekend wel hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:26 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien.
En ik moet ook nog leren vanavond, dus ik ga vanavond ook niet kijken![]()
Nah, ik heb dat eens een stukje gekeken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:29 schreef Copycat het volgende:
zo DH kijken
Ik vind je toch nog steeds leuk, hoor...quote:
whehehe ik kijk eigenlijk qua series ook alleen maar CSI.. met een kussen op de bank.. en ja ik ben een man en ja dat kussen vervangt mijn liefje zow..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:34 schreef DaMart het volgende:
Ik kijk op tv in principe alleen GTST, CSI, CSI:Miami en CSI:New York. Andere series kijk ik op mijn computer, anders loop ik weer zo achter op Amerika...
afgelopenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:16 schreef Copycat het volgende:
Oh het begint weer.....
Ik zit op mijn bed of naar mijn 15" tv te kijken, of naar mijn 17"monitor die er naast staat... de bank is meestal bezet door mijn ouders.... ik moet alleen nog even wat bedenken voor als de huizenmarkt een keer instort, en de prijzen betaalbaar worden, zodat ik het huis uit kan en vanaf de bank wil gaan kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehehe ik kijk eigenlijk qua series ook alleen maar CSI.. met een kussen op de bank.. en ja ik ben een man en ja dat kussen vervangt mijn liefje zow..![]()
.. en dat je dan echt geen idee hebt waar ze het in godsnaam over hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kijk eigenlijk zo goed als geen tv, nou ja, voetbal... Ik verbaas me er ook altijd over dat er mensen zijn die het uren kunnen hebben over wat er op tv is geweest.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:27 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik kijk ook maar een uur per week tv ofzo.
Laat ik nou de afwas niet gedaan hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:24 schreef Wolkje het volgende:
[..]
afgelopen![]()
nu moet ik nog afwassen ook, nog meer![]()
* Sc0rPi0n neemt nog een slok koffie zodat zijn ogen wat open gaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:54 schreef Copycat het volgende:
![]()
Morgen... Je zit dus wél alleen op je kamer, bedoel je... of zijn je collega's zo doods dat ze niet opvallen?
Ik zit altijd alleen... lekker luxe kamer voor mezelf alleen.
Ja, want dit zou betekenen dat je veel gesprekstof hebt en dat is niet waarvoor vrouwen hier op aarde zijn neergezetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:51 schreef Wolkje het volgende:
[..]
..want dat vind je raar, een vrouw die maar een uur per week tv kijkt?![]()
Precies hetzelfde hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mogguh
Vanwege cursussen van de collega's zit ik alleen in de kamer.
Lekker rustig.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef JoeyT het volgende:
Ja, want dit zou betekenen dat je veel gesprekstof hebt en dat is niet waarvoor vrouwen hier op aarde zijn neergezet![]()
Joey's vrouwen kunnen niet teveel praten omdat ze hun mond al vol hebben met hem...quote:
Jullie hebben de R&P users gewoon te streng goed opgevoedquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:35 schreef Copycat het volgende:
Hai... door alle drukte zie ik je bijna over 't hoofd.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:35 schreef Copycat het volgende:
Hai... door alle drukte zie ik je bijna over 't hoofd.
Niemand durft meer slap te ouwehoeren... of misschien is het een tegenactiequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:57 schreef Pheno het volgende:
Jullie hebben de R&P users gewoon te streng goed opgevoed
Moet jij dat niet verzorgen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er weer, breng de champagne maar![]()
Voor jou is elke dag dan ook een reden tot een feestje, of in ieder geval een flesquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:19 schreef DarkElf het volgende:
net maandag de laatste fles soldaat gemaakt
ik ook niet, allebei, ik hou er totaal niet van.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Wijn enzo
Nou ga ik ook niet roepen "Bier| , want dat drink ik ook bijna niet.
soms lijkt het erop jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor jou is elke dag dan ook een reden tot een feestje, of in ieder geval een fles.
Dat is jouw perceptie, lieverd.quote:
nooi op de fles gekeken eigenlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:23 schreef Copycat het volgende:
Klopt het trouwens dat champagne een redelijk korte tht datum heeft?
Ik zit op mijn werk, kan even niet langs de AH al is het ongeveer 500 m hiervandaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet jij dat niet verzorgen?
Hoewel, ik heb nog twee flessen die al geruime tijd wachten op een goede gelegenheid...
Het leuke zijn van die apparaten waar koffie en thee uit dezelfde opening krijt, dan heb je of kee of toffie...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:33 schreef Copycat het volgende:
Ons koffie-apparaat is negen van de tien keer stuk... en die ene keer dat dat kloteding het wél doet, komt er bocht uit.
Dan maar thee... en nu lunchen: woensdag: broodjesdag.
Liquid lunchpauze is okay!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, kan even niet langs de AH al is het ongeveer 500 m hiervandaan.![]()
Ik maak dan ook altijd thee mbv een waterkoker. Theewater moet wel gekookt zijn... en in een voorverwarmd theeglas worden gegoten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
Het leuke zijn van die apparaten waar koffie en thee uit dezelfde opening krijt, dan heb je of kee of toffie...
![]()
Ik ken het, wat is favo smaak? Ik deed een tijd niet anders dan theemutsen en aangezien ik nogal van het suiker ben kwam ik in die periode zo'n 7 kilo aan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik maak dan ook altijd thee mbv een waterkoker. Theewater moet wel gekookt zijn... en in een voorverwarmd theeglas worden gegoten.
Oh jee... ik ben een theesnob.
hoeveel deed erin dan? drie eetlepels per glas?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken het, wat is favo smaak? Ik deed een tijd niet anders dan theemutsen en aangezien ik nogal van het suiker ben kwam ik in die periode zo'n 7 kilo aan.![]()
Suikerwater met een kleurtjequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoeveel deed erin dan? drie eetlepels per glas?
Muntthee met verse blaadjes munt, pijnboompitten en twee (mini)klontjes suikerquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:38 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ken het, wat is favo smaak?
die zieltjes wisten allang dat ik rook en drinkquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:42 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Roken, wijn ...
Pas je op voor de tere Fok-kinderzieltjes.
Als moderator moet je het goede voorbeeld geven hè. Dat staat in je functieomschrijving.
By the way, zit nog steeds op kantoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:46 schreef DarkElf het volgende:
groot gelijk, aan de weg, tis lekker weer jij bermtoerist
omdat jij toch stiekem wijn aan het drinken bent ipv thee, want dat heb ik nooit getypd.quote:
Voorverwamd theeglas? wat is er fout aan een koude theeglas uit de kast?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik maak dan ook altijd thee mbv een waterkoker. Theewater moet wel gekookt zijn... en in een voorverwarmd theeglas worden gegoten.
Oh jee... ik ben een theesnob.
ik bedoelde "ik zit ook aan de thee' By the way ( bij de weg)quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef DarkElf het volgende:
zit ook aan de thee bij de weg
staat er echt
ik ga brood maken
espresso drinkt ook beter uit een voorgewarm kopje dus zo vreemd is het nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Voorverwamd theeglas? wat is er fout aan een koude theeglas uit de kast?
dat weet ik niet, aangezien ik geen espressodrinker benquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
espresso drinkt ook beter uit een voorgewarm kopje dus zo vreemd is het niet
Alles...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:51 schreef Sjowhan het volgende:
Voorverwamd theeglas? wat is er fout aan een koude theeglas uit de kast?
Hint: 4 juniquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:18 schreef Copycat het volgende:
Hoewel, ik heb nog twee flessen die al geruime tijd wachten op een goede gelegenheid...
Hint: 5 juniquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:56 schreef Copycat het volgende:
Ciabatta tonijn eiersalade met tomaat, ciabatta filet americain geitenkaas, een peer en een banaan en een glas Strawberry Hill on the side.
Goede plannen!!!quote:
Oh ja!!! Lapzwansen thee, daar kon ik net niet opkomen.quote:
Volgens mij heeft een moderator hier al een wijntje opquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Copycat het volgende:
Krijg jij een andere haarkleur van wijn drinken, JoeyT? Of was je altijd al rossig van nature?![]()
Ja das indeed topquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:21 schreef JoeyT het volgende:
Wijn!!!!!!!!!!!!!!!!
Net zo goed... Heerlijk wijntje drinken in het park, of samen met je vriendinnetje beetje rossig worden... Leukste tijden mee beleefd... Ik hou t meest van een zoete witte wijn...
Alles op zijn tijd. Rode wijn ben ik geen fan van en vice versa: Krijg na twee glaasjes nare donkere aanslag op mijn tanden en tong. Kan het nog zo'n kwaliteitswijn zijn.quote:
Mijn moeder krijgt allemaal rode vlekken in haar gezicht van wijn en champagne, best grappigquote:
rode wijn drink ik heel af en toe in de winter, maar dan echt bij eten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd. Rode wijn ben ik geen fan van en vice versa: Krijg na twee glaasjes nare donkere aanslag op mijn tanden en tong. Kan het nog zo'n kwaliteitswijn zijn.
Rosé is inderdaad erg lekker, een koude Chardonnay ook.
Maar het liefst ga ik toch voor een ijs- en ijskoude Zubrowka of Stoli.
Meestal van 13:30 tot 14:00, maar als het iets langer is, geeft het niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:57 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang heb jij pauze, Scorp?
En staan die luiers nu gezellig op je bureau?
Ook niet bij de weg?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ze staan niet in de weg.
Is Trancie mod ofzo??quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:11 schreef Copycat het volgende:
Zullen we het dan maar weer over neuken hebben?
Altijd weer Scorp hè, die het onderwerp daarheen dirigeert...
En trouwens: in + slowchatten we toch nooit?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:13 schreef Copycat het volgende:
Vrijdag terrasdate met die dame van afgelopen vrijdag?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En trouwens: in + slowchatten we toch nooit?![]()
Troost u, ik moet examens opstellenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:20 schreef nixxx het volgende:
[..]lekken!!!!!
Ik wil ook terras opmaar ik moet verslag maken... ach en wee.... (al het derde topic waar ik in spam dat ik geen verslag wil schrijven
)
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:13 schreef Copycat het volgende:
Vrijdag terrasdate met die dame van afgelopen vrijdag?
Ik moet zaterdag en zondag voetbaltoernooi spelen. Dat betekent veel hangen, biertjes drinken en heel soms even een stukje voetballen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:24 schreef DarkElf het volgende:
zaterdag lekker bij vriendinnetje op hun terras aan het water hangen, roseetje erbij
en de heren moeten nuttige dingen doen dan, ahhh zielig
Neej rossig... Ben amsterdammer weet je nog... Verschil tussen kennen en kunnen kannen we nietquote:
quote:
Ik hoop toch altijd op een andere beloning na een kookpartijtjequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:26 schreef Ynske het volgende:
ikke vandaag ook daten
hij gaat voor me koken vanavond... en daarna gaan we terrasje pikken
afstudeerverslag.. deadlines enzo... en ik ben eigenlijk al een paar jaar te laatquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:22 schreef Copycat het volgende:
In mijn studententijd heb ik menig 'zelfdoe'module laten schieten omdat het terrasje veel te aanlokkelijk was. Waardoor ik een half jaar later afstudeerde.
Niet dat ik je op slechte ideeën wil brengen.
Dan geeft het toch niets als je nu nog een dagje extra van de zon genietquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
afstudeerverslag.. deadlines enzo... en ik ben eigenlijk al een paar jaar te laat
No problem! [subquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
Maar als ik champagne drink, krijg ik ook altijd zin in andere middelen.
Oeh! Ik ben benieuwd!quote:Ik heb trouwens vannacht over jou gedroomd... je deed mee met een combi van Peking Express/Big Brother/Temptation Island...
Ik zit aan een opgeleukte diepvriespizza.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:15 schreef Copycat het volgende:
Maar nu ga ik eerst eens wat te eten maken.
Echt!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:22 schreef Copycat het volgende:
Mijn sateh ajam wordt nu warm au bain marie.
En dan zo bami roerbakken, met heul veul sambal!
Kut trouwens... ik kon vanmiddag op mijn werk niet meer op FOK!... En nu ben ik bang dat ze FOK! geblocked hebben... en dat ik de lul ben.
oh wauw!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef Copycat het volgende:
Woeiii!
Ben net gebeld uit Italië! Ze willen me laten overvliegen om het een en ander te bespreken. Ik heb ze een heel mooi offer gedaan en daar hebben ze wel oren naar... Morgen of vrijdag weet ik hoe of wat.
![]()
Er stond geen komma en als hij er wel zou staan dan stond hij na het vierde cijferquote:
Ik voelde me al ongemakkelijk tussen al dat blauwquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:13 schreef Copycat het volgende:
Suggestie voor de volgende sc: "Nu ook voor niet- mods!!!"![]()
Jawel: Pimp tha money!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Maar goed pimpen met je teruggave is not done
Geven we een keer het 'goede' voorbeeld, krijgt het amper navolgingquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:16 schreef DaMart het volgende:
Ik voelde me al ongemakkelijk tussen al dat blauw
Cool!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef Copycat het volgende:
Woeiii!
Ben net gebeld uit Italië! Ze willen me laten overvliegen om het een en ander te bespreken. Ik heb ze een heel mooi offer gedaan en daar hebben ze wel oren naar... Morgen of vrijdag weet ik hoe of wat.
![]()
Mijn baas vindt het ook niet echt leuk als ik overdag fanatiek ga zitten Fok!kenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geven we een keer het 'goede' voorbeeld, krijgt het amper navolging.
Is nog niet zeker, maar de kans is groot. Als ik donderdag naar Italië vlieg, vrijdag besprekingen heb, dan blijf ik lekker tot (en met) zondag. Shoppen met 40% korting, Italiaanse pizza's, feestje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |