Owja, daar geil ik op. Zeker al hij van jou komt. Alleen niet te lang, dan ga ik Fok! straks nog missenquote:
`quote:Op zondag 22 mei 2005 02:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Ik kom trouwens binnenkort op een cd te staan van een semi-bekende band, uit Amerika. Als het zo ver is laat ik het wel weten. Ik speel dan de gitaar bas en drum.
We willen je horen zingen.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Ik kom trouwens binnenkort op een cd te staan van een semi-bekende band, uit Amerika. Als het zo ver is laat ik het wel weten. Ik speel dan de gitaar bas en drum.
ik jou ookquote:
Dat is te weinig!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:38 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Jawel, 2e stem. Soms ook alleen. Heel even.
Dan maak ik een versie met mijn stem alleen, speciaal voor jou. En er komt trouwens ook een videoclip bij, een "echte".quote:
Kun je dat over dit mp3'tje doen?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:42 schreef cerror het volgende:
Moet ik 2e stem doen?
Oeh! Ben jij daar dan ook in te zien? En komt ie dan op MTV/TMF/The Box???quote:Op zondag 22 mei 2005 02:43 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Dan maak ik een versie met mijn stem alleen, speciaal voor jou. En er komt trouwens ook een videoclip bij, een "echte".
Te doen!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:43 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Kun je dat over dit mp3'tje doen?
Ja.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oeh! Ben jij daar dan ook in te zien?
En komt ie dan op MTV/TMF/The Box???
Maar waar dan wel? En mag ik dan de handtekening als je beroemd bent? Dan kan ik zeggen dat jij ooit voor mij gezongen hebt! En dan wil iedereen mij aanraken!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:45 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ja.
Whehehe nee, daar ga ik niet van uit.
Op de cd van die band, en op de website.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar waar dan wel?
En mag ik dan de handtekening als je beroemd bent?
Dan kan ik zeggen dat jij ooit voor mij gezongen hebt!
En dan wil iedereen mij aanraken!
Ok, dan krijg ik mettertijd wel een link van je toch?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:49 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Op de cd van die band, en op de website.
Dat mag nu ook wel, maar ik heb geen handtekening. Serieus. Ik zet altijd mijn voornaam op het lijntje.
Ja!
Echt?
Weet je wat. Ik stuur je gewoon de cd op, terzijnertijd.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ok, dan krijg ik mettertijd wel een link van je toch?
Ok, maar ik weet je echte naam niet. anders kon ik wel weer een ''beeld'' creeren.( Wat ben ik toch visueel ingesteld)
Dat zien we dan wel weer. Ht zal vast niet mijn soort muziek zijnquote:Op zondag 22 mei 2005 02:53 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Weet je wat. Ik stuur je gewoon de cd op, terzijnertijd.
Mijn naam bestaat uit 7 letters, uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |