De layout?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:12 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Ah. Ik zie het probleem al.
[01:13:49] * @Shirley (sjurlie@***********.nl) Quit (Quit: Shirley)quote:Op zondag 22 mei 2005 01:13 schreef Shirley het volgende:
Ik leef.
Ik heb blikken Grolsch. Et tu?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef cerror het volgende:
Bier?
Fink brau von der lidl.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ik heb blikken Grolsch. Et tu?
Dat is best een leuke usernaamquote:Op zondag 22 mei 2005 01:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kan de TT gewijzigd worden in "Naamsveranderingen zouden moeten worden toegestaan bij mensen met lange usernames"?
YOGA FLAME!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:16 schreef Jett het volgende:
AB start select NUNUNUUNUNUNUNUNU
neujquote:Op zondag 22 mei 2005 01:17 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
YOGA FLAME!
[afbeelding].
Nu bezig te zijn met ledigen.... helemaal mee eensch.quote:
quote:[POLAND] JAZZCAT - 22/05/2005 at 00:34:00
Comment : It's a top class tune! Roel, every your next tune is better than the previous one. The "woooaaa" lead sounds kinda sorta Lizardkingish, but I don't mind smiley
How tu-vellig! I don't mind smiley too!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Nu bezig te zijn met ledigen.... helemaal mee eensch.
Trouwens een review van een nummer van mij:
[..]
be afraid be very afraidquote:
Zeg Jett, hoor jij niet al op bed te liggen?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:29 schreef Jett het volgende:
[..]
be afraid be very afraidMUHAHAHAHAHAHAAHAH
Ze gaat zo met me mee, wees niet bang.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:30 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zeg Jett, hoor jij niet al op bed te liggen?
Bedankt, ik heb er lang over zitten bekokstoven, maar dit is het resultaat.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:31 schreef mother-mother het volgende:
pakkende titel!
quote:
Is je kaas al op?quote:
Mijn schaamhaar laten splijten zoals mozes het wilde?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:44 schreef nikky het volgende:
Ik verveel me... de tiefus gewoon.
Cerror? Kun je niet een leuk kunstje doen?.
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn schaamhaar laten splijten zoals mozes het wilde?
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn schaamhaar laten splijten zoals mozes het wilde?
Heej, je bent getrouwd he!quote:
Tja mijn tentstok is niet in den verkoopquote:
Ik heb tentstokken zat.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja mijn tentstok is niet in den verkoop![]()
![]()
Ja, maar ook de was nog even ophangen en ook weer de wasmachine aanzetten.quote:
Kom maar op danquote:Op zondag 22 mei 2005 01:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow ja![]()
maar voor kunstjes ben ik altijd wel in![]()
Vunz!quote:
Nou laat is wat zienquote:Op zondag 22 mei 2005 01:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow ja![]()
fuck daar zeg/tik je wat, mn beddegoedquote:Op zondag 22 mei 2005 01:47 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, maar ook de was nog even ophangen en ook weer de wasmachine aanzetten..
2 uurquote:Op zondag 22 mei 2005 01:47 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, maar ook de was nog even ophangen en ook weer de wasmachine aanzetten..
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow ja![]()
Met zn tweeen?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:48 schreef mother-mother het volgende:
[..]
fuck daar zeg/tik je wat, mn beddegoed![]()
slaapzak dan maar![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:48 schreef mother-mother het volgende:
[..]
uhhhh kunstjes bekijken bedoelde ik![]()
Nachtstroom.quote:
Wat schuift het?quote:
Jij had alleen oude kaas voor me.quote:
Ook iets met je schaamhaarquote:Op zondag 22 mei 2005 01:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nah misschien leuk voor n topic
wat voor kunstje had je in gedachte?
scoobiedouxen met schaamhaar.quote:
Jammie.quote:
Das te weinig.quote:
Minder kleurig tenzij schots.quote:
23 uur tochquote:Op zondag 22 mei 2005 01:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is al vanaf 20.00
Niet vanaf 02.00![]()
Bij mij is nog nooit wat fout gegaan met de was. In tegenstelling tot mijn vader.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als het gekrompen is moet je niet lopen zeuren![]()
iig niet voor 3 uur vannacht, dus ff ander kunstje verzinnenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bonus punten
Zullen we dan kijken hoe snel het were terug komt![]()
quote:
Zo ja...... gigolo voor huur hier!quote:
Wat kan je?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
iig niet voor 3 uur vannacht, dus ff ander kunstje verzinnen![]()
niet veel , maar t was zn haar toch wat ik hol bracht?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat kan je?
behalve koffie zetten en marty zn hoofd op hol brengen?
Hei pax!quote:
Ja, je had het echt tegen mij daarstraks hoor.quote:
Het ken kreg gezjellig wjorden ha!quote:
Sorry mén... mijn bier is bijna op.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:57 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Tering, blijf ik wachten op cerror, blijft ieweg. Ben ik even pils halen, spamt hij het topic vol.
Hij noemde je MickeyMoquote:Op zondag 22 mei 2005 01:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, je had het echt tegen mij daarstraks hoor..
En ik?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:59 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
nikky! Zal ik een liedje voor je opnemen. Voor de lol. Noem eens een leuke.
Ja daaromquote:Op zondag 22 mei 2005 01:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, je had het echt tegen mij daarstraks hoor..
Uhm ff denken hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 01:59 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
nikky! Zal ik een liedje voor je opnemen. Voor de lol. Noem eens een leuke.
Moet ick een nummer voor je maken?quote:
Reiskosten worden vergoed?quote:
Coming up!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Uhm ff denken hoor
euh
euh
pffffft
Doe maar wat.. een serenade ofzo..
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
ik ga slapen , doeiiii en trusten alvast allemaal![]()
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
![]()
Echt geen idee.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, doe ook maar Watskeburt, dan kan ik vergelijken.
tsjoooooooooooquote:Op zondag 22 mei 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
![]()
Trusten!!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:04 schreef Godlike02 het volgende:
iedereen nog even post opkrikje!
Door mij truste te wensen
Truste
![]()
Was het maar zo... dan kon ik opgeveegd worden.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:03 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen blikken Grolsch kan emailen.
Als het eenmaal kan, dat er blikken bier geemaild kunnen worden, hoef je nooit je bed meer uit.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Was het maar zo... dan kon ik opgeveegd worden.
Die had ik vandaag toch niet?quote:
Whehe. Ook goed.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]ick doe niet aan kutnummers.
Alleen zelf gecomponeerd.
Klopt, staat ook niet in je agenda....:)quote:
dus je bent open?quote:
Ik zal even iets in elkaar friemelen voor u.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:07 schreef Shirley het volgende:
Doe maar wat ,UpUpDownLeftRightABSelect
* checkt postgeschiedenisquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:07 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Klopt, staat ook niet in je agenda....:)
Daar denk upupdownleftrightupuppie anders overquote:Op zondag 22 mei 2005 02:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
* checkt postgeschiedenis
Die heb je inderdaad niet![]()
Jij bent gewoon veel beter in het bannen van vervelende users![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:08 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ik zal even iets in elkaar friemelen voor u.
TRU!quote:
Mietje!quote:
naaktfoto!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
Owja, Shirley is een geil wijfBijna vergeten te vermelden...
Mits ovenwanten!quote:
dat lijkt me echt een supergeile fotoquote:
Pardon???quote:Op zondag 22 mei 2005 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
Owja, Shirley is een geil wijfBijna vergeten te vermelden...
Ik voel een dare aankomen!quote:
Volgens je fotoboek ben je dat wel degelijk. Maargoed, ik weet ook niet hoe jij je op dit moment voelt natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 02:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah, mooi. Want momenteel ben ik niet geil.
Volgens mijn fotoboek? Daar staat nergens dat ik geil ben. Je bedoelt dat jij de foto's geil vindt? Met die intentie zijn ze iig nooit geplaatst. Want dan krijg ik dus weer van zulke reacties.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgens je fotoboek ben je dat wel degelijk. Maargoed, ik weet ook niet hoe jij je op dit moment voelt natuurlijk![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:18 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Shirley. Klaar!
Gefrustreerd ofzoquote:Op zondag 22 mei 2005 02:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Volgens mijn fotoboek? Daar staat nergens dat ik geil ben. Je bedoelt dat jij de foto's geil vindt? Met die intentie zijn ze iig nooit geplaatst. Want dan krijg ik dus weer van zulke reacties.
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gefrustreerd ofzoIk maak toch maar een grapje, je moet wel heel erg depri zijn als je dat al niet anders opvat...
Mooi he?quote:
Maar wie weet wordt je dan wel aangetroffen in een nat pak op een strandje in Engeland...quote:Op zondag 22 mei 2005 02:24 schreef cerror het volgende:
Kon ik maar piano spelen
Ik kan alleen drummen en dat is saai met zang
Wie gebruikt dan tegenwoordig ook nog winamp...quote:Op zondag 22 mei 2005 02:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Mooi he?.
Ik moest nog een nummer luisteren..
Deze komt in mijn winamp playlist te staan..
Ik had de eer om al eerder 2 nummers te mogen beluisteren. Ik vind dat ie er iets mee moet gaan doen.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Mooi he?.
Ik moest nog een nummer luisteren..
Deze komt in mijn winamp playlist te staan..
is het al bekend wie hij nou is?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar wie weet wordt je dan wel aangetroffen in een nat pak op een strandje in Engeland...
Ik. De nieuwe messias.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wie gebruikt dan tegenwoordig ook nog winamp...
Doettie toch al?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik had de eer om al eerder 2 nummers te mogen beluisteren. Ik vind dat ie er iets mee moet gaan doen.
Dan is het goedquote:Op zondag 22 mei 2005 02:25 schreef Shirley het volgende:
[..]De post komt bozer over dan ik bedoel! Gefrusteerd? Ik? Welnee...
ik.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wie gebruikt dan tegenwoordig ook nog winamp...
Ja weet ik, maar ik bedoel echt. Dus dat we over een tijdje al z'n cd's kunnen kopen en dat we dan naar z'n concerten kunnen gaan. Zullen wij dan de officiele fanclub oprichten als het zover is?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heel fout, zie mijn webpagina. Dan weet je wat ik bedoel![]()
htmlquote:
Jah.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik bedoel echt. Dus dat we over een tijdje al z'n cd's kunnen kopen en dat we dan naar z'n concerten kunnen gaan. Zullen wij dan de officiele fanclub oprichten als het zover is?
quote:
Maak een plaatje of laat mij quoten.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:32 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]Dat werkt dus niet als normale luser
quote:
Vind je dat kinky?quote:
Whehehee. Dan nodig ik jullie als eerste uit.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik bedoel echt. Dus dat we over een tijdje al z'n cd's kunnen kopen en dat we dan naar z'n concerten kunnen gaan. Zullen wij dan de officiele fanclub oprichten als het zover is?
Helaas.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:34 schreef nikky het volgende:
4 op een rij
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |