kan er wel 1 gebruikenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
jaaaaa
wat wil iedereen drinken? melk suiker? Noemt U maar op
Er zijn meer computers in NL.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Jij was te lui om voor fisher naar hier te komen dus dan ookcause the face aint listning
Ik wil zwarte koffie (lekker discriminerend, ik weet het)quote:Op maandag 23 mei 2005 14:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
jaaaaa
wat wil iedereen drinken? melk suiker? Noemt U maar op
ik heb geen nerd vrienden.. ben er zelf een ... hoezo?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:05 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal geleerd van je nerd vrienden?
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil zwarte koffie (lekker discriminerend, ik weet het)
Doe mij maar hetzelfdequote:Op maandag 23 mei 2005 14:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil zwarte koffie (lekker discriminerend, ik weet het)
Dat is altijd nog beter dan achter een vrachtwagen eindigen, lekker stinkende kliko's slepen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:06 schreef Woldo het volgende:
[..]
]
Je hebt helemaal gelijk, tegen zoveel hersens in dat grote hoofd van je kan ik niet op![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan achter een vrachtwagen eindigen, lekker stinkende kliko's slepen.
Ik mag over 3 jaar weerquote:Op maandag 23 mei 2005 14:06 schreef Houniet het volgende:
de sanctiesopnieuw een half jaar stage lopen
TWEAKER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
och, die mensen moeten er ook zijnquote:Op maandag 23 mei 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan achter een vrachtwagen eindigen, lekker stinkende kliko's slepen.
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
TWEAKER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom eens, fisher heeft je nodig![]()
Tuigquote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
TWEAKER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom eens, fisher heeft je nodig![]()
Te snel kennen wij nietquote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jullie gaan te snel. heb net vergadering gehad
Het komt er op neer dat er hier een paar mensen zich gigantisch te kijk zetten.(banaanquote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jullie gaan te snel. heb net vergadering gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |