De layout?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:12 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Ah. Ik zie het probleem al.
[01:13:49] * @Shirley (sjurlie@***********.nl) Quit (Quit: Shirley)quote:Op zondag 22 mei 2005 01:13 schreef Shirley het volgende:
Ik leef.
Ik heb blikken Grolsch. Et tu?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef cerror het volgende:
Bier?
Fink brau von der lidl.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ik heb blikken Grolsch. Et tu?
Dat is best een leuke usernaamquote:Op zondag 22 mei 2005 01:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kan de TT gewijzigd worden in "Naamsveranderingen zouden moeten worden toegestaan bij mensen met lange usernames"?
YOGA FLAME!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:16 schreef Jett het volgende:
AB start select NUNUNUUNUNUNUNUNU
neujquote:Op zondag 22 mei 2005 01:17 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
YOGA FLAME!
[afbeelding].
Nu bezig te zijn met ledigen.... helemaal mee eensch.quote:
quote:[POLAND] JAZZCAT - 22/05/2005 at 00:34:00
Comment : It's a top class tune! Roel, every your next tune is better than the previous one. The "woooaaa" lead sounds kinda sorta Lizardkingish, but I don't mind smiley
How tu-vellig! I don't mind smiley too!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Nu bezig te zijn met ledigen.... helemaal mee eensch.
Trouwens een review van een nummer van mij:
[..]
be afraid be very afraidquote:
Zeg Jett, hoor jij niet al op bed te liggen?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:29 schreef Jett het volgende:
[..]
be afraid be very afraidMUHAHAHAHAHAHAAHAH
Ze gaat zo met me mee, wees niet bang.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:30 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zeg Jett, hoor jij niet al op bed te liggen?
Bedankt, ik heb er lang over zitten bekokstoven, maar dit is het resultaat.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:31 schreef mother-mother het volgende:
pakkende titel!
quote:
Is je kaas al op?quote:
Mijn schaamhaar laten splijten zoals mozes het wilde?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:44 schreef nikky het volgende:
Ik verveel me... de tiefus gewoon.
Cerror? Kun je niet een leuk kunstje doen?.
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn schaamhaar laten splijten zoals mozes het wilde?
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn schaamhaar laten splijten zoals mozes het wilde?
Heej, je bent getrouwd he!quote:
Tja mijn tentstok is niet in den verkoopquote:
Ik heb tentstokken zat.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja mijn tentstok is niet in den verkoop![]()
![]()
Ja, maar ook de was nog even ophangen en ook weer de wasmachine aanzetten.quote:
Kom maar op danquote:Op zondag 22 mei 2005 01:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow ja![]()
maar voor kunstjes ben ik altijd wel in![]()
Vunz!quote:
Nou laat is wat zienquote:Op zondag 22 mei 2005 01:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow ja![]()
fuck daar zeg/tik je wat, mn beddegoedquote:Op zondag 22 mei 2005 01:47 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, maar ook de was nog even ophangen en ook weer de wasmachine aanzetten..
2 uurquote:Op zondag 22 mei 2005 01:47 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, maar ook de was nog even ophangen en ook weer de wasmachine aanzetten..
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow ja![]()
Met zn tweeen?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:48 schreef mother-mother het volgende:
[..]
fuck daar zeg/tik je wat, mn beddegoed![]()
slaapzak dan maar![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:48 schreef mother-mother het volgende:
[..]
uhhhh kunstjes bekijken bedoelde ik![]()
Nachtstroom.quote:
Wat schuift het?quote:
Jij had alleen oude kaas voor me.quote:
Ook iets met je schaamhaarquote:Op zondag 22 mei 2005 01:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nah misschien leuk voor n topic
wat voor kunstje had je in gedachte?
scoobiedouxen met schaamhaar.quote:
Jammie.quote:
Das te weinig.quote:
Minder kleurig tenzij schots.quote:
23 uur tochquote:Op zondag 22 mei 2005 01:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is al vanaf 20.00
Niet vanaf 02.00![]()
Bij mij is nog nooit wat fout gegaan met de was. In tegenstelling tot mijn vader.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als het gekrompen is moet je niet lopen zeuren![]()
iig niet voor 3 uur vannacht, dus ff ander kunstje verzinnenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bonus punten
Zullen we dan kijken hoe snel het were terug komt![]()
quote:
Zo ja...... gigolo voor huur hier!quote:
Wat kan je?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
iig niet voor 3 uur vannacht, dus ff ander kunstje verzinnen![]()
niet veel , maar t was zn haar toch wat ik hol bracht?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat kan je?
behalve koffie zetten en marty zn hoofd op hol brengen?
Hei pax!quote:
Ja, je had het echt tegen mij daarstraks hoor.quote:
Het ken kreg gezjellig wjorden ha!quote:
Sorry mén... mijn bier is bijna op.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:57 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Tering, blijf ik wachten op cerror, blijft ieweg. Ben ik even pils halen, spamt hij het topic vol.
Hij noemde je MickeyMoquote:Op zondag 22 mei 2005 01:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, je had het echt tegen mij daarstraks hoor..
En ik?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:59 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
nikky! Zal ik een liedje voor je opnemen. Voor de lol. Noem eens een leuke.
Ja daaromquote:Op zondag 22 mei 2005 01:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, je had het echt tegen mij daarstraks hoor..
Uhm ff denken hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 01:59 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
nikky! Zal ik een liedje voor je opnemen. Voor de lol. Noem eens een leuke.
Moet ick een nummer voor je maken?quote:
Reiskosten worden vergoed?quote:
Coming up!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Uhm ff denken hoor
euh
euh
pffffft
Doe maar wat.. een serenade ofzo..
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
ik ga slapen , doeiiii en trusten alvast allemaal![]()
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
![]()
Echt geen idee.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, doe ook maar Watskeburt, dan kan ik vergelijken.
tsjoooooooooooquote:Op zondag 22 mei 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
![]()
Trusten!!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:04 schreef Godlike02 het volgende:
iedereen nog even post opkrikje!
Door mij truste te wensen
Truste
![]()
Was het maar zo... dan kon ik opgeveegd worden.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:03 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen blikken Grolsch kan emailen.
Als het eenmaal kan, dat er blikken bier geemaild kunnen worden, hoef je nooit je bed meer uit.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Was het maar zo... dan kon ik opgeveegd worden.
Die had ik vandaag toch niet?quote:
Whehe. Ook goed.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]ick doe niet aan kutnummers.
Alleen zelf gecomponeerd.
Klopt, staat ook niet in je agenda....:)quote:
dus je bent open?quote:
Ik zal even iets in elkaar friemelen voor u.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:07 schreef Shirley het volgende:
Doe maar wat ,UpUpDownLeftRightABSelect
* checkt postgeschiedenisquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:07 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Klopt, staat ook niet in je agenda....:)
Daar denk upupdownleftrightupuppie anders overquote:Op zondag 22 mei 2005 02:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
* checkt postgeschiedenis
Die heb je inderdaad niet![]()
Jij bent gewoon veel beter in het bannen van vervelende users![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:08 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ik zal even iets in elkaar friemelen voor u.
TRU!quote:
Mietje!quote:
naaktfoto!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
Owja, Shirley is een geil wijfBijna vergeten te vermelden...
Mits ovenwanten!quote:
dat lijkt me echt een supergeile fotoquote:
Pardon???quote:Op zondag 22 mei 2005 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
Owja, Shirley is een geil wijfBijna vergeten te vermelden...
Ik voel een dare aankomen!quote:
Volgens je fotoboek ben je dat wel degelijk. Maargoed, ik weet ook niet hoe jij je op dit moment voelt natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 02:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah, mooi. Want momenteel ben ik niet geil.
Volgens mijn fotoboek? Daar staat nergens dat ik geil ben. Je bedoelt dat jij de foto's geil vindt? Met die intentie zijn ze iig nooit geplaatst. Want dan krijg ik dus weer van zulke reacties.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgens je fotoboek ben je dat wel degelijk. Maargoed, ik weet ook niet hoe jij je op dit moment voelt natuurlijk![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:18 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Shirley. Klaar!
Gefrustreerd ofzoquote:Op zondag 22 mei 2005 02:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Volgens mijn fotoboek? Daar staat nergens dat ik geil ben. Je bedoelt dat jij de foto's geil vindt? Met die intentie zijn ze iig nooit geplaatst. Want dan krijg ik dus weer van zulke reacties.
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gefrustreerd ofzoIk maak toch maar een grapje, je moet wel heel erg depri zijn als je dat al niet anders opvat...
Mooi he?quote:
Maar wie weet wordt je dan wel aangetroffen in een nat pak op een strandje in Engeland...quote:Op zondag 22 mei 2005 02:24 schreef cerror het volgende:
Kon ik maar piano spelen
Ik kan alleen drummen en dat is saai met zang
Wie gebruikt dan tegenwoordig ook nog winamp...quote:Op zondag 22 mei 2005 02:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Mooi he?.
Ik moest nog een nummer luisteren..
Deze komt in mijn winamp playlist te staan..
Ik had de eer om al eerder 2 nummers te mogen beluisteren. Ik vind dat ie er iets mee moet gaan doen.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Mooi he?.
Ik moest nog een nummer luisteren..
Deze komt in mijn winamp playlist te staan..
is het al bekend wie hij nou is?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar wie weet wordt je dan wel aangetroffen in een nat pak op een strandje in Engeland...
Ik. De nieuwe messias.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wie gebruikt dan tegenwoordig ook nog winamp...
Doettie toch al?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik had de eer om al eerder 2 nummers te mogen beluisteren. Ik vind dat ie er iets mee moet gaan doen.
Dan is het goedquote:Op zondag 22 mei 2005 02:25 schreef Shirley het volgende:
[..]De post komt bozer over dan ik bedoel! Gefrusteerd? Ik? Welnee...
ik.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wie gebruikt dan tegenwoordig ook nog winamp...
Ja weet ik, maar ik bedoel echt. Dus dat we over een tijdje al z'n cd's kunnen kopen en dat we dan naar z'n concerten kunnen gaan. Zullen wij dan de officiele fanclub oprichten als het zover is?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heel fout, zie mijn webpagina. Dan weet je wat ik bedoel![]()
htmlquote:
Jah.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik bedoel echt. Dus dat we over een tijdje al z'n cd's kunnen kopen en dat we dan naar z'n concerten kunnen gaan. Zullen wij dan de officiele fanclub oprichten als het zover is?
quote:
Maak een plaatje of laat mij quoten.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:32 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]Dat werkt dus niet als normale luser
quote:
Vind je dat kinky?quote:
Whehehee. Dan nodig ik jullie als eerste uit.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik bedoel echt. Dus dat we over een tijdje al z'n cd's kunnen kopen en dat we dan naar z'n concerten kunnen gaan. Zullen wij dan de officiele fanclub oprichten als het zover is?
Helaas.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:34 schreef nikky het volgende:
4 op een rij
quote:
Owja, daar geil ik op. Zeker al hij van jou komt. Alleen niet te lang, dan ga ik Fok! straks nog missenquote:
`quote:Op zondag 22 mei 2005 02:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Ik kom trouwens binnenkort op een cd te staan van een semi-bekende band, uit Amerika. Als het zo ver is laat ik het wel weten. Ik speel dan de gitaar bas en drum.
We willen je horen zingen.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Ik kom trouwens binnenkort op een cd te staan van een semi-bekende band, uit Amerika. Als het zo ver is laat ik het wel weten. Ik speel dan de gitaar bas en drum.
ik jou ookquote:
Dat is te weinig!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:38 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Jawel, 2e stem. Soms ook alleen. Heel even.
Dan maak ik een versie met mijn stem alleen, speciaal voor jou. En er komt trouwens ook een videoclip bij, een "echte".quote:
Kun je dat over dit mp3'tje doen?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:42 schreef cerror het volgende:
Moet ik 2e stem doen?
Oeh! Ben jij daar dan ook in te zien? En komt ie dan op MTV/TMF/The Box???quote:Op zondag 22 mei 2005 02:43 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Dan maak ik een versie met mijn stem alleen, speciaal voor jou. En er komt trouwens ook een videoclip bij, een "echte".
Te doen!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:43 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Kun je dat over dit mp3'tje doen?
Ja.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oeh! Ben jij daar dan ook in te zien?
En komt ie dan op MTV/TMF/The Box???
Maar waar dan wel? En mag ik dan de handtekening als je beroemd bent? Dan kan ik zeggen dat jij ooit voor mij gezongen hebt! En dan wil iedereen mij aanraken!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:45 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ja.
Whehehe nee, daar ga ik niet van uit.
Op de cd van die band, en op de website.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar waar dan wel?
En mag ik dan de handtekening als je beroemd bent?
Dan kan ik zeggen dat jij ooit voor mij gezongen hebt!
En dan wil iedereen mij aanraken!
Ok, dan krijg ik mettertijd wel een link van je toch?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:49 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Op de cd van die band, en op de website.
Dat mag nu ook wel, maar ik heb geen handtekening. Serieus. Ik zet altijd mijn voornaam op het lijntje.
Ja!
Echt?
Weet je wat. Ik stuur je gewoon de cd op, terzijnertijd.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ok, dan krijg ik mettertijd wel een link van je toch?
Ok, maar ik weet je echte naam niet. anders kon ik wel weer een ''beeld'' creeren.( Wat ben ik toch visueel ingesteld)
Dat zien we dan wel weer. Ht zal vast niet mijn soort muziek zijnquote:Op zondag 22 mei 2005 02:53 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Weet je wat. Ik stuur je gewoon de cd op, terzijnertijd.
Mijn naam bestaat uit 7 letters, uiteraard.
Ik stuur hem gewoon op, of je het wil of niet!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. Ht zal vast niet mijn soort muziek zijnIk wil enkel het nummer waarop jij dan te horen bent.
Een naam van 7 letter is puik!
Je weet lekker toch niet waar mijn huis woont!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:55 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ik stuur hem gewoon op, of je het wil of niet!
Uiteraard.
Jij weet lekker mijn naam toch niet!quote:Op zondag 22 mei 2005 03:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je weet lekker toch niet waar mijn huis woont!
Tss... die is hard.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:01 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Jij weet lekker mijn naam toch niet!
nodig d'r es uit voor je MSN dan, dan verschijn je ook niet de hele tijd in mijn ATquote:Op zondag 22 mei 2005 03:01 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Jij weet lekker mijn naam toch niet!
Man, daar zit ik allang in.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
nodig d'r es uit voor je MSN dan, dan verschijn je ook niet de hele tijd in mijn AT
twas een hintquote:
zeg waarom verneukt jouw username mijn layoutquote:Op zondag 22 mei 2005 03:11 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
De hint sloeg nergens op.
Ow..ok.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik niet... Je vergist je vast met Nikky, die slaapt wel namelijk...
Omdat 'ie lang is.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
zeg waarom verneukt jouw username mijn layout.
en schreeuwen voor de tvquote:Op zondag 22 mei 2005 03:24 schreef star_gazer het volgende:
Bier
Omdat dat dus blijkbaar een bug is in het forumquote:Op zondag 22 mei 2005 03:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
zeg waarom verneukt jouw username mijn layout.
Je username bedoel jequote:
Kom maar ff bij me liggen danquote:Op zondag 22 mei 2005 03:29 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Omdat dat dus blijkbaar een bug is in het forummoet niet kunnen kunnen natuurlijk...
waarom slaap ik niet?
Sgoed.. heb ik een kurk nodig of hou je je in vandaag?quote:
Ochja, interpretatie. Interpretatie, duiding, invulling, lezing, opvatting.quote:
En voor de rest wil ik niet weten wat er lang isquote:
lieve schat, je wind me zo weinig op dat de enige die een kurk nodg heeft, jij zelf zou zijnquote:Op zondag 22 mei 2005 03:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Sgoed.. heb ik een kurk nodig of hou je je in vandaag?
lang haar EN een lange usernamequote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 03:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
En voor de rest wil ik niet weten wat er lang is
Ze zeggen dat z'n neus ook lang is.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
En voor de rest wil ik niet weten wat er lang is
Ik heb geen auto.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:33 schreef RATMEN het volgende:
[..]
lang haar EN een lange username. Klinkt als compensatie gedrag
.
quote:Op zondag 22 mei 2005 03:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
lieve schat, je wind me zo weinig op dat de enige die een kurk nodg heef,t ik zelf zou zijn.
En je weet wat ze zeggen van mannen met lange neuzen...quote:
Joden hebben kromme neuzen.. geen langequote:Op zondag 22 mei 2005 03:35 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Hey, ik heb niets tegen joden, maar ik ben er zelf geen..
Zeg, dat bedoelde ik helemaal niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:35 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Hey, ik heb niets tegen joden, maar ik ben er zelf geen..
Lang en poetisch.. ja zeg hoe kan ik daar nu tegenopboksen...quote:Op zondag 22 mei 2005 03:36 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Now I was sitting waiting wishing
That you believed in superstitions
Then maybe you'd see the signs
But Lord knows that this world is cruel
And I ain't the Lord, no I'm just a fool
Learning loving somebody don't make them love you
Je eerste reacie was eenquote:Op zondag 22 mei 2005 03:34 schreef Stefkuh het volgende:
[..]Hahaha ha.. ha... uh.. hè? Ben ik nu zo moe, of zijn jou grappen zo slecht?
Sowieso niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:37 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Lang en poetisch.. ja zeg hoe kan ik daar nu tegenopboksen...![]()
Ja, tussen uitgelachen en om gelachen zit helemaal geen verschil.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je eerste reacie was eenand that says it all
.
Pcies..quote:Op zondag 22 mei 2005 03:39 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ja, tussen uitgelachen en om gelachen zit helemaal geen verschil.
Tussen kansloos en jou ook nietquote:Op zondag 22 mei 2005 03:39 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ja, tussen uitgelachen en om gelachen zit helemaal geen verschil.
oeeeh.. BITCHFIGHT!!!quote:
first: im not a bitchquote:
first: owkeeeequote:Op zondag 22 mei 2005 03:43 schreef RATMEN het volgende:
[..]
first: im not a bitch
second: i just make love, i dont fuck.
persoonlijke observatie en je snelheid van reageren.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:43 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Jawel. Hoe kom je daar nou weer bij?
Als je toch de hele tijd A B Select en Start indrukt op een GameBoy dan blijft ie maar rebooten dus dat is kansloos!!quote:Op zondag 22 mei 2005 03:43 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Jawel. Hoe kom je daar nou weer bij?
after reviewing, that's exact what i was wonderingquote:
Dat is sowieso aanwezig, dus niet het vermelden waard.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
persoonlijke observatie
je snelheid van reageren.
quote:Op zondag 22 mei 2005 03:45 schreef RATMEN het volgende:
[..]
after reviewing, that's exact what i was wondering.
laten we voorop stellen dat wat ik vind zeker de moeite waard van het vermelden is. En jouw snelheid van reageren heeft alles te maken met hoe serieus ik je reacties moet nemenquote:Op zondag 22 mei 2005 03:46 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Dat is sowieso aanwezig, dus niet het vermelden waard.
Wat heeft mijn snelheid van reageren er mee te maken?
Okay, begrepen. Afgeslagen, maar begrepen.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:48 schreef RATMEN het volgende:
[..]
laten we voorop stellen dat wat ik vind zeker de moeite waard van het vermelden is. En jouw snelheid van reageren heeft alles te maken met hoe serieus ik je reacties moet nemen, te maken.
Nou...quote:Op zondag 22 mei 2005 03:49 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Okay, begrepen. Afgeslagen, maar begrepen.
met slagroomquote:
He! Kijk nou!quote:Op zondag 22 mei 2005 03:49 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Okay, begrepen. Afgeslagen, maar begrepen.
Ja.. da's toch een slagroomtaart...quote:
Neehee das een appeltaart met slagroom ..quote:
Je bent dronken. Insgelijks.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb het laatste jaar geen leuk topic meer gemaakt alleen maar oude geschopt maar dat kan niet zonder zoek
dat u maar fijn mag slapen, en heerlijk mag dromenquote:Op zondag 22 mei 2005 03:54 schreef Stefkuh het volgende:
Dag US dictator
Dag GameBoy meneer
Dag Liev meisje
Dag Dikkie Dik
Dag Meester Prikkebeen
Dag Sammie
Dag Mevrouw van Schouten de Vries Andries
Dag lieve mensen
Dag Koningin
Dag vogels
Dag bloemen
Dag Pipo
Ik ben slapen...
je moet gewoon LE-ZEN!!!quote:
ach jee, zullen we knuffellenquote:Op zondag 22 mei 2005 03:56 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Rust. Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |