Wie haalde de nazi's erbij?quote:Op de één of andere manier vind jij het nodig om de nazi's erbij te betrekken. Overbodige uitlokking vind ik het en ik ga daar dan ook niet op in.
Dit bedoelt hij:quote:Op zondag 22 mei 2005 12:36 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Op de één of andere manier vind jij het nodig om de nazi's erbij te betrekken. Overbodige uitlokking vind ik het en ik ga daar dan ook niet op in.
Voor de rest had je mij al op één hoop gegooit met linkse activisten, anti semieten en weet ik wat allemaal nog meer, terwijl ik nog niks inhoudelijks gemeld heb hier.
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nu alvast solliciteren bij de SS; dan ben je verzekerd van een plaatsje als de tijd gekomen is. Ik vermoed dat hun werkwijze je op het lijf geschreven zal zijn.
Ook nog de pretentie vatbaar te zijn voor valide argumenten? Je doet alles af met retoriek (linkse crypto fascistjes, tsssssk). Op werkelijke discussie zit je niet te wachten, doe dan ook niet alsof.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:30 schreef klez het volgende:
[..]
Haha, tekenend voor de manier waarop onze linkse crypto fascistjes een discussie moeten voeren. Als de argumenten ontbreken gaan we personen aanvallen; over nazi praktijken gesproken.
quote:Op zondag 22 mei 2005 12:15 schreef klez het volgende:
[..]
In plaats van woordspelletjes te spelen die jezelf niet eens kan volgen waarschijnlijk kan je misschien beter even je beschuldiging onderbouwen dat de VS geen persvrijheid kent.
Het is jullie hobby om allerlei beschuldigen te doen die je niet kan onderbouwen.
Ik vind toch een wat mindere karaktertrek.
Een beetje SS-achtig zeg maar. Maar ja, dat schijn ik hier te zijn, de SS-er.![]()
Lekker makkelijk. Laat anderen nou maar beslissen wat "argumenten" zijn, ik heb er al een paar gegeven inclusief links. Van jou heb ik ze nog niet gezien behalve je constructieve "SS" opmerking.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:43 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ook nog de pretentie vatbaar te zijn voor valide argumenten? Je doet alles af met retoriek (linkse crypto fascistjes, tsssssk). Op werkelijke discussie zit je niet te wachten, doe dan ook niet alsof.
Dit onderwerp is in NWS al uitvoerig besproken in 2001/2002, neus maar eens rond in die topics mochten ze nog ergens te vinden zijn. Ik heb er uitgebreid in gepost - discussies werden toen wél nog enigszins op basis van gegronde argumentering besproken. De verzameling van overwegend kortzichtige en puberale oneliners die NWS sindsdien is geworden, heeft weinig meer te maken met een discussieforum. En over 'tekenend' gesproken, van die infantilisering vind ik jou dus een typische exponent. Laatste reactie.
Maar als jullie allerlei mensen van de meest gruwelijke zaken mogen beschuldigen op basis van wat vage conspiracy theorieen mogen anderen dat toch ook wel bij jullie doen?quote:Op zondag 22 mei 2005 12:48 schreef OpenYourMind het volgende:
Ja ik zag het, maar dat bedoelde ik niet. Hij gebruikte een beschuldiging gebruikt door Dubbelzuurrr in een reactie op mij. Ik zie dat als een vorm van uitlokking en een subtiele poging om mij die beschuldiging dat hij een SS-er zou zijn aan te rekenen.
Het feit dat hij alleen reageert op het eerste deel van mijn post onderstreept dat nog even.
[..]
Lees jij je eigen posts wel eens ? Welke 'argumenten' ?quote:Op zondag 22 mei 2005 12:49 schreef klez het volgende:
Lekker makkelijk. Laat anderen nou maar beslissen wat "argumenten" zijn, ik heb er al een paar gegeven inclusief links. Van jou heb ik ze nog niet gezien behalve je constructieve "SS" opmerking.
![]()
Hier bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Lees jij je eigen posts wel eens ? Welke 'argumenten' ?
Erg overtuigend ja. Er zijn net zoveel wetenschappers die het tegendeel aantonen, dat verhaal komt niet alleen van een koppeltje brandweerlieden. Verder vraag ik me nogsteeds af wat die man in dat gapende gat in het WTC deed, terwijl jij verteld over de enorme hitte, waardoor er zelfs een gebouw met een stalen constuctie kan instorten ...quote:
Net zoveel "wetenschappers"?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Erg overtuigend ja. Er zijn net zoveel wetenschappers die het tegendeel aantonen, dat verhaal komt niet alleen van een koppeltje brandweerlieden. Verder vraag ik me nogsteeds af wat die man in dat gapende gat in het WTC deed, terwijl jij verteld over de enorme hitte, waardoor er zelfs een gebouw met een stalen constuctie kan instorten ....
ehm, waarom?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:04 schreef veer0318 het volgende:
Vind het wel erg heftige beschuldiging, maar het zou natuurlijk kunnen dat een overheid zoiets doet.
Zeker niet minder overtuigend als die enorme aantallen wetenschappers van jou die aantonen dat 911 een setup van de Bush administration was...quote:Op zondag 22 mei 2005 13:13 schreef elcastel het volgende:
Goed argument weer klez.
Je had die DC sniper, ook een moslimfudamentalist.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het enige wat ik wil bijdragen aan deze discussie is dat ik het vreemd vind dat er na elf september 2001 geen enkele aanslag, uitgevoerd door fundamentalistische moslims, heeft plaats gevonden op Amerikaanse bodem. Hoe moeilijk is het om kleinere aanslagen te plegen op plaatsen waar veel mensen komen? Is de regering aldaar op het gebied van veiligheid zo goed bezig? Wonen er geen fundamentalisten in de VS? Maar face it het kwam verdomd goed uit allemaal voor de haviken.
Ja idd. Vond dat altijd een hele rare manier van terrorisme. Ook niet echt op de gangbare manier. Eerder van een paar idioten die te veel counterstrike hebben gespeeld.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:23 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Je had die DC sniper, ook een moslimfundamentalist.
Nauwelijks fundamentalisten in de VS. Je zult bijna geen Amerikaan vinden die het eigen systeem wil omverwerpen, hoe slecht ze het ook hebben. De echte vijanden binnen de VS zitten bij extreem-rechts, omdat deze eigenlijk geen enkele vorm van overheidsbemoeienis dulden.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het enige wat ik wil bijdragen aan deze discussie is dat ik het vreemd vind dat er na elf september 2001 geen enkele aanslag, uitgevoerd door fundamentalistische moslims, heeft plaats gevonden op Amerikaanse bodem. Hoe moeilijk is het om kleinere aanslagen te plegen op plaatsen waar veel mensen komen? Is de regering aldaar op het gebied van veiligheid zo goed bezig? Wonen er geen fundamentalisten in de VS? Maar face it het kwam verdomd goed uit allemaal voor de haviken.
11 september had niet kunnen plaats vinden als de Amerikaanse regering de voorzet niet had gegeven. Ze hebben liggen slapen. Je moet je alleen afvragen of dat opzettelijk was of niet. Ik geloof niet dat er nog snel een aanslag van het kaliber nine-eleven daar kan plaats vinden. Of het moet Bush al goed uitkomen maar ik zie even niet hoe hem dat kan helpen om zijn beleid beter uit te voeren.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:24 schreef gekke_sandra het volgende:
misschien komt er nog wel een aanslag.. als bin laden en aanhang het echt gedaan hebben, dan komt er heus nog wel een. op een onverwacht moment..
Dat beweer ik nergens, ik zie alleen een hoop vragen die niet beantwoord worden. Ik geloof niet in de hele complottheorie, al zal jij mij wsl heel graag in die hoek drukken. Ik blijf gewoon met vragen zitten, net als dat ik me afvraag waar die WMD's nou blijven. Maar goed, jouw hobby is duidelijk kant kiezen; of je gelooft Bush of je bent een boomknuffelaar.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:23 schreef klez het volgende:
Zeker niet minder overtuigend als die enorme aantallen wetenschappers van jou die aantonen dat 911 een setup van de Bush administration was...
De vraag is hoeveel fundamentalisten je nodig hebt om aanslagen te plegen. Niet zoveel volgens mij. De vraag is natuurlijk hoe goed ze georganiseerd zijn als er mensen daadwerkelijk bezig zijn. Tussen 290 miljoen mensen moeten toch wel een aantal gestoorde zielen tussen zitten. Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de Palestijnen die toch ook niet onsuccesvol aanslagen in Israel hebben gepleegd dat afgelopen decennia.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:27 schreef klez het volgende:
[..]
Nauwelijks fundamentalisten in de VS. Je zult bijna geen Amerikaan vinden die het eigen systeem wil omverwerpen, hoe slecht ze het ook hebben. De echte vijanden binnen de VS zitten bij extreem-rechts, omdat deze eigenlijk geen enkele vorm van overheidsbemoeienis dulden.
Ja, het lijkt er idd op dat de USA krampachtig zijn macht wil proberen te behouden.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:18 schreef sooty het volgende:
We moeten er ons gewoon bij neerleggen dat Azië, meer specifiek: China, de economische macht van de 21e eeuw gaat vormen. Na Europa (15e /tm 19e) en Amerika in de 20e eeuw.
Dat is een fait accompli. (Voldongen feit).
Deze laatste amerikaanse stuiptrekkingen in het midden-oosten zijn dan oolk een volledige farce.
Die oorlog in Irak gaat werkelijk nergens over.
Tja Israel word omsloten door vijandelijk gebied. De Vs kom je alleen binnen via:quote:Op zondag 22 mei 2005 13:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De vraag is hoeveel fundamentalisten je nodig hebt om aanslagen te plegen. Niet zoveel volgens mij. De vraag is natuurlijk hoe goed ze georganiseerd zijn als er mensen daadwerkelijk bezig zijn. Tussen 290 miljoen mensen moeten toch wel een aantal gestoorde zielen tussen zitten. Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de Palestijnen die toch ook niet onsuccesvol aanslagen in Israel hebben gepleegd dat afgelopen decennia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |