Ik had de eer om al eerder 2 nummers te mogen beluisteren. Ik vind dat ie er iets mee moet gaan doen.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Mooi he?.
Ik moest nog een nummer luisteren..
Deze komt in mijn winamp playlist te staan..
is het al bekend wie hij nou is?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar wie weet wordt je dan wel aangetroffen in een nat pak op een strandje in Engeland...
Ik. De nieuwe messias.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wie gebruikt dan tegenwoordig ook nog winamp...
Doettie toch al?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik had de eer om al eerder 2 nummers te mogen beluisteren. Ik vind dat ie er iets mee moet gaan doen.
Dan is het goedquote:Op zondag 22 mei 2005 02:25 schreef Shirley het volgende:
[..]De post komt bozer over dan ik bedoel! Gefrusteerd? Ik? Welnee...
ik.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wie gebruikt dan tegenwoordig ook nog winamp...
Ja weet ik, maar ik bedoel echt. Dus dat we over een tijdje al z'n cd's kunnen kopen en dat we dan naar z'n concerten kunnen gaan. Zullen wij dan de officiele fanclub oprichten als het zover is?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heel fout, zie mijn webpagina. Dan weet je wat ik bedoel![]()
htmlquote:
Jah.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik bedoel echt. Dus dat we over een tijdje al z'n cd's kunnen kopen en dat we dan naar z'n concerten kunnen gaan. Zullen wij dan de officiele fanclub oprichten als het zover is?
quote:
Maak een plaatje of laat mij quoten.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:32 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]Dat werkt dus niet als normale luser
quote:
Vind je dat kinky?quote:
Whehehee. Dan nodig ik jullie als eerste uit.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik bedoel echt. Dus dat we over een tijdje al z'n cd's kunnen kopen en dat we dan naar z'n concerten kunnen gaan. Zullen wij dan de officiele fanclub oprichten als het zover is?
Helaas.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:34 schreef nikky het volgende:
4 op een rij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |