Ik stuur hem gewoon op, of je het wil of niet!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. Ht zal vast niet mijn soort muziek zijnIk wil enkel het nummer waarop jij dan te horen bent.
Een naam van 7 letter is puik!
Je weet lekker toch niet waar mijn huis woont!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:55 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ik stuur hem gewoon op, of je het wil of niet!
Uiteraard.
Jij weet lekker mijn naam toch niet!quote:Op zondag 22 mei 2005 03:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je weet lekker toch niet waar mijn huis woont!
Tss... die is hard.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:01 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Jij weet lekker mijn naam toch niet!
nodig d'r es uit voor je MSN dan, dan verschijn je ook niet de hele tijd in mijn ATquote:Op zondag 22 mei 2005 03:01 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Jij weet lekker mijn naam toch niet!
Man, daar zit ik allang in.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
nodig d'r es uit voor je MSN dan, dan verschijn je ook niet de hele tijd in mijn AT
twas een hintquote:
zeg waarom verneukt jouw username mijn layoutquote:Op zondag 22 mei 2005 03:11 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
De hint sloeg nergens op.
Ow..ok.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik niet... Je vergist je vast met Nikky, die slaapt wel namelijk...
Omdat 'ie lang is.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
zeg waarom verneukt jouw username mijn layout.
en schreeuwen voor de tvquote:Op zondag 22 mei 2005 03:24 schreef star_gazer het volgende:
Bier
Omdat dat dus blijkbaar een bug is in het forumquote:Op zondag 22 mei 2005 03:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
zeg waarom verneukt jouw username mijn layout.
Je username bedoel jequote:
Kom maar ff bij me liggen danquote:Op zondag 22 mei 2005 03:29 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Omdat dat dus blijkbaar een bug is in het forummoet niet kunnen kunnen natuurlijk...
waarom slaap ik niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |