Misschien vind die tweaker dat ook wel lekker jaquote:
haaa goddessquote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jullie gaan te snel. heb net vergadering gehad
Wel lief dat je direct als voorbeeld dientquote:Op maandag 23 mei 2005 14:09 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat er hier een paar mensen zich gigantisch te kijk zetten.(banaan)
nou kom langs zou ik zeggenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien vind die tweaker dat ook wel lekker ja![]()
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Woldo het volgende:
Zow.. heb ff me foto aangepast.. misschien hoor ik er nu bij
Ik nietquote:
SInds wanneer heet ik banaan.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wel lief dat je direct als voorbeeld dient![]()
Jij mag beslist geen zeepjes rapenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Woldo het volgende:
Wanneer kom je tot de conclusie dat je nooit ergens bij zal horen?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Woldo het volgende:
Jouw status is al verneukt hier. Daar valt niks meer aan te doen. Jammer knul.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Woldo het volgende:
dat vind ik ook tofquote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wel lief dat je direct als voorbeeld dient![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Woldo het volgende:
nou nee, liever niet... blijf zover als mogelijk bij hem uit de buurtquote:
Nu kan ik jou en Ballicious niet meer uit elkaar houden.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Woldo het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jullie gaan te snel. heb net vergadering gehad
Hoezo niet.. je moet afval toch scheidenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
Wanneer kom je tot de conclusie dat je nooit ergens bij zal horen?
Je raakt er maar niet over uitgepraat, stiekem ben je gewoon jaloersquote:Op maandag 23 mei 2005 14:09 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat er hier een paar mensen zich gigantisch te kijk zetten.(banaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |