No problem! [subquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
Maar als ik champagne drink, krijg ik ook altijd zin in andere middelen.
Oeh! Ik ben benieuwd!quote:Ik heb trouwens vannacht over jou gedroomd... je deed mee met een combi van Peking Express/Big Brother/Temptation Island...
Ik zit aan een opgeleukte diepvriespizza.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:15 schreef Copycat het volgende:
Maar nu ga ik eerst eens wat te eten maken.
Echt!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:22 schreef Copycat het volgende:
Mijn sateh ajam wordt nu warm au bain marie.
En dan zo bami roerbakken, met heul veul sambal!
Kut trouwens... ik kon vanmiddag op mijn werk niet meer op FOK!... En nu ben ik bang dat ze FOK! geblocked hebben... en dat ik de lul ben.
oh wauw!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef Copycat het volgende:
Woeiii!
Ben net gebeld uit Italië! Ze willen me laten overvliegen om het een en ander te bespreken. Ik heb ze een heel mooi offer gedaan en daar hebben ze wel oren naar... Morgen of vrijdag weet ik hoe of wat.
![]()
Er stond geen komma en als hij er wel zou staan dan stond hij na het vierde cijferquote:
Ik voelde me al ongemakkelijk tussen al dat blauwquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:13 schreef Copycat het volgende:
Suggestie voor de volgende sc: "Nu ook voor niet- mods!!!"![]()
Jawel: Pimp tha money!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Maar goed pimpen met je teruggave is not done
Geven we een keer het 'goede' voorbeeld, krijgt het amper navolgingquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:16 schreef DaMart het volgende:
Ik voelde me al ongemakkelijk tussen al dat blauw
Cool!quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:41 schreef Copycat het volgende:
Woeiii!
Ben net gebeld uit Italië! Ze willen me laten overvliegen om het een en ander te bespreken. Ik heb ze een heel mooi offer gedaan en daar hebben ze wel oren naar... Morgen of vrijdag weet ik hoe of wat.
![]()
Mijn baas vindt het ook niet echt leuk als ik overdag fanatiek ga zitten Fok!kenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geven we een keer het 'goede' voorbeeld, krijgt het amper navolging.
Is nog niet zeker, maar de kans is groot. Als ik donderdag naar Italië vlieg, vrijdag besprekingen heb, dan blijf ik lekker tot (en met) zondag. Shoppen met 40% korting, Italiaanse pizza's, feestje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |