ipv posten bedoel je?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kijk songfestival, als je het niet erg vind![]()
Hai DKen zapsel
neuj, ik laat graag voor me kokenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Hejj. Wat doe jij in CUL, ben je zo'n kookfriek?
chinees gehaaldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
Wat heb jij vandaag trouwens voor lekkers gemaakt?
je bent iets te vroegquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:10 schreef allsystemshalt het volgende:
nee formule1 !!! dus op tijd op en tv aan en geluid op 11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar stond dat ik het zelf gemaakt had?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is niet zelf maken lieverd
Maar het is wel lekker
Dat vroeg ikquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar stond dat ik het zelf gemaakt had?
loempiaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:15 schreef Stuart het volgende:
Ik krijg spontaan trek in iets![]()
Vlammetjes ofzo![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:15 schreef Stuart het volgende:
Ik krijg spontaan trek in iets![]()
Vlammetjes ofzo![]()
Die neem ik denk ik straks ook nogquote:
Evening Markquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:32 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Ik heb net een cheeseburger op, maar ik heb geen drinken
en ik heb do-o-o-orst
.
Hai,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:32 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Ik heb net een cheeseburger op, maar ik heb geen drinken
en ik heb do-o-o-orst
.
Evening Stuartquote:
Heeeeeeeeeey D.Rosequote:
Eet maar een paar pakken op en geniet ervanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Van die gevulde , chocolade bovenkant, vulling is sinasappel![]()
Pim's?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Van die gevulde , chocolade bovenkant, vulling is sinasappel![]()
jij lust er wel pap vanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helaas niet, zou ik ook wel lusten nu![]()
Ik heb een watercooler gevondenquote:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:40 schreef D.Rose het volgende:
*zooi in pan gooit
jij ook nog iets?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
yep, tis lekker
Iedereen gaat aan de eet hier
Water is beterquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een watercooler gevonden. Maar ik heb liever redbull ofzo
![]()
je hebt nergens meer zin in?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nope, heb de koekjes aan de kant gedaan![]()
Gezelligquote:
jij houdt meer van ochtendsex?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jawel maar 's avonds doe ik dat liever niet![]()
Wat denk jij zelfquote:
Daarom ga ik ook pas om 1 uur slapenquote:
Mwa, ermee wakker worden is ook erg okequote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk en net na het wakker worden
da's wel waar jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, ermee wakker worden is ook erg oke
ziet er netjes uitquote:Op zondag 22 mei 2005 00:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me toch dat het meer dan genoeg is
Dank dank dankquote:
Dat is een leuke cameraquote:Op zondag 22 mei 2005 00:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me toch dat het meer dan genoeg is
ik dacht dat jij die al wel gedaan hadquote:Op zondag 22 mei 2005 00:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook , morgen communie![]()
half tien in de kerk![]()
Nadat ik gister verhalen heb gelezen dat de canon 300D nogal donkere foto's maakte begin ik toch wel erg te twijfelen.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is een leuke camera![]()
ik dacht dat je de 300 wou ?
D70 is zeker ook een mooie, ookal heb ik met de 300 ook hele mooie foto's gemaaktquote:Op zondag 22 mei 2005 00:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nadat ik gister verhalen heb gelezen dat de canon 300D nogal donkere foto's maakte begin ik toch wel erg te twijfelen.
De canon 350D lijkt niet echt lekker te werken met de lensen enzo.
D70 heb ik toch wel goeie verhalen over gehoort
Na stuk of 20 camera's waaronder ook compacte in mijn handen te hebben gehad beviel de D70 toch wel heel erg goed
Van wiequote:Op zondag 22 mei 2005 00:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook , morgen communie![]()
half tien in de kerk![]()
kind schoonbroerquote:
Nou, het zal best leuk zijn hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 00:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
kind schoonbroer
leuk? dat zie ik morgen wel, heb er zelf niet zo'n vertrouwen in
er is een verassing en ook een koffietafel![]()
Uhm als het zo leuk is als de verjaardagen zijn we snel terugquote:Op zondag 22 mei 2005 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het zal best leuk zijn hoor
Veel plezier in ieder geval![]()
Leuk dat er bij jullie nog kermis isquote:Op zondag 22 mei 2005 00:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm als het zo leuk is als de verjaardagen zijn we snel terug
Dankje anders gaan we 's middags lekker naar de kermis
Je wil niets lekkers meer?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
was een grapje
nu weer ff genoeg gegeten
Wonen die ver bij jou vandaan danquote:Op zondag 22 mei 2005 00:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet hier, bij mijn ouders in de buurt
jij mag wel eten hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 00:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
He wat jammer nou , ik wist wel wat
maar als je toch geen zin meer hebt![]()
Okay, duidelijkquote:Op zondag 22 mei 2005 00:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Anders ging ik er niet bijna elke zondag heen![]()
morgen toevallig niet .
welterusten Bquote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken![]()
![]()
D.droom fijn straks..
Toch gek hoe iedereen 's nachts altijd zijn of haar bed kwijt is...quote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
D.droom fijn straks..
Oke danquote:Op zondag 22 mei 2005 00:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
D70 is zeker ook een mooie, ookal heb ik met de 300 ook hele mooie foto's gemaakt![]()
gecondoleerdquote:Op zondag 22 mei 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
Er is gewoon nog leven hier!
Ik moet even m'n frustraties kwijt... Voor het eerst in m'n leven een complete songfestival uitzending gezien.
Maar de wijn smaakt goed.
Ach, we hebben leuk meegezongen toch?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
Er is gewoon nog leven hier!
Ik moet even m'n frustraties kwijt... Voor het eerst in m'n leven een complete songfestival uitzending gezien.
Maar de wijn smaakt goed.
Ik ben nog net niet helemaal dood en begraven hoor...quote:
Doe een auto-bodquote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef D.Rose het volgende:
ik ben moe, maar wil nog iets op eBay winnen
Welterusten Bengelquote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
D.droom fijn straks..
Als de ironie maar duidelijk was...quote:Op zondag 22 mei 2005 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Ach, we hebben leuk meegezongen toch?
Zwitserland met 'Koeweit why did you kill me' en Spanje met 'Plantje in de grond, tot er een bloemetje op komt (Beetje water d'rbij)'
Cool was dat![]()
Winnen? Da's toch gewoon een kwestie van het meeste bieden?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef D.Rose het volgende:
ik ben moe, maar wil nog iets op eBay winnen
Je hebt echt wat gemist!quote:
Okay, dan moet je lekker opblijvenquote:
Maar hij heeft toch net een auto in het buitenland gekocht? Moet 'ie nou nog eentje?quote:
Ken je eBay termenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Winnen? Da's toch gewoon een kwestie van het meeste bieden?
Kost nog centjes ook...
ik wil het meeste bieden danquote:Op zondag 22 mei 2005 00:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Winnen? Da's toch gewoon een kwestie van het meeste bieden?
Kost nog centjes ook...
Geen enkele rechtgeaarde Hollander wil dat.quote:
een autootjequote:Op zondag 22 mei 2005 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar bied je op D.Rose?
Maar je wil wel zo weinig mogelijk overbieden natuurlijk...quote:
als ik nu ga bieden maar ik wellicht slapende honden wakker....quote:Op zondag 22 mei 2005 00:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Geen enkele rechtgeaarde Hollander wil dat.
Haha. Zo'n kleintje? Voor de collectie zeker...quote:
Linkje? Kan ik meedoen.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:48 schreef D.Rose het volgende:
als ik nu ga bieden maar ik wellicht slapende honden wakker....
dat drijft de prijs op
de 'kunst' is zoveel mogelij kwaar voor zo min mogelijk geldquote:Op zondag 22 mei 2005 00:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar je wil wel zo weinig mogelijk overbieden natuurlijk...\
Ik heb volgens mij zelfs nog nooit iets op e-Bay opgezocht...
juistquote:Op zondag 22 mei 2005 00:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Haha. Zo'n kleintje? Voor de collectie zeker...
*check*quote:Op zondag 22 mei 2005 00:50 schreef Shreever het volgende:
Goedenavond mensen
Time for some more wine![]()
eejjjjjjjjjjjjj Shreeviequote:Op zondag 22 mei 2005 00:50 schreef Shreever het volgende:
Goedenavond mensen
Op dit moment wit, maar ik kan van een rode wijn even goed genietenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*check*
Er is net voor mij ingeschonken.
Ben jij een wit drinkertje of een rood drinkertje?
Jij hebt wél gekeken toch???quote:Op zondag 22 mei 2005 00:50 schreef Shreever het volgende:
Goedenavond mensen
90 Pleurootjes voor zo'n miniatuurdingetje? Pfoei. Wat voor eentje mag dat zijn dan?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:52 schreef D.Rose het volgende:
juist
is nu ¤30 voor geboden en is meer dan 3x dat waard
+ nog een ander model
Hoi Shreeverquote:Op zondag 22 mei 2005 00:50 schreef Shreever het volgende:
Goedenavond mensen
Wit is niet mijn ding. Saaie zooi. Blijf je van drinken. Rood heeft tenminste wat punch. Maar na een litertje krijg je soms hoofdpijn de volgende dag. Dat lukt dan weer niet met wit.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:53 schreef Shreever het volgende:
Op dit moment wit, maar ik kan van een rode wijn even goed genieten
Ik heb heel goed gekeken....quote:
Krijg het na 3 glaasjes rode wijn al behoorlijk warm, wat af en toe natuurlijk erg leuk kan zijn maar niet als je in de bioscoop zitquote:Op zondag 22 mei 2005 00:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wit is niet mijn ding. Saaie zooi. Blijf je van drinken. Rood heeft tenminste wat punch. Maar na een litertje krijg je soms hoofdpijn de volgende dag. Dat lukt dan weer niet met wit.
Ik neem aan dat dat eenretorische vraag is?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:59 schreef AMD64 het volgende:
Hey Shreever
Heb jij zin in zondag middag 14:00![]()
?
Inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2005 00:59 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat eenretorische vraag is?![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:58 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik heb heel goed gekeken....
Orlando *zwijmel*
[afbeelding]
Die zou ik best lusten
Ik zou er op straat echt nog geen moment naar omkijken vrees ikquote:Op zondag 22 mei 2005 00:58 schreef Shreever het volgende:
[..]
Orlando *zwijmel*
[afbeelding]
Die zou ik best lusten
De Antonie Kamerling van Hollywood.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:58 schreef Shreever het volgende:
Orlando *zwijmel*
[afbeelding]
Die zou ik best lusten
Slecht, ik had een mclaren motor willen kopen maar dat ben ik vergeten. Denk dat ik niet zo g oed in de punten ga vallen deze keerquote:Op zondag 22 mei 2005 01:00 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Inderdaad
En hoe staat je team er weer voor![]()
Jong Brits acteervlees.quote:
Jammer voor jou, goed voor mijquote:Op zondag 22 mei 2005 01:03 schreef Shreever het volgende:
[..]
Slecht, ik had een mclaren motor willen kopen maar dat ben ik vergeten. Denk dat ik niet zo g oed in de punten ga vallen deze keer
Yep. Hij was wel leuk.. meer ook niet eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 01:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De Antonie Kamerling van Hollywood.
De lichtgewicht acteur die iedere jonge vrouw op z'n knieën krijgt met z'n ontwapenende looks.
Maar ik begrijp dat je Kingdom of Heaven hebt gezien?
Zei degene die op eBay bezig is met speelgoed autootjes.quote:
Serve while hotquote:Op zondag 22 mei 2005 01:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jong Brits acteervlees.
Twee minuutjes bakken aan beide zijden.
2505quote:Op zondag 22 mei 2005 01:03 schreef AMD64 het volgende:
@ Shreever. Hoeveel punten heb jij tot nu toe?
Ik heb precies hetzelfde...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:04 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jammer voor jou, goed voor mijKan ik weer 1 punt dichterbij komen
Ik heb nu : Alonso, Trulli, Toyota Chassis en Toyota Motor en natuurlijk Michelin banden. Moet te doen zijn
Hij heeft met z'n bescheiden fysiek nog aardig gebuffeld in de sportschool. Maar ja, met de kop van een welzijnswerker word je nooit een historisch zwaardvechter.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:05 schreef Shreever het volgende:
Yep. Hij was wel leuk.. meer ook niet eigenlijk
Vond Orlando eigenlijk nooit leuk.. maar in deze film zag hij er toch wel apetijtelijk uit... klein pluspuntje voor de film dus![]()
Nah. Zó leuk istie ook weer niet...quote:
Ik heb Troy nog steeds niet gezien dus daar kan ik niets over zeggenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hij heeft met z'n bescheiden fysiek nog aardig gebuffeld in de sportschool. Maar ja, met de kop van een welzijnswerker word je nooit een historisch zwaardvechter.
Hij kwam beter tot z'n recht als aartslafaard in Troy.
Really don't know, ik heb me er niet in verdiept en ben dat op dit moment ook niet van plan eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 01:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Bedoel, deze race met trainingen en kwali
En vrouwenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Er zijn nog meer mannen die speelgoed hebben
Ik denk rond de 65 ptn.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:12 schreef Shreever het volgende:
[..]
Really don't know, ik heb me er niet in verdiept en ben dat op dit moment ook niet van plan eigenlijk
da;s geen speelgoed, da's miniatuurquote:Op zondag 22 mei 2005 01:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zei degene die op eBay bezig is met speelgoed autootjes.
In deze film vond ik m wel lekker hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 01:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nah. Zó leuk istie ook weer niet...
Toch?
Hij is nèt iets ouder als jij bent. Dus eh, kan prima dacht ik zo.quote:
ow jawel hoor, jude lawquote:Op zondag 22 mei 2005 01:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hij is nèt iets ouder als jij bent. Dus eh, kan prima dacht ik zo.
Maar het is wel lekker voorspelbaar om op hem te vallen. Geen originelere suggesties?
Niet dat ik van mannen hou hoor maar...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:13 schreef Shreever het volgende:
[..]
In deze film vond ik m wel lekker hoor![]()
Maybe it's because of the wine, ask me again tomorrow![]()
Who the fuck is..?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow jawel hoor, jude law![]()
![]()
dies nog net ff lekkerder
matthew mcconaugheyquote:Op zondag 22 mei 2005 01:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hij is nèt iets ouder als jij bent. Dus eh, kan prima dacht ik zo.
Maar het is wel lekker voorspelbaar om op hem te vallen. Geen originelere suggesties?
da's helemaal ergquote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
![]()
Ach Troy is ook niet zo heel bijzonder. D'r zitten een paar leuke scènes in. Brad Pitt als afgetrainde hoofdpersoon. Goed gecast als superarrogante onoverwinnelijke Achilles. Orlando is daar het suffe broertje van Hector(Eric Bana), de held van Griekenland. Misschien nog wel een vermakelijker film dan Kingdom of Heaven...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:11 schreef Shreever het volgende:
Ik heb Troy nog steeds niet gezien dus daar kan ik niets over zeggen![]()
Maar erg geloofwaardig kwam hij niet over, de hele film was vrij ongeloofwaardig. Er liep een zwakke verhaallijn door en het laatste gedeelte van de film hadden ze net zo goed weg kunnen laten. Toen ben ik me maar gaan verdiepen in het mannelijk schoon
Al met al toch een leuke avond gehad, en daar draait het natuurlijk om
ER lopen veel halfnaakte, gebruinde mannen in die film heb ik gehoordquote:Op zondag 22 mei 2005 01:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ach Troy is ook niet zo heel bijzonder. D'r zitten een paar leuke scènes in. Brad Pitt als afgetrainde hoofdpersoon. Goed gecast als superarrogante onoverwinnelijke Achilles. Orlando is daar het suffe broertje van Hector(Eric Bana), de held van Griekenland. Misschien nog wel een vermakelijker film dan Kingdom of Heaven...
Dat is ook een standaard lekkertje voor vrouwen ja... Gek eigenlijk dat 'ie geen grotere Hollywood projecten heeft gescoord. Misschien iets te Brits?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef mother-mother het volgende:
![]()
Ik ben moe en ga over niet al te lange tijd slapenquote:
Aha.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben moe en ga over niet al te lange tijd slapen![]()
Dat staat hier de hele dag door aan inderdaad, tenzij ik slaapquote:Op zondag 22 mei 2005 01:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Aha.
En je luistert natuurlijk naar muziek
Ik kan ook niet meer zonder.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat staat hier de hele dag door aan inderdaad, tenzij ik slaap![]()
Ai.quote:
Muziek is gewoon ontspannend en gezelligquote:Op zondag 22 mei 2005 01:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer zonder.
Als ik thuis kom, gaat Winamp op![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Muziek is gewoon ontspannend en gezellig![]()
Jij hebt gewoon iets tegen hemquote:Op zondag 22 mei 2005 01:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ai.
Heb je z'n Texaanse geknauw wel goed gehoord? En dan die ont-zet-tend foute gladde smile die hij altijd weet op te zetten... Brr. Een heel redelijk acteur hoor in bepaalde rollen, maar een hot item?
Dat klopt. Héél veel.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:19 schreef Shreever het volgende:
ER lopen veel halfnaakte, gebruinde mannen in die film heb ik gehoord![]()
Ik vind dat Texaanse geknauw wel charmant.. zo'n lekker eplatte texaanse boerquote:Op zondag 22 mei 2005 01:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ai.
Heb je z'n Texaanse geknauw wel goed gehoord? En dan die ont-zet-tend foute gladde smile die hij altijd weet op te zetten... Brr. Een heel redelijk acteur hoor in bepaalde rollen, maar een hot item?
Ik heb geen camera gezien daarquote:Op zondag 22 mei 2005 01:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat klopt. Héél veel.
De zon schijnt nogal in die regio, dus ja. De meeste oorloggaande kerels hebben zoiets van: ik kleed me maar niet te zwaar...
Het kan ook zijn dat de aanwezige camera enigszins van invloed is geweest.
Ja, de lul! Hij lijkt tè veel op mij.quote:
Doe je goedquote:Op zondag 22 mei 2005 01:28 schreef AMD64 het volgende:
En weet je wat Stuart. Elke maand heb ik weer 3 nieuwe cd's gekocht! Dus ik raak nooit uitgeluisterd
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:28 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik vind dat Texaanse geknauw wel charmant.. zo'n lekker eplatte texaanse boer
Maar volgens mij geef jij niet zo snel positief commentaar over iemand van hetzelfde geslacht tenzij dat het natuurlijk over een zeker meneer A. Shock zou gaan. Correct me if I 'm wrong![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:29 schreef AMD64 het volgende:
Hey mensen, ik ga even wat drinken pakken,
wan't some?
Het is wel erg stil aan die kant vind je ook niet?quote:
Ja maar... Hoe kan ik nou positief commentaar geven over kerels die zo overduidelijk ver beneden mijn niveau staan. Dat is echt heel moeilijk hoor...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:28 schreef Shreever het volgende:
Ik vind dat Texaanse geknauw wel charmant.. zo'n lekker eplatte texaanse boer
Maar volgens mij geef jij niet zo snel positief commentaar over iemand van hetzelfde geslacht tenzij dat het natuurlijk over een zeker meneer A. Shock zou gaan. Correct me if I 'm wrong![]()
Nope, hij is enorm tikkende....quote:Op zondag 22 mei 2005 01:34 schreef Shreever het volgende:
[..]
Het is wel erg stil aan die kant vind je ook niet?![]()
Daar zeg je zowat... Ik heb me dus gewoon voor de gek laten houden?!?quote:
Dat jij het niet bent geworden in Hollywood is een fucking shame!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja maar... Hoe kan ik nou positief commentaar geven over kerels die zo overduidelijk ver beneden mijn niveau staan. Dat is echt heel moeilijk hoor...
Maar okee.Ik heb gewoon niet zoveel respect voor sommige over het paard getilde Hollywoodsterren. Ik zou veel begenadigder acteurs een hoop succes toewensen... En ik word wel eens moe van dat geafgood van die standaard hunks.
Maareh, had je nog complimentjes naar mij toe dan?
Hee! Schermafdruk.quote:
Pit ze...quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:37 schreef AMD64 het volgende:
Vlammetjes
Maar helaas heb ik een uur geleden poffertjes op
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jij was aan de lijn
(poffertjes
)
Ik heb het ook niet over respect voor de betreffende acteurs.. het gaat gewoon om de eetbaarheidsfactor in deze gevallenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja maar... Hoe kan ik nou positief commentaar geven over kerels die zo overduidelijk ver beneden mijn niveau staan. Dat is echt heel moeilijk hoor...
Maar okee.Ik heb gewoon niet zoveel respect voor sommige over het paard getilde Hollywoodsterren. Ik zou veel begenadigder acteurs een hoop succes toewensen... En ik word wel eens moe van dat geafgood van die standaard hunks.
Meer complimentjes? Ik kan geen complimenten geven als ik iets nog nooit aanschouwt hebquote:Maareh, had je nog complimentjes naar mij toe dan?
Ben lief!quote:
Dudequote:Op zondag 22 mei 2005 01:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi
Ging best goed met die trommel vond ik![]()
Tja. Als je nog helemaal niets hebt gegeten, dan maakt het echt niet uit hoor hoe laat het dan isquote:
Cholesterolgewijs een positief bericht. Ga zo doorquote:Op zondag 22 mei 2005 01:37 schreef AMD64 het volgende:
Vlammetjes
Maar helaas heb ik een uur geleden poffertjes op
ikquote:Op zondag 22 mei 2005 01:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat jij het niet bent geworden in Hollywood is een fucking shame!
Belangrijker: wie wil er vlammetjes?![]()
Ach, was weer is lekker. Tijd lang geen poffertjes meer opgehad.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Cholesterolgewijs een positief bericht. Ga zo door![]()
mja als je veel gaat verbranden vannacht dan kan t geen kwaadquote:Op zondag 22 mei 2005 01:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja. Als je nog helemaal niets hebt gegeten, dan maakt het echt niet uit hoor hoe laat het dan is
Ik heb trouwens wel honger![]()
De trommeloma bij het EurovisieSongfestivalquote:Op zondag 22 mei 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dude
Het ritme beviel wel?
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Daar zijn de meningen vast over verdeeldquote:Op zondag 22 mei 2005 01:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ben lief!
Nou ja... Wat daarvoor door moet gaan...
Maar jij begon. Met je username enzo.![]()
Ga morgen weer om 7 uur opstaan en vervolgens lekker hardlopen!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mja als je veel gaat verbranden vannacht dan kan t geen kwaad![]()
waar je zin in hebtquote:Op zondag 22 mei 2005 01:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ga morgen weer om 7 uur opstaan en vervolgens lekker hardlopen!
moet je je niet aantrekken, je bent vast niet de enigequote:Op zondag 22 mei 2005 01:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Daar zeg je zowat... Ik heb me dus gewoon voor de gek laten houden?!?
Ik heb niet gekekenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De trommeloma bij het EurovisieSongfestival
Moest aan jou denken![]()
Is ook teveel lettergrepen eigenlijk hè, voor zo'n moment. rrrrrrrOooohhh. rrrrrrr Orlaaaaahndoooh! rrrrrrrquote:Op zondag 22 mei 2005 01:40 schreef Shreever het volgende:
Ik heb het ook niet over respect voor de betreffende acteurs.. het gaat gewoon om de eetbaarheidsfactor in deze gevallen![]()
En beafgoden is ook wel erg overdreven ( okee, er zijn genoeg mutsen die in gezelschap van hun tarzan de naam Orlando de nacht in schreeuwen, maar daar behoor ik niet toe)
Hallo? Je hebt m'n fotoboek toch gezien. Niet genoeg? Ik heb ooit ook nog eens een weinig verhullende zwart-wit foto hier gedropt...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:40 schreef Shreever het volgende:
Meer complimentjes? Ik kan geen complimenten geven als ik iets nog nooit aanschouwt heb
Heej Rosequote:
Daarom. En vroeg opstaan is goed hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 01:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
waar je zin in hebtmaar good for u
![]()
lurkertquote:Op zondag 22 mei 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej Rose
Al aan het bieden geslagen?
Ik heb meer materiaal nodig voor meer complimentenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Is ook teveel lettergrepen eigenlijk hè, voor zo'n moment. rrrrrrrOooohhh. rrrrrrr Orlaaaaahndoooh! rrrrrrr
Maar ik begrijp het wel hoor. Allemaal jaloezie mijnerzijds.
[..]
Hallo? Je hebt m'n fotoboek toch gezien. Niet genoeg? Ik heb ooit ook nog eens een weinig verhullende zwart-wit foto hier gedropt...
Ik wel.quote:
Ik nu wel ja...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
Elke oma die je ziet denk je nu van: Heeeeeeeeeej, das PS?
Thats mequote:
Linkje? Euh... Ik ben te zat om daar aan toe te geven... Even zoeken hoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:46 schreef Shreever het volgende:
Ik heb meer materiaal nodig voor meer complimenten
linkje?![]()
dank jequote:Op zondag 22 mei 2005 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Thats me
Je mag opblijven om zometeen te gaan bieden
* Troost knuf geeftquote:
Of plaats de foto gewoon nog een keer, veel makkelijkerquote:Op zondag 22 mei 2005 01:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Linkje? Euh... Ik ben te zat om daar aan toe te geven... Even zoeken hoor.
Ik heb zo mijn dagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |