De bron is dat je niet probeert uit te gaan van angst gevoelens (negatief) maar van liefde gevoelens (positief). Je gunt je partner dat lieve, als hij/zij daar behoefte aan heeft. Zolang alles open blijft, en over alle gevoelens open kan blijven worden gepraat.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:33 schreef Ynske het volgende:
een open relatie, vind je dat niet moeilijk om daarmee om te gaan???
hoe gaat die relatie eigenlijk bij jullie in zn werk? (als je liever niet wilt antwoorden snap ik ook, maar was gewoon benieuwd.
tis zo lekker weer eens echte aandacht van een man te krijgen
dan heb je andere subfora nog niet gezien.. 1 SCtopic per dag is zat, sommige fora zitten aan de 3-4 per dagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:47 schreef DarkElf het volgende:
pff kan het bijna niet bijhouden, zoveel posts hier geplaatst worden
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:51 schreef Copycat het volgende:
Ja, je hebt zeker een deeltje of tig gemist...
Makkelijker kan ik het niet voor je maken, wel leugenachtigerquote:
Ik las al aandachtig meequote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:06 schreef Copycat het volgende:
Nozem werpt in de chitchat een thema op wat jou wel zal interesseren, Tranceptor...
everwood, wat daarna komt is ook errug leuk hoor!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:10 schreef Wolkje het volgende:
Zometeen desperate housewifes kijken![]()
Het enige programma dat ik kijk op tv.
Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:24 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
everwood, wat daarna komt is ook errug leuk hoor!!!
ja ik zou eigenlijk ook wat dingen moeten uittypen, maar dat doe ik vant weekend wel hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:26 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien.
En ik moet ook nog leren vanavond, dus ik ga vanavond ook niet kijken![]()
Nah, ik heb dat eens een stukje gekeken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:29 schreef Copycat het volgende:
zo DH kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |