Dus Bal lijkt op Steve Urkel? Heb je wel gelijk inquote:Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Menno ?? bedoel je niet steve urkel![]()
Heb je je banaan uitgeslapen?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik heb uitgeslapen vanmorgen (lees verslapen)![]()
Goedemorgen, lekker geslapen jongenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:53 schreef Woldo het volgende:
[..]
Dus Bal lijkt op Steve Urkel? Heb je wel gelijk in![]()
Die link hadden we al een keer eerder gelegdquote:Op maandag 23 mei 2005 13:53 schreef Woldo het volgende:
[..]
Die grap hebben we nog nooooit gehoordquote:Op maandag 23 mei 2005 13:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker geslapen jongen
Tsssss dat is zoooo vorige weekquote:Op maandag 23 mei 2005 13:53 schreef Woldo het volgende:
[..]
Kan ik toch niet ruike sletquote:Op maandag 23 mei 2005 13:54 schreef Blinker het volgende:
[..]
Die link hadden we al een keer eerder gelegd
Bij jouw weten inderdaad vorige week, bij mijn weten al zeker 50topics oudquote:
Laat maar ben nog niet helemaal wakkerquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:55 schreef Woldo het volgende:
[..]
Kan ik toch niet ruike sletEn ik ben te lui om terug te lezen dus
![]()
Hoe lijkt het je, als we een petitie zouden tekenen met z´n allen, om een ban aan te vragen voor jou?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:55 schreef Woldo het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ik weet wel een leuk liedje: "All I hear is Radio abu graib"quote:Op maandag 23 mei 2005 13:54 schreef Ballicious het volgende:
@ Woldo, maak ons nog eens blij met een grap. Of zing even een liedje voor ons.
alleen 't bananentopic was leuk over de banaan van jitzquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Houniet het volgende:
oviedeee verzin eens iets anders als die banaan.. dat was 107 topics geleden leuk
Vorige week was wel DE foto spam week ervan hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
Bij jouw weten inderdaad vorige week, bij mijn weten al zeker 50topics oud
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laat maar ben nog niet helemaal wakker
Ik dacht dat je met (lees verslapen) een topic bedoelde
Er is maar 1 sletje hierquote:Op maandag 23 mei 2005 13:55 schreef Woldo het volgende:
[..]
![]()
nepstagiairquote:Op maandag 23 mei 2005 13:55 schreef Woldo het volgende:
[..]
![]()
wat grappigquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuk liedje: "Al I hear is Radio abu graib"
Want? Ik maak teveel tik fouten?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hoe lijkt het je, als we een petitie zouden tekenen met z´n allen, om een ban aan te vragen voor jou?
Ik tekenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hoe lijkt het je, als we een petitie zouden tekenen met z´n allen, om een ban aan te vragen voor jou?
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuk liedje: "All I hear is Radio abu graib"
Appels?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Houniet het volgende:
oviedeee verzin eens iets anders als die banaan.. dat was 107 topics geleden leuk
Ik stem voorquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ja, die was echt leukquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
alleen 't bananentopic was leuk over de banaan van jitz
ik snap hem niet eensquote:
Ik tekenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Die gevangenis in irak... gaat er een belletje rinkelen?quote:
Waarom mag ik hem nou weer niet beantwoordenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Inderdaad
Jij mag hem uiteraard niet beantwoorden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |