fijnquote:Op maandag 23 mei 2005 13:48 schreef Ballicious het volgende:
Ach gut, Woldo de poldo is ook weer terug.
Ik zei ook waarschijnlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 13:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goh jitz ik dacht dat je weggingblijkbaar toch besloten te blijven ?
Snel!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zei ook waarschijnlijk![]()
De situatie is aan het verbeteren, dus ik blijf nog even
We hebben ze al de grond ingestampt... Alleen hebben ze het niet zo doorquote:Hehe, nog steeds loopt mister jampotglas te zeuren over taal fouten.. Je zou haast zeggen dat hij niks anders kan
In de sjon? samen met anita?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:49 schreef Woldo het volgende:
Jah, heb ff lekker op et terras in de sjon gezeten, nog net geen biertje derbij maar dat komt fnaaf wel weer
Hehe had ik alweer gelijkquote:Op maandag 23 mei 2005 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zei ook waarschijnlijk![]()
De situatie is aan het verbeteren, dus ik blijf nog even
Gelukkig hebben jullie het zelf wel door.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:49 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
We hebben ze al de grond ingestampt... Alleen hebben ze het niet zo door
Ze hebben wel meer dingen niet doorquote:Op maandag 23 mei 2005 13:49 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
We hebben ze al de grond ingestampt... Alleen hebben ze het niet zo door
De sjonniesquote:Op maandag 23 mei 2005 13:49 schreef Woldo het volgende:
Jah, heb ff lekker op et terras in de sjon gezeten, nog net geen biertje derbij maar dat komt fnaaf wel weer
citaquote:Op maandag 23 mei 2005 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Samen op de citta (of hoe heet zo'n ding?)
Menno ?? bedoel je niet steve urkelquote:Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef Woldo het volgende:
Hehe ik moet de heletijd aan Menno denken als ik die foto zie van die Bal.. Yeh!
Wat zielig voor Menno.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef Woldo het volgende:
Hehe ik moet de heletijd aan Menno denken als ik die foto zie van die Bal.. Yeh!
Een brommer voor paupers.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Samen op de citta (of hoe heet zo'n ding?)
Linkjequote:Op maandag 23 mei 2005 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik heb uitgeslapen vanmorgen (lees verslapen)![]()
Dus Bal lijkt op Steve Urkel? Heb je wel gelijk inquote:Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Menno ?? bedoel je niet steve urkel![]()
Heb je je banaan uitgeslapen?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik heb uitgeslapen vanmorgen (lees verslapen)![]()
Goedemorgen, lekker geslapen jongenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:53 schreef Woldo het volgende:
[..]
Dus Bal lijkt op Steve Urkel? Heb je wel gelijk in![]()
Die link hadden we al een keer eerder gelegdquote:Op maandag 23 mei 2005 13:53 schreef Woldo het volgende:
[..]
Die grap hebben we nog nooooit gehoordquote:Op maandag 23 mei 2005 13:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker geslapen jongen
Tsssss dat is zoooo vorige weekquote:Op maandag 23 mei 2005 13:53 schreef Woldo het volgende:
[..]
Kan ik toch niet ruike sletquote:Op maandag 23 mei 2005 13:54 schreef Blinker het volgende:
[..]
Die link hadden we al een keer eerder gelegd
Bij jouw weten inderdaad vorige week, bij mijn weten al zeker 50topics oudquote:
Laat maar ben nog niet helemaal wakkerquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:55 schreef Woldo het volgende:
[..]
Kan ik toch niet ruike sletEn ik ben te lui om terug te lezen dus
![]()
Hoe lijkt het je, als we een petitie zouden tekenen met z´n allen, om een ban aan te vragen voor jou?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:55 schreef Woldo het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ik weet wel een leuk liedje: "All I hear is Radio abu graib"quote:Op maandag 23 mei 2005 13:54 schreef Ballicious het volgende:
@ Woldo, maak ons nog eens blij met een grap. Of zing even een liedje voor ons.
alleen 't bananentopic was leuk over de banaan van jitzquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Houniet het volgende:
oviedeee verzin eens iets anders als die banaan.. dat was 107 topics geleden leuk
Vorige week was wel DE foto spam week ervan hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
Bij jouw weten inderdaad vorige week, bij mijn weten al zeker 50topics oud
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laat maar ben nog niet helemaal wakker
Ik dacht dat je met (lees verslapen) een topic bedoelde
Er is maar 1 sletje hierquote:Op maandag 23 mei 2005 13:55 schreef Woldo het volgende:
[..]
![]()
nepstagiairquote:Op maandag 23 mei 2005 13:55 schreef Woldo het volgende:
[..]
![]()
wat grappigquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuk liedje: "Al I hear is Radio abu graib"
Want? Ik maak teveel tik fouten?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hoe lijkt het je, als we een petitie zouden tekenen met z´n allen, om een ban aan te vragen voor jou?
Ik tekenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hoe lijkt het je, als we een petitie zouden tekenen met z´n allen, om een ban aan te vragen voor jou?
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuk liedje: "All I hear is Radio abu graib"
Appels?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Houniet het volgende:
oviedeee verzin eens iets anders als die banaan.. dat was 107 topics geleden leuk
Ik stem voorquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ja, die was echt leukquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
alleen 't bananentopic was leuk over de banaan van jitz
ik snap hem niet eensquote:
Ik tekenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Die gevangenis in irak... gaat er een belletje rinkelen?quote:
Waarom mag ik hem nou weer niet beantwoordenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Inderdaad
Jij mag hem uiteraard niet beantwoorden![]()
En dat vind je een grap?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
Die gevangenis in irak... gaat er een belletje rinkelen?
Ga daar maar eens over filosoferenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom mag ik hem nou weer niet beantwoorden![]()
ik heb geen belletjequote:Op maandag 23 mei 2005 13:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
Die gevangenis in irak... gaat er een belletje rinkelen?
Ik ben niet zo filosofisch ingesteldquote:
Hoe ben je dan ingesteld?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben niet zo filosofisch ingesteld![]()
Gaat er dan wel een pannenkoek rinkelen ?quote:
quote:
Mediteren dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben niet zo filosofisch ingesteld![]()
jezus gaat niet over de grondwet voor de eu hoor...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:59 schreef Blinker het volgende:
Ik stem tegen!!!
ik ben het nietquote:Op maandag 23 mei 2005 14:01 schreef Geitje82 het volgende:
Man (22) uit Enschede vermist
is dat ook een stagiair van ons forum?
Ik stem voor, ff een nieuw IP adresje instellen en tada.. ben ik weerquote:Op maandag 23 mei 2005 13:59 schreef Blinker het volgende:
Ik stem tegen!!!
was het maar zoquote:Op maandag 23 mei 2005 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gaat er dan wel een pannenkoek rinkelen ?
Goeie smiddags!!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:01 schreef Mr-Z het volgende:
goedemiddag mensen.. en tijgerwillie hartelijk gefeliciteerd
Bewijst maar weer eens hoe gevaarlijk stage lopen is...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:01 schreef Geitje82 het volgende:
Man (22) uit Enschede vermist
is dat ook een stagiair van ons forum?
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens hoe gevaarlijk stage lopen is...
Dan blocken we toch op macadress?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:02 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik stem voor, ff een nieuw IP adresje instellen en tada.. ben ik weer![]()
Maar ik zal wel ff ophouden met die jampotglazen studie nerd te plagen![]()
Je bent laatquote:Op maandag 23 mei 2005 14:01 schreef Mr-Z het volgende:
iddquote:Op maandag 23 mei 2005 14:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens hoe gevaarlijk stage lopen is...
Je wint het inderdaad toch niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:02 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik stem voor, ff een nieuw IP adresje instellen en tada.. ben ik weer![]()
Maar ik zal wel ff ophouden met die jampotglazen studie nerd te plagen![]()
Koffie halen voor iedereenquote:
Jij was te lui om voor fisher naar hier te komen dus dan ookquote:
goed ideequote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:01 schreef Mr-Z het volgende:
Dan wordt de macadress van je router geblocked.....quote:
]quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Jij was te lui om voor fisher naar hier te komen dus dan ookcause the face aint listning
Tweakersquote:Op maandag 23 mei 2005 14:05 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal geleerd van je nerd vrienden?
kan er wel 1 gebruikenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
jaaaaa
wat wil iedereen drinken? melk suiker? Noemt U maar op
Er zijn meer computers in NL.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Jij was te lui om voor fisher naar hier te komen dus dan ookcause the face aint listning
Ik wil zwarte koffie (lekker discriminerend, ik weet het)quote:Op maandag 23 mei 2005 14:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
jaaaaa
wat wil iedereen drinken? melk suiker? Noemt U maar op
ik heb geen nerd vrienden.. ben er zelf een ... hoezo?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:05 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal geleerd van je nerd vrienden?
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil zwarte koffie (lekker discriminerend, ik weet het)
Doe mij maar hetzelfdequote:Op maandag 23 mei 2005 14:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil zwarte koffie (lekker discriminerend, ik weet het)
Dat is altijd nog beter dan achter een vrachtwagen eindigen, lekker stinkende kliko's slepen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:06 schreef Woldo het volgende:
[..]
]
Je hebt helemaal gelijk, tegen zoveel hersens in dat grote hoofd van je kan ik niet op![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan achter een vrachtwagen eindigen, lekker stinkende kliko's slepen.
Ik mag over 3 jaar weerquote:Op maandag 23 mei 2005 14:06 schreef Houniet het volgende:
de sanctiesopnieuw een half jaar stage lopen
TWEAKER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
och, die mensen moeten er ook zijnquote:Op maandag 23 mei 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan achter een vrachtwagen eindigen, lekker stinkende kliko's slepen.
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
TWEAKER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom eens, fisher heeft je nodig![]()
Tuigquote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
TWEAKER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom eens, fisher heeft je nodig![]()
Te snel kennen wij nietquote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jullie gaan te snel. heb net vergadering gehad
Het komt er op neer dat er hier een paar mensen zich gigantisch te kijk zetten.(banaanquote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Misschien vind die tweaker dat ook wel lekker jaquote:
haaa goddessquote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Wel lief dat je direct als voorbeeld dientquote:Op maandag 23 mei 2005 14:09 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat er hier een paar mensen zich gigantisch te kijk zetten.(banaan)
nou kom langs zou ik zeggenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien vind die tweaker dat ook wel lekker ja![]()
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Woldo het volgende:
Zow.. heb ff me foto aangepast.. misschien hoor ik er nu bij
Ik nietquote:
SInds wanneer heet ik banaan.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wel lief dat je direct als voorbeeld dient![]()
Jij mag beslist geen zeepjes rapenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Woldo het volgende:
Wanneer kom je tot de conclusie dat je nooit ergens bij zal horen?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Woldo het volgende:
Jouw status is al verneukt hier. Daar valt niks meer aan te doen. Jammer knul.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Woldo het volgende:
dat vind ik ook tofquote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wel lief dat je direct als voorbeeld dient![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Woldo het volgende:
nou nee, liever niet... blijf zover als mogelijk bij hem uit de buurtquote:
Nu kan ik jou en Ballicious niet meer uit elkaar houden.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Woldo het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Hoezo niet.. je moet afval toch scheidenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
Wanneer kom je tot de conclusie dat je nooit ergens bij zal horen?
Je raakt er maar niet over uitgepraat, stiekem ben je gewoon jaloersquote:Op maandag 23 mei 2005 14:09 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat er hier een paar mensen zich gigantisch te kijk zetten.(banaan)
Kan je niet een paar mooie actie foto's maken van hem?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou nee, liever niet... blijf zover als mogelijk bij hem uit de buurt
Heel scherpquote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hoezo niet.. je moet afval toch scheiden![]()
Er bestaat geen gelijke, dus waar wil hij bij horen?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hoezo niet.. je moet afval toch scheiden![]()
Wat jji wil. Maar die banaan is wel aardig verrot trouwens.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je raakt er maar niet over uitgepraat, stiekem ben je gewoon jaloers![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kan je niet een paar mooie actie foto's maken van hem?
Gewoon chemoboxquote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
Er bestaat geen gelijke, dus waar wil hij bij horen?
dag meidquote:Op maandag 23 mei 2005 14:13 schreef Oviedeee het volgende:
Maar dames jullie bekijken het maar ik ga tafeltennisen enzo. de mzzl.
Je zult voor altijd door het leven gaan als nepstagiairquote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef Mr-Z het volgende:
* Mr-Z heeft maar een bladje koffie gehaald voor iedereen![]()
voeg zelf de suiker en melk maar toe...
nogmaals sorry voor het te laat komen![]()
had ik je al verteld dat je ook best mag verdwalen en dit topic niet meer hoeft te vinden?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:13 schreef Oviedeee het volgende:
Nep koreaanse stagiairquote:Op maandag 23 mei 2005 14:13 schreef Oviedeee het volgende:
die ook al geen OP kan makenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je zult voor altijd door het leven gaan als nepstagiair
In ieder geval bij deze namens de gehele commisiequote:Op maandag 23 mei 2005 14:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
had ik je al verteld dat je ook best mag verdwalen en dit topic niet meer hoeft te vinden?
Is goed jongen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
In ieder geval bij deze namens de gehele commisie![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
had ik je al verteld dat je ook best mag verdwalen en dit topic niet meer hoeft te vinden?
Koffie halen blijkbaar ook niet want ik heb nog steeds nietsquote:
whehehequote:
ja hoor, is altijd heel gezellig daarquote:Op maandag 23 mei 2005 14:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je moet bijkomen van een leuke zware ochtend?
Het snapt het grapje niet...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:15 schreef Blinker het volgende:
[..]
Beetje rare humor hebben die spanjaarden.
zie je dat het leerzaam wasquote:Op maandag 23 mei 2005 14:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat het af en toe moeilijk is om je ogen open te houden. viel steeds bijna in slaap
Doe dat dan.. sjonge, jonge, jonge, jongequote:Op maandag 23 mei 2005 14:17 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat ik best wil verdwalen om dit kansloze topic kwijt te raken?
Doe dat eens danquote:Op maandag 23 mei 2005 14:17 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat ik best wil verdwalen om dit kansloze topic kwijt te raken?
Kijk dit is goed nieuwsquote:Op maandag 23 mei 2005 14:17 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Och och och wat ben jij een zielig meelopertje zeg.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
Doe dat dan.. sjonge, jonge, jonge, jonge
Ik snap em wel, maar het is gewoon zo stom dat ik er niet om kan lachen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Het snapt het grapje niet...
Sorry zal even voor je naar de bieb lopen en een grappen boekje uit kleuterdeel pakken...
Vind zo zielig om niets op jou niveau te doen...![]()
waar zit die tweaker als je 'm nodig hebtquote:Op maandag 23 mei 2005 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Koffie halen blijkbaar ook niet want ik heb nog steeds niets
quote:
Latente homo'squote:Op maandag 23 mei 2005 14:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
Doe dat dan.. sjonge, jonge, jonge, jonge
Zeg, hoe moeilijk is het?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:17 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Goh, hebben er hier wel meer mensen last van.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:18 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Och och och wat ben jij een zielig meelopertje zeg.
Hebben jullie rellen?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Het snapt het grapje niet...
Sorry zal even voor je naar de bieb lopen en een grappen boekje uit kleuterdeel pakken...
Vind zo zielig om niets op jou niveau te doen...![]()
Ga eens lekker in de speeltuin spelenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:18 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
ansichtkaartquote:Op maandag 23 mei 2005 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, hoe moeilijk is het?
Moeten we soms een kaart voor je maken?
Goed nieuws is geen nieuws.quote:
Kun je hem daarna ff hierheen sturen, kan ook wel een bakkie slootwater gebruikenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
waar zit die tweaker als je 'm nodig hebt
" lulhannes!!!! Koffie halen"
Je bent besmettelijk?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:18 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
komt goed, dan is hij hier weer terug als ik zin heb in koffiequote:Op maandag 23 mei 2005 14:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je hem daarna ff hierheen sturen, kan ook wel een bakkie slootwater gebruiken![]()
Nope ... dat is nou een golden classicquote:Op maandag 23 mei 2005 14:20 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dat was 108 topics geleden nog leuk.
Nu betwijfel ik het.
Lachen, gieren, brullenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nope ... dat is nou een golden classic![]()
Mja, was ergens wel te verwachtenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Petrovic vertrekt ook
www.feyenoord.nlquote:GULLIT EN PETROVIC VERTREKKEN BIJ FEYENOORD
Feyenoord en Ruud Gullit hebben besloten uit elkaar te gaan. Dat besluit is vanmiddag in goed gezamenlijk overleg genomen. Met Gullit vertrekt ook assistent trainer Zjelko Petrovic. Beiden hadden bij Feyenoord nog een verbintenis tot zomer 2006.
Feyenoord, Ruud Gullit en Zeljko Petrovic namen hun besluit op grond van de teleurstellende resultaten tijdens het afgelopen seizoen. Het gesprek met de Feyenoord-trainers werd gevoerd door Jorien van den Herik, de voorzitter van de Raad van Commissarissen en technisch directeur Mark Wotte.
‘Het is natuurlijk altijd vervelend als trainers afscheid nemen’, aldus Jorien van den Herik. ‘Maar het is allemaal niet gelopen zoals we dat hadden gehoopt. Er is onvoldoende vertrouwen in een succesvolle samenwerking voor het komende seizoen. Met die wetenschap leefden we al maanden en dan is het verstandig om aan het eind van het seizoen de balans op te maken en beslissingen te nemen, waarbij het belang van Feyenoord prevaleert.'
De directie van Feyenoord en de Raad van Commissarissen willen verder geen inhoudelijke mededelingen doen. Wel zullen Jorien van den Herik, Mark Wotte, Sjaak Troost en Jan Willem van Dop vanavond aanwezig zijn bij de reeds weken geleden geplande bijeenkomst van de klankbordgroep van de supporters.
wat meer? meer mensen die ontslag nemen?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:22 schreef Houniet het volgende:"later meer"[/url]]
jorienquote:Op maandag 23 mei 2005 14:24 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
wat meer? meer mensen die ontslag nemen?
nee je was in vergaderingquote:Op maandag 23 mei 2005 14:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kon je dan niet ff gedag zeggen?
het hele elftal vertrektquote:Op maandag 23 mei 2005 14:24 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
wat meer? meer mensen die ontslag nemen?
misschien dat 't dan iets word met feyenoordquote:
dat was pas om 1 uurquote:Op maandag 23 mei 2005 14:25 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nee je was in vergaderingmisschien volgende week weer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |