abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27310158
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:10 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik toch echt.
Volgens mij is een europarlementarier wel in staat om zijn eigen mail te beantwoorden

In iedergeval een snel en correct antwoord.
pi_27310188
Ehh, staat er in de FAQ niet iets dat je geen mails mog overnemen? En stond er in de mail zelf ook niet dat je hem niet mag kopieren, en enkel bestemd voor de ontvanger?

Naja, natuurlijk wel netjes, maar ik denk dat dit wel een standaard brief was, aangezien er over dit onderwerp zeer wss veel vragen over gesteld zouden zijn

Maar dat zegt niet dat andere vragen waar geen standaard antwoord op is, geen antwoord op gegeven wordt.
pi_27310278
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

Volgens mij is een europarlementarier wel in staat om zijn eigen mail te beantwoorden

hebben de hele dag toch geen zak te doen...
Typisch dat iemand die vreselijk gebaat is bij een JA-stem als spreekt van en situatie (bij Ja-stemmen) die 'verre van perfect is, maar wel beter dan de huidige situatie'.

Van de overheid heb ik nog geen kritische noot gehoord over de Grondwet, het zou allemaal geweldig zijn (die verhaaltjes kregen we ook ivm de Euro)
Yeah baby Yeah!
pi_27310507
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:14 schreef Chewie het volgende:

Ja vind ik ook.

Staan politici toch minder ver af van de burgers als ik dacht
pi_27310654
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:18 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Typisch dat iemand die vreselijk gebaat is bij een JA-stem als spreekt van en situatie (bij Ja-stemmen) die 'verre van perfect is, maar wel beter dan de huidige situatie'.
Dat vind ik ook vreemd, waarom mensen proberen over te halen ja te stemmen als je er zelf niet helemaal achter staat. Stel dan voor om nu tijdelijk op de oude voet door te gaan en kom met een beter alternatief grondwet voorstel.
quote:
Van de overheid heb ik nog geen kritische noot gehoord over de Grondwet, het zou allemaal geweldig zijn (die verhaaltjes kregen we ook ivm de Euro)
Ook nog geen goed argument om voor te stemmen (die er overigens wel zijn)
pi_27310729
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:18 schreef Elgigante het volgende:

Ik vind het wel eerlijk om te zeggen dat de grondwet verre van perfect is, maar wel beter dan de huidige situatie.

Of ik het daarmee eens ben is een tweede maar dat heb ik de Nederlandse regering bijv. nog niet horen zeggen.
pi_27310824
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:15 schreef the_disheaver het volgende:
Ehh, staat er in de FAQ niet iets dat je geen mails mog overnemen? [...]
Ach, er staat geen vertrouwelijke of persoonlijke informatie in en het gaat om een publieke zaak. Dan is het niet zo erg.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_27310883
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:32 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik vind het wel eerlijk om te zeggen dat de grondwet verre van perfect is, maar wel beter dan de huidige situatie.

Of ik het daarmee eens ben is een tweede maar dat heb ik de Nederlandse regering bijv. nog niet horen zeggen.
Ja, ondanks dat hij de plank volledig missloeg met dat WOII-filmpje wekt hij hier wel symphatie. Beter dan de non-argumenten en doomscenario's van de overheid die angstvallig weinig over de inhoud gaan....
pi_27310916
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:15 schreef the_disheaver het volgende:
Ehh, staat er in de FAQ niet iets dat je geen mails mog overnemen? En stond er in de mail zelf ook niet dat je hem niet mag kopieren, en enkel bestemd voor de ontvanger?

Naja, natuurlijk wel netjes, maar ik denk dat dit wel een standaard brief was, aangezien er over dit onderwerp zeer wss veel vragen over gesteld zouden zijn

Maar dat zegt niet dat andere vragen waar geen standaard antwoord op is, geen antwoord op gegeven wordt.
Het is toch mijn mail naar Meneer Maaten en zijn antwoord naar mij.
Waarom zou ik die mail niet mogen plaatsen?

Er staat verder ook niets in dat ik het niet zou mogen kopiëren. Het gaat bovendien over een publieke kwestie
pi_27310971
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:37 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ja, ondanks dat hij de plank volledig missloeg met dat WOII-filmpje wekt hij hier wel symphatie. Beter dan de non-argumenten en doomscenario's van de overheid die angstvallig weinig over de inhoud gaan....
Klopt, er worden van allerlei negatieve aspecten genoemd als we niet voor zouden stemmen, de enige positieve punten worden in het luchtledige geschoten en zijn verre van concreet.
Yeah baby Yeah!
pi_27311034
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:37 schreef sizzler het volgende:
Met dat spotje sloegen ze idd de plank volledig mis. Maar dat hebben ze zelf uiteindelijk ook ingezien en geeft hij ook toe in de mail.

Deze mail is een keurig antwoord en ik ben er tevreden mee. Het is niet dat ik meteen voor ga stemmen maar mijn vertrouwen in de VVD is wel enigszins hersteld
pi_27311195
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:25 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja vind ik ook.

Staan politici toch minder ver af van de burgers als ik dacht
Ga je nu voor stemmen?
pi_27311220
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:47 schreef chairman.fx het volgende:

[..]

Ga je nu voor stemmen?
Kijk naar mijn post boven jouw post
pi_27311265
Van Van Aartsen heb ik ook weleens mails teruggehad. Alhoewel ik vermoed dat die geschreven zijn door medewerkers, met veel knippen en plakken, is het toch netjes dat er teruggemaild wordt.
pi_27312563
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Kijk naar mijn post boven jouw post
Dat is weer minder

Stuur gewoon nog een paar mailtjes, wie weet ...
pi_27312600
En voor mensen die even niets te doen hebben een alleraardigste clip:
http://www.cradleoffilth.com/cof/nymphetamine_video.htm
Goed hard zetten! Je hebt trouwen quick-time plugin nodig.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_27312658
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:27 schreef chairman.fx het volgende:
Dat is weer minder

Stuur gewoon nog een paar mailtjes, wie weet ...
LOL

Er moet natuurlijk wel een reden zijn om te mailen
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:42:48 #293
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27313137
quote:
Driek is okay. Tijdens de derde POL-meet kreeg hij alle lachers op zijn hand, maar het is onduidelijk of dat door zijn misthoorn-stem kwam.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27313325
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:42 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Driek is okay.
Hendriks, vijfde op de kieslijst, is een zeer actief lid van de SP die echter weinig op heeft met de 'schreeuwerige en stalinistische' Vergeer-aanhangers.

''Driek'' is een ontzettend vervelende Palestijnenmoralist met shag.
pi_27313357
En wat maakt die Akon een klotenmuziek.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:56:27 #296
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27313600
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:48 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hendriks, vijfde op de kieslijst, is een zeer actief lid van de SP die echter weinig op heeft met de 'schreeuwerige en stalinistische' Vergeer-aanhangers.

Dat zeg ik, Driek is okay.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27313651
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:48 schreef Johan_de_With het volgende:
'schreeuwerige en stalinistische' Vergeer-aanhangers.

Toch jammer dat ik toen 's middags niet aanwezig kon zijn
pi_27313714
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:56 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat zeg ik, Driek is okay.
Als menselijk schild.
pi_27313741
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:58 schreef Chewie het volgende:

[..]

Toch jammer dat ik toen 's middags niet aanwezig kon zijn
Hij zou je vast een aardige VVD'er hebben gevonden.
pi_27313770
Oei,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')